Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanaf april draag ik altijd een korte broek, in zo een weer is dat veel leuker rond lopen / werken. Voel me veel vrijer.

Vorig jaar van de oude team coach commentaar gekregen dat het niet professioneel zou zijn, terwijl ik al 3 maanden zo rond liep. Mocht ik in 38 graden nog dunne lange broeken gaan kopen...

Dit jaar nieuwe coach, en van die mag het wel.

Tja ......

Er zijn ook jobkes waar dat niet mogelijk is .

Maar ook dat is een keuze natuurlijk.

Screenshot_20240408-180321_Gallery.jpg

Warm .......



Maar niks te korte broek.



🐾🐾🐾🐾
 
Beter een korte broek dan een 3 kwarts broek
The Office Thank You GIF
 
Er zijn ook best wel wat aanwijzingen dat op blote voeten buiten lopen veel goede effecten heeft (betere slaap, sneller herstel van het lichaam, etc)

Voor de sceptici: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4378297/

Ja ik ben nog steeds spiritueel 😊 dus ik kan me in de meeste dingen wel vinden.
Jezus, ik had zo iemand op de middelbare school 😅
Nu weet je wie het was hahaha

Als je goede benen hebt, is een korte broek gewoon super super sexy bij een man. En als je die vaak draagt worden je benen lekker bruin 🤤🤤

Ik ben fan 🩳🩳 @Sanji
 
Laatst bewerkt:
Melkflessenbrigade unite!

Ik word ook niet bruin, dus ik loop echt nooit in een korte broek, zelfs als de mussen van het dak vallen.

ik heb 2 mogelijke kleuren, wit en rood. En daartussen de afschilferfase. Bruin is er helaas niet bij. Dat stopt me wel niet om korte broeken te dragen. Misschien daarom dat hier bij mij geen mussen meer zitten.
 
Melkflessenbrigade unite!

Ik word ook niet bruin, dus ik loop echt nooit in een korte broek, zelfs als de mussen van het dak vallen.
Ik in de zomer. Lekker goudbruin gebakken. 😋
ik heb 2 mogelijke kleuren, wit en rood. En daartussen de afschilferfase. Bruin is er helaas niet bij. Dat stopt me wel niet om korte broeken te dragen. Misschien daarom dat hier bij mij geen mussen meer zitten.
monoi olie helpt bij het bruinen je kan van nivea zonnecréam koopen met monoi olie in.
 
Dat doe ik in t privé huis 😅😂 meeste heren vinden mij te lang met hakken.

Misschien hebben we het dan wel niet over dezelfde kousen :)

Oef gras 🤤🤤 zo super lekker!

Dat wel. En in het gras in het zonnetje liggen is ook leuk. Maar helaas zitten er nogal wat teken bij mij dus dat is niet altijd zonder gevaar.

Nummertje van Clousseau erbij

:eek: :eek: :eek: :eek:

Houston, we have a problem :ROFLMAO:

Dit dus. Ik ben een paar keer echt heel lelijk verbrand geweest in het verleden en hou liever een gezonde huid. Dan zie ik maar er uit of ik net uit het gips kom. 🤣

Huidkanker is inderdaad niet aan te raden. Vooral niet als je 6 maand moet wachten om een dermatoloog te zien.
 
Dartelend als een hinde door de tuin met Domino op de achtergrond, zie het al voor me.
Daar gaat ze
En zulke voeten heb ik nooit gezien
Daar staat ze
Met zwiebeltenen wel een stuk of tien
Soms praat ze
Terwijl ze lachend met de sprieten speelt
Ik laat ze
Zolang ze binnen maar haar voeten veegt
 
Terug
Bovenaan Onderaan