Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeker weten dat ook de uitvoering een geheel andere beleving doet ontstaan. Ook ik geniet en kies altijd voor de langere afspraken . De blinde darm van Tiff heeft er anders over geoordeeld en onze eerste ontmoeting tenietgedaan.
Ik keek er zo naar uit. Had er een volle dag verlof voor genomen vanwege de extra lange reistijd. Volop aan het uit kijken voor een nieuwe mogelijkheid want ik wil die warmte die Tiff uitstraalt minstens een keer ervaren in het echt.

De blinde darm bracht roet in het eten ❤️‍🩹❤️

Hoop op een herkansing Gelukkig heb ik maar 1 blinde darm en nu als bonus 2 navels. Nou unieker gaat t niet worden🤭😂😘
Dick move if true.
Letterlijk hahaha
Dick inside the pussy move 😂😂
 
Letterlijk hahaha
Dick inside the pussy move 😂😂
Naughty Boy Alice GIF
 
Zeer passend voor Goede Vrijdag ook 🤭😂

Inmiddels heb ik besloten dat het me eigenlijk niet interesseert of het wel of niet gemeend is. Gewoon dank je wel zeggen en door
Moet eerlijk zeggen dat ik jou ook een mooi mens vind (ingewikkelde mensen fetisj).
Juist die privé berichtjes vond ik heel mooi, juist dat jij je wel bekend maakte. Dat waardeer ik enorm.
Stop maar in je zak.
❤️
broekzak niet in je balzak, behalve als je daar complimenten bewaard, dan jia het wel ok 🤔😘
Sorry adhd brein is vandaag erg aan 🙈😅
 
Zegt hij in Lily haar topic 🤔 maar ik weet 100% zeker dat hij nooit zijn topic naam heeft genoemd bij mij.

Ik heb ook altijd gezegd dat ik een keuze wil met wie ik vrij. Dus kennen we elkaar online en ben je bijna altijd onaardig tegen me, dan wil ik niet met je vrijen nee.
Lijkt me logisch 🙃
Als je dit weet en dan "stiekem" een afspraakje maakt vind ik dit heel apart..
En dan in een heel ander topic zeggen dat ik het achteraf van je hoorde, terwijl je nooit iets gezegd heb vind ik al helemaal een vreemd verhaal 😅
Geloof er niks van

Rare manier van aandacht vragen 😅🙃
Begrijpen wie begrijpen kan zeker. Ik snap die gast niet.

Jou logica snap ik 100% als er iemand slecht over je praat of onaardig tegen je is. Is het normaal dat je er niet mee wil vrijen.

Ik vind je kan een dame niet beoordelen voor je ze bezocht hebt.
 
Begrijpen wie begrijpen kan zeker. Ik snap die gast niet.

Jou logica snap ik 100% als er iemand slecht over je praat of onaardig tegen je is. Is het normaal dat je er niet mee wil vrijen.

Ik vind je kan een dame niet beoordelen voor je ze bezocht hebt.

Hoe ik met jullie praat, had hij altijd een mening over. Dat ik nep ben enzo en verhaaltjes verkoop 🫡

Maakt niet uit onder welke naam ik een topic open, maar jullie heren en soms ook dames zijn altijd met een open hart in mijn topic. Juist heel mooi en waardevol. ❤️
Niks nep aan😊
Waarom zou je ook? Kan volgens mij alleen maar negatieve gevolgen hebben

Bij mij activeert het in elk geval wantrouwen 😅🙈
 
Ik vind je kan een dame niet beoordelen voor je ze bezocht hebt.
Dat lijkt me een open deur, en als je er vooraf al geen positief gevoel over hebt, dan ja je toch niet. Negeren dit soort mafketels.
Hoe ik met jullie praat, had hij altijd een mening over. Dat ik nep ben enzo en verhaaltjes verkoop 🫡
verkoop je nu ook al verhaaltjes 🙈😉

Kom binnen kort met m'n boekje bij je langs.
 
Nu moet ik zelf ook wel toegeven dat ik hier wel al meer open ben geweest over mezelf en over mijn ervaringen bij dvp's. Er zijn er die weten dat ik dit vroeger bij massagesalons ben geweest, maar daar stopt het ook.

Ik ben ook een persoon die ook vooral alles voor zichzelf houdt en alles opkropt. Over gevoelens tov iemand die ik leuk vind tot als ik in een persoonlijk dipje zit.

Heb al heel mijn leven op mezelf gericht op dat soort zaken, ook vroeger. Ik was altijd de butt of all jokes en nooit echt mr popular, maar dat boeide mij niet heel. Ik kwam thuis en speelde wat Pokemon op de Game Boy of wat PlayStation en ik speelde dat van me af. Ik zat zo in mijn spel dat ik de rest vergat. Dat mannetje, dat was ik.

Nu nog, als ik ergens mee zit ga ik op in mijn fantasiewereld en neem ik de zorgen zo weg. Ik pik mezelf wel altijd terug op, zonder het aan de buitenwereld te laten zien.

Anderzijds, als anderen met iets zitten, heb ik niets liever dat de ze dat tegen mij vertellen. Geef die rugzak maar hier, ik draag het wel.

Als iedereen hier een verhaaltje neer pent, heb ik het nu ook maar gedaan.
 
Nu moet ik zelf ook wel toegeven dat ik hier wel al meer open ben geweest over mezelf en over mijn ervaringen bij dvp's. Er zijn er die weten dat ik dit vroeger bij massagesalons ben geweest, maar daar stopt het ook.

Ik ben ook een persoon die ook vooral alles voor zichzelf houdt en alles opkropt. Over gevoelens tov iemand die ik leuk vind tot als ik in een persoonlijk dipje zit.

Heb al heel mijn leven op mezelf gericht op dat soort zaken, ook vroeger. Ik was altijd de butt of all jokes en nooit echt mr popular, maar dat boeide mij niet heel. Ik kwam thuis en speelde wat Pokemon op de Game Boy of wat PlayStation en ik speelde dat van me af. Ik zat zo in mijn spel dat ik de rest vergat. Dat mannetje, dat was ik.

Nu nog, als ik ergens mee zit ga ik op in mijn fantasiewereld en neem ik de zorgen zo weg. Ik pik mezelf wel altijd terug op, zonder het aan de buitenwereld te laten zien.

Anderzijds, als anderen met iets zitten, heb ik niets liever dat de ze dat tegen mij vertellen. Geef die rugzak maar hier, ik draag het wel.

Als iedereen hier een verhaaltje neer pent, heb ik het nu ook maar gedaan.

Je bent welkom hier ❤️
Knap dat je zo open kunt zijn.
Dit hoort ook bij intiem zijn hé
Goed zoals je bent, geen maskers nodig hier 😘
 
Je bent welkom hier ❤️
Knap dat je zo open kunt zijn.
Dit hoort ook bij intiem zijn hé
Goed zoals je bent, geen maskers nodig hier 😘
Online gaat mij dat makkelijker af 😅 en ook in groepschats op WhatsApp en Smoelenboek. Maar irl, en in groep hou ik me meer op de achtergrond en heb ik het liefst zo weinig mogelijk aandacht.

Toegegeven, heb tegen enkele dvp's ook wel al meer van mezelf bloot gelegd, wat ik nooit had verwacht. Maar ik voelde gewoon het vertrouwen, en heb me dan ook maar laten gaan. En dat waren echt geweldige dates, waar er nog vervolg aan gegeven werd.
 
Als iedereen hier een verhaaltje neer pent, heb ik het nu ook maar gedaan.
Echt heel fijn om te zien dat je je hier veilig voelt om meer van je echte zelf te laten zien. Voel je welkom en gewenst hier in dit groepje. Ik hoop dat de andere verhalen je helpen en je je gesteund voelt. Serieus goed dat je dit durft te delen. 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan