Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe ik met jullie praat, had hij altijd een mening over. Dat ik nep ben enzo en verhaaltjes verkoop 🫡

Maakt niet uit onder welke naam ik een topic open, maar jullie heren en soms ook dames zijn altijd met een open hart in mijn topic. Juist heel mooi en waardevol. ❤️
Niks nep aan😊


Bij mij activeert het in elk geval wantrouwen 😅🙈
Ik kan pas echt een mening vormen als ik daadwerkelijk binnen ben geweest of dame zelf heb gesproken, maar dat ben ik🤷‍♂️
 
Hoe ik met jullie praat, had hij altijd een mening over. Dat ik nep ben enzo en verhaaltjes verkoop 🫡

Maakt niet uit onder welke naam ik een topic open, maar jullie heren en soms ook dames zijn altijd met een open hart in mijn topic. Juist heel mooi en waardevol. ❤️
Niks nep aan😊
Nep verhalen en praatjes/neppe personen haal je er vroeg of laat uit. Die verklappen hun zelf vroeg of laat. Omdat ze ooit hun zelf tegen gaan spreken.

Bij jou en andere mensen hier voel je dat het eerlijk en op recht is. Gaat het nu over sex of wat dan ook. Jullie weten te goed waar over jullie het hebben om fake te zijn.
 
Geen probleem. Als ik jou comments hier lees, denk ik wel dat dit bij vele mannen zo is die bij je op bezoek zijn gekomen.

Je openheid hier en gebruik van woorden zijn mooi om te lezen. Lijkt me ook vanbinnen een mooi persoon te zijn.

Ik ben heel lang depressief geweest als kind al.
Laatste keer is inmiddels 5 jaar terug 🥰 En dat voelt goed!

Accepteren wie je bent, je valkuilen incl, acceptatie van het leven en je eigen leven durven leven. In het moment zijn. Al die dingen bij elkaar hebben mij persoonlijk geholpen..
Uiteindelijk komt alles goed. Leer te genieten can alle mooie dingen die er ook zijn.
Geld voor ons allemaal. Leven is kort ❤️
 
Nep verhalen en praatjes/neppe personen haal je er vroeg of laat uit. Die verklappen hun zelf vroeg of laat. Omdat ze ooit hun zelf tegen gaan spreken.

Bij jou en andere mensen hier voel je dat het eerlijk en op recht is. Gaat het nu over sex of wat dan ook. Jullie weten te goed waar over jullie het hebben om fake te zijn.

inderdaad!
*streelt penis van 120 cm*
niets fake hier! Alles 100 procent echt!
*blinkt 12-pack buikspieren nog eens op*
 
Je openheid hier en gebruik van woorden zijn mooi om te lezen. Lijkt me ook vanbinnen een mooi persoon te zijn.
Hier sluit ik me volledig bij aan🤗🤗
@Miss Tiffany
Denk dat ik namens veel mensen hier spreekt als ik Dankjewel zeg voor de omgeving die je hier in dit topic hebt geschapen dat lezers zichzelf echt durven bloot te geven (figuurlijk)🤗🤗
 
inderdaad!
*streelt penis van 120 cm*
niets fake hier! Alles 100 procent echt!
*blinkt 12-pack buikspieren nog eens op*
Show Off Kevin Hart GIF by PeacockTV
 
Nou Nachtjager was dus toch echt langs geweest 🙃
Heb net uitgelegd wat ik ervan vind in Lily haar topic.

Ik was te oud en te duur en te nep maar alsnog langsgeweest. (Wel voor de standaard treatment, die ik vrij koud vind overigens.)

Moet hier even over nadenken. Ik vind t raar. 🙃
Wat een enorme hypocriete 🍆
Mijn mening
 
Ik was te oud en te duur en te nep maar alsnog langsgeweest. (Wel voor de standaard treatment, die ik vrij koud vind overigens.)

Moet hier even over nadenken. Ik vind t raar. 🙃
Kon het niet laten het toch even op te zoeken. De service was prima was het commentaar. Weer 🌟 🌟 🌟 🌟 ⭐️. .
Die standaard vind ik ook niets, dan blijft er -in mijn ogen- afstand, dan blijf ik met zo lief thuis. .
 
Nou Nachtjager was dus toch echt langs geweest 🙃
Heb net uitgelegd wat ik ervan vind in Lily haar topic.

Ik was te oud en te duur en te nep maar alsnog langsgeweest. (Wel voor de standaard treatment, die ik vrij koud vind overigens.)

Moet hier even over nadenken. Ik vind t raar. 🙃
Die derde die je verhalen kende...

Godver,, heb hier dus amper wat gezien van wat ik op TV heb opgezet 😭
Ik zit in de kroeg 😅😅😅
 
Ging over trio met Lily dus ik zei nou nee, ik kan bijna haar moeder zijn.
Die fetisj heb ik dan niet van: Heren ik bied mijn dochter aan 🤢🤮

Genoeg aandacht weer aan besteed denk ik zo.

Ik ben niet feilloos want seks met jonge goden vind ik weer wel super geil..🙃

Ik ga naar bed Mijn onbewustzijn zegt dat t weer genoeg was voor vandaag 😅

Net een soap het forum😅 Toedeledoki Slaap lekker 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan