Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb wel eens onbetaald afgesproken met ex klanten. En er was dan een rare sfeer van: Gaan we nog wat doen 💦💦
Dat is echt treurig. Misschien omdat ik sowieso een ander soort connectie nastreef, maar wat ben je voor een knuppel als je niet het verschil snapt tussen Tiff de dvp en Tiff de leuke meid die gewoon even gezellig met je uit wil.
 
Uhm nee het is niet seks gerelateerd voor mij 😅
Onbetaald is wel de scheiding van erotiek en vriendelijk contact ☺️🤗❤️

Maar dit is ook wat er vaker gebeurd wat het awkward maakt 😅 dus het is goed dat je dit aanhaald 🤗

Ik heb wel eens onbetaald afgesproken met ex klanten. En er was dan een rare sfeer van: Gaan we nog wat doen 💦💦
Nee we gaan niks doen.
En dan slaat de sfeer ook om helaas. Want dan voel ik me niet prettig meer.

Dus etentje of efteling, geen erotiek of wat ook. Anders blijf ik lekker thuis in mijn dikke onesie, sci-fi bingen 🥳🥳🥳
Was ook grapje... Hou ook niet van awkward 🤣
Wel eens in ander draadje vertelt dat ik uit eten ging met toenmalig favo dvp. Ook geen seks of iets, gewoon lekker eten en dan klaar.
 
Dat is echt treurig. Misschien omdat ik sowieso een ander soort connectie nastreef, maar wat ben je voor een knuppel als je niet het verschil snapt tussen Tiff de dvp en Tiff de leuke meid die gewoon even gezellig met je uit wil.

Nou ik snap het wel, het is een lastig iets😅
Als je als dvp mrt een groep wil afspreken zoals ik nu voorstel, is de 1e gedachte "gangbang".
😅
Bij deze: Ook geen gangbang
🤭😂
 
Die Groninger inschattent is het een geintje.
Wat dan ook, beetje beweging en lol is wel leuk. Efteling of iets dergelijks is prima (Ben nog jong van hart).
En simpel, prik een datum, wie kan en wil sluit aan.
Ja wel via dm hahaha

Anders staan er ineens allemaal mensen die we er niet bij willen..
Ruimhartig maar ik vertrouw ook weer niet iedereen Stuur me gewoon een dm voor degene die het leuk lijkt.
Screenshot_20240316_095316_Samsung Internet.jpg
 
Nou ik snap het wel, het is een lastig iets😅
Als je als dvp mrt een groep wil afspreken zoals ik nu voorstel, is de 1e gedachte "gangbang".
😅
Bij deze: Ook geen gangbang
🤭😂
Oh Man Reaction GIF by Bounce
 
Nou ik snap het wel, het is een lastig iets😅
Voor sommige mensen blijkbaar wel ja. Ik zou daar echt geen moeite mee hebben, nog geen seconde. Jij in je vrije tijd, niet aan het werk, is op geen enkele manier dvp Tiff voor me.

Maar goed, dit klinkt voor mij weer of ik mezelf beter vindt dan anderen, en daar hou ik ook weer niet van. 😅
 
Ik vind je lekker, leuk, lief en we zijn hier in een onbetaalde setting..

Uhm? Neuken?

Uhm, nee..

Zelfs sommige niet werkgerelateerde vrienden die weten dat ik dit doe denken dit hoor 🙃

Mijn rol binnen de vriendengroep is ook de "sterke", beetje dominant, die iedereen op weg helpt.
Soms wil ik gewoon "mezelf" zijn zonder seks. Zonder anderen op weg te helpen enzo 🙈

Fijn moment vind ik bv tegen iemand aanzitten in de sauna, naakt, kwetsbaar, maar geen seks 😂🙈

weirdo hier
 
Bij deze stem ik voor de Efteling 😁😁(tenzij het sarcasme was :( ben slecht in begrijpen sarcasme :(

Om alvast wat in de stemming te komen😛

En bij deze meteen tips om de oorwurm kwijt te raken...
 
Fijn moment vind ik bv tegen iemand aanzitten in de sauna, naakt, kwetsbaar, maar geen seks 😂🙈
Ik zou prima zonder seks met jou samen op één bank kunnen hangen en een scifi serie kunnen bingen, ook in pyama of onesie.
Efteling, koffie met gebak of andere buitenlocaties geen probleem.

Maar ik ontplof waarschijnlijk als we naakt en kwetsbaar tegen elkaar aan gaan zitten in een sauna.
 
Ik zou prima zonder seks met jou samen op één bank kunnen hangen en een scifi serie kunnen bingen, ook in pyama of onesie.
Efteling, koffie met gebak of andere buitenlocaties geen probleem.
🥰
Maar ik ontplof waarschijnlijk als we naakt en kwetsbaar tegen elkaar aan gaan zitten in een sauna.
Ja dat snap ik hoor. Is ook een soort ultieme vertouwen test.
Als dat kan, kan ik je in alles vertrouwen (pincode, naam, adres, bsn) 🤭😂😘
Ik ben nog nooit in een sauna geweest en heb geen idee hoe zoiets werkt, dus als je mij dat dan kunt leren. 😉
Als je nog nooit geweest bent moet je sws eerst zelf met je billetjes bloot 🤭
 
Ik voel me zo enorm eenzaam en alleen in dit leven. Vrienden maken lukt me al niet, laat staan een vriendin krijgen. Zit mezelf daarmee nog altijd teveel in de weg.

Sta alleen op, ga naar mijn werk, kom thuis en ga naar bed. Behalve collega's is letterlijk het enige andere dagelijkse contact wat ik heb met andere mensen hier dit forum.
Ik herken je gevoel heb zelf ook diep gezeten en het is mss een enorme dooddoener maar het wordt echt beter het kost een hoop kracht en energie maar het is het absoluut waard als en ik het kan weet ik zeker dat jij het ook kan en ja ik ben ook na m'n scheiding nog steeds single al een jaar of 10 en ik vindt eigenlijk wel heerlijk tuurlijk denk ik soms het is leuker met 2 maar ja ik kan te goed alleen zijn denk ik
 
Als je nog nooit geweest bent moet je sws eerst zelf met je billetjes bloot 🤭
Wat betreft bloot staat dan voor mij sowieso niet gelijk aan iets seksueels. Kwetsbaar? Ja, dat wel. Nieuwsgierig? Ja, dat ook, maar ik krijg er geen harde pipi van of zo.

Even afgezien van wie dan ook, zou ik wel de eerste keer in de sauna iemand bij me willen hebben die weten hoe zoiets werkt, want ik weet echt de etiquette niet.

Ja dat snap ik hoor. Is ook een soort ultieme vertouwen test.
Ik zou met vlag en wimpel slagen, maar uh tsja. 🙃
 
Terug
Bovenaan Onderaan