Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Speaking of the Efeling:
 
Elke relatie gaat om balans.
Vriendschap, ouder/ volwassen kind, liefdes relatie.

Vaak vinden we een arts of hulpverlener fijn omdat die er alleen voor ons is. We hoeven niks terug te geven.
Dat is niet egoïstisch, maar soms ben je gewoon op. Dan is er ook niet veel om te geven.
Toch hoef je ook niet helemaal "af" te zijn voordat je een relatie aangaat. Gewoon je beste beentje voorzetten. Eerlijk zijn.
Proberen, vallen, proberen.



Dronken worden lijkt me dan weer minder. 😅
Etentje ook leuk, maar kunnen niet allemaal naast iedereen zitten. En bowlen is weer te kort.

Etentje en af en toe wisselen van zitplaats?
Het voordeel van de dokter is dat hij alles voor zich behoud. En iemand is die 100% buiten de situatie staat.

Mijn huisarts ken ik al heel mijn leven dat is niet meer dag dokter maar dag bert. Wat ik enorm aan hem waardeer is dat hij tijd maakt voor een hoe is het met je? Met je vader en zus?
 
Ja dat snap ik hoor. Is ook een soort ultieme vertouwen test.
Als dat kan, kan ik je in alles vertrouwen (pincode, naam, adres, bsn) 🤭😂😘
Haha, oh ik kan het wel. Het ontploffen is figuurlijk bedoeld. Maar ik zou het zelf wel oncomfortabel hebben van de ingehouden seksuele spanning.
De oude was mooier vinnik.
Vind het langere haar wel een upgrade, ze ligt er immers al een tijdje!
 
Haha, oh ik kan het wel. Het ontploffen is figuurlijk bedoeld. Maar ik zou het zelf wel oncomfortabel hebben van de ingehouden seksuele spanning.
Als je gewoon vriendschappelijk gaat, zonder extra bij bedoelingen, denk ik dat dat best wel mee valt. Beide relaxed, geen zorgen en gewoon genieten.

Als je gewoon praat over de koetjes en kalfjes en de sfeer is goed, vliegt de tijd zo om voordat je er zelf oog in hebt.
 
Als je gewoon vriendschappelijk gaat, zonder extra bij bedoelingen, denk ik dat dat best wel mee valt. Beide relaxed, geen zorgen en gewoon genieten.
En dat kan ik prima met vrouwen die ik al langer vriendschappelijk ken. Met een aantrekkelijke sensuele vrouw die ik alleen ken van dit forum, haar advertentie en een paar pb's. Nee, dat is toch een ander verhaal.
 
En dat kan ik prima met vrouwen die ik al langer vriendschappelijk ken. Met een aantrekkelijke sensuele vrouw die ik alleen ken van dit forum, haar advertentie en een paar pb's. Nee, dat is toch een ander verhaal.
Mijn laatste date met een dvp was in een prive sauna, en het heeft letterlijk tot het laatste half uur geduurd eer we seks hadden. Als zij mij op een bepaald moment niet was beginnen kussen, was er waarschijnlijk niks gebeurd 😂
 
Het was toch geen Turks stoombad waar je elkaar niet kon zien :ROFLMAO:
Die was er ook, maar het was allemaal te gezellig: jacuzzi, sauna, terug jacuzzi, hapje eten wat drinken, terug naar de sauna en dan het stoombad.
Onder de douche had ze dan zelf maar het initiatief genomen om er vol voor te gaan :) Hadden al wat eerder wat gekust in de jacuzzi, maar verder waren we niet gegaan.
 
Die was er ook, maar het was allemaal te gezellig: jacuzzi, sauna, terug jacuzzi, hapje eten wat drinken, terug naar de sauna en dan het stoombad.
Onder de douche had ze dan zelf maar het initiatief genomen om er vol voor te gaan :) Hadden al wat eerder wat gekust in de jacuzzi, maar verder waren we niet gegaan.
Klinkt als een goede locatie 😉
 
Pondering Ewan Mcgregor GIF by Disney+

Darth vader met dyslexie? xD
Eerder een lispel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan