Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lekker snelle ochtend sex voordat je gaat werken 🤤 Heerlijk man
Never forget, 20 jaar geleden. Mijn eerste liefde. Collega met open relatie. Vluggertjes in het kopieerhok (ja, hoe cliché wil je hebben?), met alleen de gulp open. Zo fout, maar toch zo ontzettend lekker spannend.... En nooit betrapt.
 
Sommige heren houden van het zicht: Pik erin, pik eruit. Zo'n 20 keer. Dan pomp je dus lucht in de poes..
Nou dat maakt een super gênant geluid kan ik je vertellen 😅😭💔

Enige wat daar tegen helpt is een echte man, die dit gewoon weet! En zegt: Schaam je niet laat het eruit.

Zelfde geld met deeptroath en mascara doorlopen ogen.
Als de man dan zegt: Schatje wat ben je fuvking mooi, laat je gaan.

🤤🤤👌🏼 dan smelt ik gewoon! Dat is pas mannelijk!!

Nou ik ga weer ad bak hahaha
Geniet van jullie dag
 
Als je gaat grommen of sniffen (oncontroleerbaar, dus niet gespeeld-ja mannen faken ook geluiden), omg dan weet ik dat het orgasme uit de tenen gaat komen, span ik mijn poes ook aan zodat je extra hard tegen de gspot aanrijdt en komen we samen 💦💦👌🏼
Ongecontroleerd zeg ik misschien alleen 'oh fuck, spierpijn'. :ROFLMAO:

Andere geluiden moet ik (nog) heel bewust maken. Het is dus wel oprecht, maar ook een beetje gefaked..?
 
Ongecontroleerd zeg ik misschien alleen 'oh fuck, spierpijn'. :ROFLMAO:

Andere geluiden moet ik (nog) heel bewust maken. Het is dus wel oprecht, maar ook een beetje gefaked..?
Niet nadenken is de sleutel, gewoon schaamteloos zijn!! Geloof me dat is heerlijk!!

Ik heb 1 klant, omg als hij klaarkomt moet hij altijd lachen 🤤😂😂 maar echt hardop! Schaamteloos!! Heerlijk man.
Dan voel ik zijn pik nog een paar keer kloppen in mijn poes, dan snift hij een paar keer en doet hij zijn ogen weer open.
Standaard staat hij versteld dat het nog steeds net zo lekker is als de 1e keer met mij ❤️‍🔥
Gewoon fucking geil die openheid!

Als je teveel nadenkt over hoe je overkomt, dan zit je niet in je flow.
1 vaste heer van mij kon laatst daardoor niet komen.
Volgende dag kwam hij weer.
Ik zei Huh je komt normaal 1x pm?
Hij: Ja sorry mijn hoofd zat te vol, ik heb nog een orgasme tegoed van je 😏🤤
Ik vind dat fucking geil haha
Dat je dat gewoon durft te zeggen. Eisen bijna.
Hij was toen dus een vluggertje 👌🏼😂💦

Ok nu ga ik echt 😂 Doeii
 
Plezier kan je nooit faken 🥰

Dat klopt 100%
Ik communiceer ook altijd goed over de dagen dat ik werk.
En inmiddels weet ik zo'n beetje wie wanneer komt.
Persoonlijk vind ik dat vaste heren ook beter is voor het psyche. Nog weten met wie je gevreeën hebt, al zijn dit meerdere mensen is rustiger voor het brein.
(onderzoekje gelezen hierover)

Niet iedereen is hetzelfde maar dit werkt goed voor mij 🥰

"Koopt caravan en rijdt naar Vlaanderen."🤭😂
Jij in vlaanderen zou leuk zijn mss kan je je eigen ronde van vlaanderen doen. 🙈

Als klant vind ik vaste dames het leukste ik ben dan meer op mijn gemak. 🙂 het is ook een plus als je weet wat de dame leuk vind en zij waar jij van houd. En zo kan je rustig verder bouwen. En krijg je een beeld waar de ander van houd. 🥰

Vind je het leuk om te weten wie dat let wie gevreeën heeft ? 😁
 
Sommige heren houden van het zicht: Pik erin, pik eruit. Zo'n 20 keer. Dan pomp je dus lucht in de poes..
Pik helemaal erin en helemaal eruit? Nu... dat moet je bij de meeste vrouwen dus niet doen! Vinden ze echt niet leuk! Mijn ervaring.

Maar... zo diep erin... en dan heel bewust eruit trekken tot net aan de eikel... en dan terug diep stoten! Man! Tot je die dringende blik in haar ogen ziet 'Neuk me!' En dan krachtig en diep stoten! Grrrrrrr! Zo intens!
 
Diep er in en tot net aan de eikel er uit is voor mij bijna hetzelfde. 😅
🫂
Pik helemaal erin en helemaal eruit? Nu... dat moet je bij de meeste vrouwen dus niet doen! Vinden ze echt niet leuk! Mijn ervaring.

Maar... zo diep erin... en dan heel bewust eruit trekken tot net aan de eikel... en dan terug diep stoten! Man! Tot je die dringende blik in haar ogen ziet 'Neuk me!' En dan krachtig en diep stoten! Grrrrrrr! Zo intens!
Wij zijn niet allemaal athleet van het jaar @Marco :(
 
Pik helemaal erin en helemaal eruit? Nu... dat moet je bij de meeste vrouwen dus niet doen! Vinden ze echt niet leuk! Mijn ervaring.

Maar... zo diep erin... en dan heel bewust eruit trekken tot net aan de eikel... en dan terug diep stoten! Man! Tot je die dringende blik in haar ogen ziet 'Neuk me!' En dan krachtig en diep stoten! Grrrrrrr! Zo intens!
In mijn ervaring vinden (niet alle) vrouwen dat wel fijn als je je hem er compleet uit laat gaan.
Het "openingetje" heeft soms ook aandacht nodig hoor. ☺️

Het is ook helemaal niet gezegd dat je op die manier altijd lucht naar binnen drukt.
Moet allemaal wel een beetje met beleid gaan dan en goed gesmeerd zijn.
En zeg nou zelf. Af en toe een kutscheetje is wel fijn.
Vindt ik dan tenminste.

Ook wel frappant is dat je het spreekwoordelijke "raggen" afkeurde om nu vervolgens harden en diep stoten te verheerlijken. 😂 Zo intens.

Maar goed dat iedereen anders is anders zou het heel gauw saai worden ✌️
 
Elke boeiende DVP is een leerschool!
Ik leer nog alle dagen bij... zowel over wat vrouwen lekker vinden... als over mezelf!
Zeker als zo'n vrouw je dan ook nog aanmoedigt! Man!
Daar zegt. Een vrouw dat je aanmoedigd. Kan je tot alles aan zetten. Ik moet mij vooral safe voelen bij de dame dan wil ik alles proberen.
 
@Miss Tiffany mss een goed idee een sex school? 😁
Heel eerlijk gezegd is dat wel een naughty fetisj van me 🤭
Als ik 60 ben en nog freaking sexy:
"The demi Gilf school of Lustfull Pleasure"


Mijn overgrootmoeder was echt nog een plaatje van een dame op haar 74e! Echt bizar, die verouderde niet meer na haar 50e! Slank, fijn gezichtje zonder rimpels, zwart haar, gestifte lippen en mascara 🥰
Fingers crossed dat ik 98% van haar goede genen heb haha
 
Nah misschien moeten mannen ansich de verwachting wat bijstellen dat de dame moet klaarkomen.

Sws merk ik dat veel heren verwachten dat een dame komt dmv haar clit.
Persoonlijk kom ik vaker dmv mijn gspot.
Als mijn clit zover gestimuleerd wordt, trek het liefst iemand in missio om samen tot een climax te komen.

Ene man weigert omdat hij in het hoofd heeft dat ik niet wil komen 😂
Terwijl ik juist dan fucking strak ben, om goed samen klaar te komen...fail

De ander is in missio zo met zichzelf bezig en ogen dicht, dat hij wel komt maar niet ziet dat ik ook gekomen ben😅
Op zich ook geen probleem, maar nieuwe heren gaan dan afvragen of het wel echt was😅
Maar ik heb geen reden om erover te liegen want we hebben geen relatie😂

Voor iedereen is het het leukste als je gewoon afgaat op je gevoel en je ervaring positief koestert.
Maar mocht je echt iets willen leren, geef dat van te voren aan. Dan hoor je vanzelf of je wel of niet goed zit.
Ik stuur af en toe ook bij: steviger wrijven over mijn clitje bv en wel graag met glijmiddel.
Maar een andere dame wil het juist net boven de clit en zachter.
Is geen pasklaar antwoord..

Gewoon vragen. Ik vind het wel geil als iemand zegt: Doe ik het goed? Vind je dit lekker?

Nah kan ook door mijn cougar/young man daddy/younger woman fetisj komen 🙈🤤😍
Maar toch hebben DVP's er het moeilijk mee dat ik als man al eens niet klaarkom.
Ze geven dan zelf aan...maar da's toch waar je voor komt?

Maar,mijn gevoel zegt dat sommige DVP daar ook met inzitten. Dat het hen evengoed wat stress geeft (bij de volgende date). Zelf gemerkt bij een DVP.
Tijdens de 2de date niet klaargekomen. Bij de 3de wel (maar met haar hand) en bij de 4de met haar on top. Ze leek oprecht gelukkige dat het haar gelukt was.


Dus nee, ik kom vooral om te genieten (en bij langere dates, te laten genieten) :).

Dat je mist dat de dame klaarkomt...zelf ook bijna voorgehad. Je was me zo lekker aan het verwennen dat ik focuste op mijn eigen orgasme.

Met wat je hier schrijft...ik wil je clitje wel eens verwennen tot je me smeekt om te neuken met mijn tong en vingers.

Vond het heel fijn dat je, met je hand aangaf wat je leuk vond :)
 
Heel eerlijk gezegd is dat wel een naughty fetisj van me 🤭
Als ik 60 ben en nog freaking sexy:
"The demi Gilf school of Lustfull Pleasure"


Mijn overgrootmoeder was echt nog een plaatje van een dame op haar 74e! Echt bizar, die verouderde niet meer na haar 50e! Slank, fijn gezichtje zonder rimpels, zwart haar, gestifte lippen en mascara 🥰
Fingers crossed dat ik 98% van haar goede genen heb haha
Miss Tiffany, de Nederlandse Nina Hartley. :p
 
Heel eerlijk gezegd is dat wel een naughty fetisj van me 🤭
Als ik 60 ben en nog freaking sexy:
"The demi Gilf school of Lustfull Pleasure"


Mijn overgrootmoeder was echt nog een plaatje van een dame op haar 74e! Echt bizar, die verouderde niet meer na haar 50e! Slank, fijn gezichtje zonder rimpels, zwart haar, gestifte lippen en mascara 🥰
Fingers crossed dat ik 98% van haar goede genen heb haha
Denk dat ik toch niet ga wachten tot jij 60 bent hoor!
 
Maar toch hebben DVP's er het moeilijk mee dat ik als man al eens niet klaarkom.
Ze geven dan zelf aan...maar da's toch waar je voor komt?

Maar,mijn gevoel zegt dat sommige DVP daar ook met inzitten. Dat het hen evengoed wat stress geeft (bij de volgende date). Zelf gemerkt bij een DVP.
Tijdens de 2de date niet klaargekomen. Bij de 3de wel (maar met haar hand) en bij de 4de met haar on top. Ze leek oprecht gelukkige dat het haar gelukt was.
Dat vind elke vrouw fijn! Als dvp ligt er natuurlijk wel meer nadruk op.
Zijn ook heren die mega boos worden als het niet lukt binnen de tijd 😅
Maar het orgasme kan een ander alleen stimuleren niet 100% veroorzaken zeg maar. 90% is mindset, je op je gemak genoeg voelen om je te laten gaan.

Interessant is dat de 1 zich dominant veilig voelt, de ander jn verbinding en weer een ander in de onderdanige rol.
Moet je maar eens over nadenken 😊 Iedereen focust op een bepaald punt. En dat kan met iedereen anders zijn of gaande weg verschuiven.
Dat je mist dat de dame klaarkomt...zelf ook bijna voorgehad. Je was me zo lekker aan het verwennen dat ik focuste op mijn eigen orgasme.
Kiekeboe, we kwamen tegelijk 🤭😂😘
Oh, die ken ik dan weer niet. :(
Vlaamse Seks goeroe
Denk dat ik toch niet ga wachten tot jij 60 bent hoor!
Ik denk niet dat ik jou nog wat nieuws kan leren nu hoor Marco. Wellicht wel als ik 60 ben mochten we dan allebei nog in leven zijn met een lichaam vol goesting 😂
 
Als ik 60 ben en nog freaking sexy:
"The demi Gilf school of Lustfull Pleasure"
Ik schrijf me alvast in. Wacht, dan ben ik wat? Ver in de 70 of zo? Hmm, laat maar. Je wil niet iemand achterin de klas die steeds roept: Wat zegt ze nou? Ik versta er niks van. Of dat ik om de haverklap vraag waar ik ben.
 
Heel eerlijk gezegd is dat wel een naughty fetisj van me 🤭
Als ik 60 ben en nog freaking sexy:
"The demi Gilf school of Lustfull Pleasure"


Mijn overgrootmoeder was echt nog een plaatje van een dame op haar 74e! Echt bizar, die verouderde niet meer na haar 50e! Slank, fijn gezichtje zonder rimpels, zwart haar, gestifte lippen en mascara 🥰
Fingers crossed dat ik 98% van haar goede genen heb haha
Ik vind dames van 50 vaak nog knap. Je kan van een dame van 60-70 veel leren. 😁 plus ze zijn heel open minded. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan