Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga sinds de operatie wel eerder slapen en vind het heeeerlijk!! Gisteravond was ik redelijk laat, maar meestal ga ik al om 22 uur 🤗

22:00 is voor mij net de tijd om aan een goeie horrorfilm te beginnen :ROFLMAO:
Geen blood en gore maar iets met atmosfeer zoals The shining.
Lekker donker buiten en venster open zodat je de geluiden van buiten kan horen.

Op hetzelfde uur gaan slapen is inderdaad wel goed voor de slaapkwaliteit.
 
Ik ga sinds de operatie wel eerder slapen en vind het heeeerlijk!! Gisteravond was ik redelijk laat, maar meestal ga ik al om 22 uur 🤗
Je bent ook wel vroeg wakker gezien je reacties hier, dus wel logisch.

Ben zelf ook wel redelijk avondmens. In de ochtend echt wel opstart issues... En in t weekend ook zeker langer blijven liggen en 's avonds later op. Al is er dan ook vaak sprake van een lekker drankje 😅
 
22:00 is voor mij net de tijd om aan een goeie horrorfilm te beginnen :ROFLMAO:
Geen blood en gore maar iets met atmosfeer zoals The shining.
Lekker donker buiten en venster open zodat je de geluiden van buiten kan horen.

Op hetzelfde uur gaan slapen is inderdaad wel goed voor de slaapkwaliteit.

Horror kijk ik t liest overdag hahaha en een raam open gaat al helemaal niet gebeuren 🙈😂😂. #bangerik
 
Slapen gaan om 23u30 en eruit om 06:00 uur, geen probleem hiero.

Zelfs weekenden als ik zeg: kom uitslapen, ben ik om 8 al wakker.
Of zaterdag op stap tot 4 uur, om dan om half 9 wakker te worden. Yolo, toch maar fietsen dan. Ben toch wakker nu.
Ja ik kijk nu ook een horror sci-fi serie, maar altijd overdag 🙈

Ik vond als kind Jurassic Park al eng met het raam open @TeddyB dat zegt al genoeg 🤣
Jurassic Park <3 Beste film ooit.
 
Slapen gaan om 23u30 en eruit om 06:00 uur, geen probleem hiero.

Zelfs weekenden als ik zeg: kom uitslapen, ben ik om 8 al wakker.
Of zaterdag op stap tot 4 uur, om dan om half 9 wakker te worden. Yolo, toch maar fietsen dan. Ben toch wakker nu.

Jurassic Park <3 Beste film ooit.
IK heb een reden nodig om vroeg op te staan. 😅 als je niets moet doen en het zit grauw of het regent met bakken uit de lucht. Is het soms fuck it waarom zou ik vroeg opstaan?
 
IK heb een reden nodig om vroeg op te staan. 😅 als je niets moet doen en het zit grauw of het regent met bakken uit de lucht. Is het soms fuck it waarom zou ik vroeg opstaan?
Ik wordt uit mezelf wakker, ik blijf wel liggen maar dan moet ik toch plots naar het toilet. Als ik dan toch wakker ben, staan we maar op.

Zondag is sowieso fietsdag, dus vroeg opstaan is dan wel een must maar op zaterdagen of als ik vrij ben begin ik alvast wat met gamen / Youpo.. euhm Tube of wat fora / krant / sport bijlezen.
 
IK heb een reden nodig om vroeg op te staan. 😅 als je niets moet doen en het zit grauw of het regent met bakken uit de lucht. Is het soms fuck it waarom zou ik vroeg opstaan?
Same 😁
Tijdens het weekend soms: "ah, het is al 11u... Misschien eens opstaan 😝"

Ik wordt uit mezelf wakker, ik blijf wel liggen maar dan moet ik toch plots naar het toilet. Als ik dan toch wakker ben, staan we maar op.
Ik word ook wel vaak spontaan wakker, maar krijg mezelf dan zonder reden meestal niet uit bed en val dan terug in slaap 😴
 
Ja ik kijk nu ook een horror sci-fi serie, maar altijd overdag 🙈

Ik vond als kind Jurassic Park al eng met het raam open @TeddyB dat zegt al genoeg 🤣

Welke serie ? Ik heb na al die jaren eindelijk Lost bijna uit en heb iets nieuw nodig ?

Ik was als kind bang van het kleine dinosaurusje dat een paar seconden te zien was in de film Piranha. Ik heb dan weken elke nacht voor ik ging slapen mijn kamer uitgekamd om zeker te zijn dat er geen zat. Van die vissen zelf was ik niet bang, die ging ik waarschijnlijk niet direct onder mijn bed vinden.

thrillers of psychologische/atmosferische horror daarentegen weer wel 😀

Heb je aanraders ? Er is misschien iets bij dat ik nog niet gezien heb.

Vroeger vond ik het tof om naar horor verhalen te luisteren voor het slapen. Als dan de vloer kraakt was het wa0t was dat. 😅😂

Idd, daarom dat ik het raam net openzet. Wat achtergrond geluiden. Een boom die kraakt, een uil in de verte ... 😱
Gisteren heb ik gekeken naar het proces dat niemand wou. Over de zaak de pauw

Verdorie, ik wou dat ook zien. Is het aan te raden ?
 
Laatst bewerkt:
Carpe d̶i̶e̶m̶ nox! 😝
noctem*

Ik waardeer dat we elkaar niet op elke NEDERLANDSE taalfout hoeven te wijzen, maar het komt niet vaak voor dat ik mijn eindexamen Latijn ergens in kan zetten, dus gun mij dit even.

Nacht wordt in deze zin gebruikt als accusatief, niet als nominatief, dus net zoals dieS verbuigt tot dieM, zo verbuigt noX hier tot noCTEM.

Tot uw dienst.
 
Idd soms word je ook wakker en denkje waar zou ik op staan om 8 u om als een zombie tv tekijken. Aan de andere kant kan ik om 10 u ofz op staan. En meteen me dieren eten geven de vaatwas legen stofzuigen etc.

Spijtig dat je in de West Vlaanders zit, anders mocht je bij mij ook de vaatwas legen :ROFLMAO:

Liefst niet stofzuigen, ik zou niet graag zo vroeg wakker worden :ROFLMAO:
 
Uh ok ik kom erop terug dat ik een Cor nodig heb, ik ben vanaf nu opzoek naar een Roxas 👌🏼👌🏼
man die helpt in het huishouden is pas sexy!
Ik zie het al voor me.
vacuuming freddie mercury GIF
 
Idd, daarom dat ik het raam net openzet. Wat achtergrond geluiden. Een boom die kraakt, een uil in de verte ... 😱
De krakende vloer van maurice het huis spook. 😅
Verdorie, ik wou dat ook zien. Is het aan te raden ?
100% wat de pauw gedaan heeft is echt zot. Machtsmisbruik en mentale druk. Maar aan de andere kant vind ik wel dat sommige dames zelf ook niet 100% vrijuit gaan.

Het is echt een aanrader
Uh ok ik kom erop terug dat ik een Cor nodig heb, ik ben vanaf nu opzoek naar een Roxas 👌🏼👌🏼
man die helpt in het huishouden is pas sexy!
Een stofzuiger voor mijn bday yess 😇😅
Spijtig dat je in de West Vlaanders zit, anders mocht je bij mij ook de vaatwas legen :ROFLMAO:

Liefst niet stofzuigen, ik zou niet graag zo vroeg wakker worden :ROFLMAO:
CV 😁😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan