Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dankjewel iedeereen. ❤️‍🩹

Mijn katje was 20 jaar. Ze had problemen met haar schildklier door haar leeftijd. Ze had ook een kankergezwel op haar voorpoot sins een maand. We konden daar niets meer aan doen. De arts zij het zelf nog ze heeft geen pijn of last en ze is nog heel actief. Maar ze heeft wel gezegt dat elke dag een cadau was.

ze was heel lang goed haar pilletjes voor haar schildklier hiepen super. Maar gisteren avond ging het op eens rap berg af.
 
Sterkte Roxas ik kan me nog herrinneren hoe moeilijk ik het vond toen we onze Jack Russel in lieten slapen ze was niet ziek maar lichamelijk op dement als een draaideur stond midden in de nacht te blaffen naar haar eigen schaduw maar ja ze was 18 jaar
 
Dankjewel iedeereen. ❤️‍🩹

Mijn katje was 20 jaar. Ze had problemen met haar schildklier door haar leeftijd. Ze had ook een kankergezwel op haar voorpoot sins een maand. We konden daar niets meer aan doen. De arts zij het zelf nog ze heeft geen pijn of last en ze is nog heel actief. Maar ze heeft wel gezegt dat elke dag een cadau was.

ze was heel lang goed haar pilletjes voor haar schildklier hiepen super. Maar gisteren avond ging het op eens rap berg af.
Sterkte Roxas ❤️‍🩹😿
 
Dankjewel iedeereen. ❤️‍🩹

Mijn katje was 20 jaar. Ze had problemen met haar schildklier door haar leeftijd. Ze had ook een kankergezwel op haar voorpoot sins een maand. We konden daar niets meer aan doen. De arts zij het zelf nog ze heeft geen pijn of last en ze is nog heel actief. Maar ze heeft wel gezegt dat elke dag een cadau was.

ze was heel lang goed haar pilletjes voor haar schildklier hiepen super. Maar gisteren avond ging het op eens rap berg af.
Heel veel sterkte Roxas! Een huisdier moeten afgeven is altijd keihard... 😢 Ze heeft ongetwijfeld een heel mooi leven vol liefde gehad.
 
Screenshot_20240404_083941_Samsung Internet.jpg
Ik geloof dat de spirit van geliefden altijd bij ons blijven totdat we ze kunnen loslaten

Lieve mensen, wat fijn dat een ieder zo betrokken is bij elkaar.
Maakt de (digi) wereld weer een beetje mooier!

Toetsbord helden zijn niet de gal spugers en azijnpissers, maar juist degenen die vriendelijkheid verspreiden terwijl je gemakkelijk anoniem op de achtergrond kunt blijven.


zondag ben ik er weer 13-21
Slide in my dm ♡
 
Een leraar vertelde dat hij 's ochtends op zijn best was en om die reden om vier in de ochtend (nacht, eigenlijk) opstond en dan begon met studeren.
O4.00, dan lig ik nog zeker te pitten! Dat is weer het andere uiterste. Ik ben op mijn best tussen 12:41 en 12:56. Valt het op dat ik dol ben op slapen? Ga zo ook weer verder. Lekkerrr. 😴
 
O4.00, dan lig ik nog zeker te pitten! Dat is weer het andere uiterste. Ik ben op mijn best tussen 12:41 en 12:56. Valt het op dat ik dol ben op slapen? Ga zo ook weer verder. Lekkerrr. 😴
04.00 :O
Dan draai ik me nog eens om (tenzij de huisgenootjes vervelend worden en zich melden. 😅)
Meestal melden ze zich pas wanneer ik de badkamer uitkom🤗(gelukkig)

Mijn dag begint rond 06.00 meestal en eindigt rond 22 danwel 23 (proberen)

Mijn werk bestaat veel uit wachten 😅 Dus dan worden soms vanzelf de ogen zwaar achter de laptop 🤣🤣.

Sorry voor de dubbel post gisteravond. Mijn telefoon gaf aan dat bericht niet geplaatst waa
 
Een leraar vertelde dat hij 's ochtends op zijn best was en om die reden om vier in de ochtend (nacht, eigenlijk) opstond en dan begon met studeren.

Ik heb dat eigenlijk ook. Vroeger stopte ik om 20:00 met studeren en stond om 4:00 op om verder te doen. Mijn brein werkt als een spons in de ochtend. 's Avonds krijg ik er niet zoveel meer in. Teveel ervaringen van de dag zelf.

Wanneer iets belangrijks is dan plan ik het ook graag in de voormiddag of vroege namiddag 😉
Gooit zweep in de kast
Legt ijzeren staaf in bak, dooft vuur

Nee, inderdaad, helemaal prima, er wordt hier niemand gestraft 😇
Gesmoorde kreten op de achtergrond

Vanaf nu de standaard straf beloning voor dubbel posten :ROFLMAO:

 
Ik heb dat eigenlijk ook. Vroeger stopte ik om 20:00 met studeren en stond om 4:00 op om verder te doen. Mijn brein werkt als een spons in de ochtend. 's Avonds krijg ik er niet zoveel meer in. Teveel ervaringen van de dag zelf.

Wanneer iets belangrijks is dan plan ik het ook graag in de voormiddag of vroege namiddag

Ben eigenlijk veel meer een nachtraaf dan een ochtendmens. Opblijven tot de vroege uurtjes is geen probleem. Vroeg opstaan daarentegen... 😝

Kon bij het studeren soms pas starten rond de middag en dan heel laat (of vroeg, is maar hoe je het bekijkt) 's nachts doorgaan.
 
Ben eigenlijk veel meer een nachtraaf dan een ochtendmens. Opblijven tot de vroege uurtjes is geen probleem. Vroeg opstaan daarentegen... 😝

Kon bij het studeren soms pas starten rond de middag en dan heel laat (of vroeg, is maar hoe je het bekijkt) 's nachts doorgaan.
Heel herkenbaar. (Nachtraaf is dat geen sims trait) mensen vragen dan hoe kan je wakkeker blijven tot 2 u?! Terwijl ik denk hoe graak jij om 5 u30 uit je nest. 😅

Ik heb al een paar keer geprobeerd om om 22 u te slapen maar ik kan dat niet.
 
mensen vragen dan hoe kan je wakkeker blijven tot 2 u?! Terwijl ik denk hoe graak jij om 5 u30 uit je nest. 😅
Exact dit! 😝😝

Ik heb al een paar keer geprobeerd om om 22 u te slapen maar ik kan dat niet.
Dat lukt bij mij ook alleen als ik super moe ben. Anders voelt dat inderdaad gewoon te vroeg en.. raar... 😝

1 van mijn vrienden gaat slapen rond 21u. Zou bij mij nooit werken 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan