Opsporing verzocht. Overval op 2 prostituees in Rijswijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
24 jaar en 10 duizenden euro? Nu weet ik waarom ze voor dit vakkiezen. In Roemenie is dat een klein vermogen. Ze moeten er wel hard voor werken Laten we zeggen 10.000/150= 67 keer sex met een klant. (minimaal, en waarschijnlijk nog meer want half uur kost normaal 100).

Hoop dat ze hun zuur verdiende geld terugkrijgen.
 
Een gemiddeld bezette zal in een week tijd evenveel verdienen als een modaal inkomen . Per jaar welteverstaan.
Sommige doen alsof ze steeds geen geld hebben.geen geld voor eten, voor te tanken. Ik kan daar alleen om lachen 😜
 
Er zijn dames die 500 per mnd verdienen en dames die 30k of meer per mnd verdienen afhankelijk van hoeveel en waar ze werken en hoe druk ze zijn. En daar zitten nog vele dames tussen die 2 bedragen.
 
Een topper die gewild is kan per week gemiddeld bij een club 5000 verdienen. Een gewilde topper die zelfstandig werkt kan het dubbele per week verdienen.
Maar de minder gewilde dames zullen veel minder klanten krijgen.

En werken ze geen weken achter elkaar.
De meeste dames werken een of twee weken. En blijven dan een tijdje weg.
 
Laatst bewerkt:
Mmm... In the thuisontvangst is vast een gemiddelde aantal bezoekers per dame. Wat me opvalt is dat ze vaak lange dagen maken, om zo veel mogelijk binnen te harken. Doe dit maal 150 (jaja, veel half uurtjes, maak ook opties en hele uurtjes). Mij schatting is 4 a 5 per dag, sommige meer andere minder. dan kom je op 600 tot 750 per dag.

Trek daar de omkosten vanaf. 100 euro voor kamer in huis, 25 voor kinky, 25 euro voor eten etc. kom je uit op 450 to 600 per dag.

Natuurlijk een schatting, maar toch niet slecht.
 
Laatst bewerkt:
Een topper die gewild is kan per week gemiddeld bij een club 5000 verdienen. Een gewilde topper die zelfstandig werkt kan het dubbele per week verdienen.
Alleen werken ze geen weken achter elkaar.
De meeste dames werken een of twee weken. En blijven dan een tijdje weg.
Er zijn nog weinig clubs in nl, omdat die niet zo goed meer lopen, dame krijgt na opting in aftrek belasting ca 125 per uur
 
Het ging niet over een topper, maar over een gemiddelde dvp.
En als je bij een club € 5000 per week wil verdienen zal je toch heel wat uren moeten maken en/of veel geld voor extra's incasseren.
 
Ik weet van sommigen dat ze wel 80-100 berichten per dag krijgen. Als ik ook al tig x die telefoon hoor tijdens sport en spel ga ik eens voorzichtig uit van slechts 5 afspraakjes per dag.De buitenlandse werken ook 24/7. Ik praat over thuisontvangst,waarschijnlijk de grootste groep.
Dan zijn er nog de dvp die minder in de markt liggen.Die worden ook goed bezocht door wandelaars die of op de fake fotos vallen of GR niet kennen.
Ze zijn allesbehalve zielig die dames.
Hoe ik dat weet? Ik kom wel eens ergens in die 38 jaar of walking.
 
Ik weet van sommigen dat ze wel 80-100 berichten per dag krijgen. Als ik ook al tig x die telefoon hoor tijdens sport en spel ga ik eens voorzichtig uit van slechts 5 afspraakjes per dag.De buitenlandse werken ook 24/7. Ik praat over thuisontvangst,waarschijnlijk de grootste groep.
Dan zijn er nog de dvp die minder in de markt liggen.Die worden ook goed bezocht door wandelaars die of op de fake fotos vallen of GR niet kennen.
Ze zijn allesbehalve zielig die dames.
Hoe ik dat weet? Ik kom wel eens ergens in die 38 jaar of walking.
Denk ook dat je aan 5 klanten per dag moet denken. De Oost-Europeese en Zuid- Amerikaanse schoonheden die werken vaak 7 dagen per week, 16 uur per dag.

Dan kom je al snel uit op minstens 13.500 euro per maand! Bijna een jaar salaris in Roemenie. Deze dames die werden beroofd, hadden dit bijzig of gestort op hun rekening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan