Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
phoenix mocking jay GIF

vooruit dan, omdat je het zo lief vraagt 😝
 
Door wat jullie zeggen maak ik altijd een beeld in mijn hoofd van hoe jullie er uit zien.

Doe ik altijd bij mensen die ik nooit gezien heb, zoals collega's die over hun partner praten.

Het plaatje klopt echter nooit, dus waarom ik het doe weet ik nog altijd niet.

Ik weet hoe Tiff er uit ziet (zwijmel), maar van jullie heb ik ook een plaatje in mijn hoofd.

Ben ik de enige die zoiets doet?
 
Door wat jullie zeggen maak ik altijd een beeld in mijn hoofd van hoe jullie er uit zien.

Doe ik altijd bij mensen die ik nooit gezien heb, zoals collega's die over hun partner praten.

Het plaatje klopt echter nooit, dus waarom ik het doe weet ik nog altijd niet.

Ik weet hoe Tiff er uit ziet (zwijmel), maar van jullie heb ik ook een plaatje in mijn hoofd.

Ben ik de enige die zoiets doet?
Wil je jou beweren dat jij er niet zo uit ziet?!
https://www.girlsreview.nl/data/avatars/h/1/1557.jpg?1711634534


 
Door wat jullie zeggen maak ik altijd een beeld in mijn hoofd van hoe jullie er uit zien.

Doe ik altijd bij mensen die ik nooit gezien heb, zoals collega's die over hun partner praten.

Het plaatje klopt echter nooit, dus waarom ik het doe weet ik nog altijd niet.

Ik weet hoe Tiff er uit ziet (zwijmel), maar van jullie heb ik ook een plaatje in mijn hoofd.

Ben ik de enige die zoiets doet?
in mijn hoofd is iedereen hier zijn avatar 😅 maar in het echt heb ik ook de neiging om gezichten te zien als het over iemand gaat, en klopt inderdaad eigenlijk nooit.

Grappigste voorbeeld was een zanger die in mijn hoofd een kleine, ronde man was met lang zwart haar, een dikke zwarte baard, cowboyhoed en een dikke sigaar. Jaren dat beeld in mijn hoofd gehad op basis van zijn zangstem. Heb dan uiteindelijk eens opgezocht hoe hij er echt uitziet. Bleek een slanke, fitte, knappe kerel met kort haar. Totaal tegenovergesteld. Hem nu horen zingen crasht mijn brein echt 😆
 
Door wat jullie zeggen maak ik altijd een beeld in mijn hoofd van hoe jullie er uit zien.

Doe ik altijd bij mensen die ik nooit gezien heb, zoals collega's die over hun partner praten.

Het plaatje klopt echter nooit, dus waarom ik het doe weet ik nog altijd niet.

Ik weet hoe Tiff er uit ziet (zwijmel), maar van jullie heb ik ook een plaatje in mijn hoofd.

Ben ik de enige die zoiets doet?
Nope hoe zie ik er uit.
 
Moest ik weten dat iedereen op dit forum te vertouwen is zou ik daar geen probleem mee hebben. 😁

Klopt, je weet niet wie er allemaal meekijkt. De meesten hebben zelf geen profiel.


Jij ziet er uit als een 20 jaar jongere versie van mezelf :ROFLMAO:

Door wat jullie zeggen maak ik altijd een beeld in mijn hoofd van hoe jullie er uit zien.

Doe ik altijd bij mensen die ik nooit gezien heb, zoals collega's die over hun partner praten.

Het plaatje klopt echter nooit, dus waarom ik het doe weet ik nog altijd niet.

Ik weet hoe Tiff er uit ziet (zwijmel), maar van jullie heb ik ook een plaatje in mijn hoofd.

Ben ik de enige die zoiets doet?

Nee, ik denk dat we dat onbewust doen. Wanneer ik een boek lees en dan een verfilming zie dan denk ik ook altijd dat het plaatje niet klopt.

Maar soms is het inderdaad leuker om het niet te weten.
 
Het beeld in mijn hoofd? Ok, dit wordt lachen ...
1.70m, 36 jaar, breed, gespierd, tattoos, blond kort haar, beetje type gabber, maar wel een zachtaardige blik.

Sorry ... 🤣
1.73 m,28 jaar normaal gebouwd. Niet echt gespierd. De tattoo´s kloppen, kort zwart haar op geschoren haar de bovenkant is langer en staat in een kuif.

Al bij al not bad. 😁😁
 
Als ik de meeste hier in het topic volg, zitten er wel veel geeks.
Iedereen ziet er voor mij zo uit.

Happy Soul Men GIF by Laff
Ik zag er ook altijd zo uit 🤭 die bril heb ik nu ook op. Groot zwart montuur 😂
Is de mistery niet leuker? Anders dan diegene die jou bezocht hebben, weten wij ook niet hoe jij er uitziet.
Meeste veel gebruikers vh forum weten het wel 😂
En de profiel foto ben ik ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan