Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom heb ik het gevoel dat we dit aan het spelen zijn :ROFLMAO:

Bekijk bijlage 176698
Dat is wel een geweldig spel
Door wat jullie zeggen maak ik altijd een beeld in mijn hoofd van hoe jullie er uit zien.

Doe ik altijd bij mensen die ik nooit gezien heb, zoals collega's die over hun partner praten.

Het plaatje klopt echter nooit, dus waarom ik het doe weet ik nog altijd niet.

Ik weet hoe Tiff er uit ziet (zwijmel), maar van jullie heb ik ook een plaatje in mijn hoofd.

Ben ik de enige die zoiets doet?

Doe ik ook 🤭😂
 
Ik ben eerder een grote knuffelbeer. Zoals Totoro!
studio ghibli GIF
 
Ik heb overigens ooit echt als vrouw verkleed een modeshow gedaan. Was op school, dus heeeel lang geleden, maar uh ja. 😅
Ik was eens met het laatste jaar naar een tentoonstelling. Het was alles door elkaar. Er hangde daar een afrikaans kleed. En mijn leerkracht staat naast me en zegt wist je dat je hem mag aan doen...

Ja het is tegen ik dat je dat moet zeggen zeg ik hem. Waarom denk je dat ik het tegen jou zeg het is hier saai.

Maar ik paste er niet in. 😂 ook al had een team van 3 meisjes die holpen. 😜
Dus ben je eerder Sora dan Roxas!
Eigenlijk wel
 
Ik denk juist donker haar, golvend, grote bruine ogen, slanke bouw, dunne lippen, mooie glimlach 😊Rond de uhm 🤔🤔 ik denk 1.80m

Je naam had je al een keer verklapt en toen dacht ik ook blond haha. Maar ik "zie" je altijd als een man met donker haar.
Zelfs met lag haar golde mijn haar niet. 😢 bruine ogen check dunne lippen geen idee 😅

Mijn echte naam is jesse 😁😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan