Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar zijn er helaas zoveel van... Niet alleen kunnen zijn en dan maar slechte relatie blijven voortzetten of inderdaad van 1 naar andere 'hoppen'

Ik zou dat niet kunnen. Nooit.
In stand houden van een relationele leugen kost mij te veel moeite 😅
Daarnaast heb ik het idee dat die ander single beter af is. Komt er ook ruimte om iemand anders te ontmoeten voor beide.
Of je relatie moet gebouwd zijn op meerdere personen.
Alsnog vind ik verplichte nummertjes niet echt "worth of my time".

Zelfs binnen sekswerk kan je te veel betrokken raken bij een vaste heer of andersom
Ik denk als je dit bespreekt en je bent eruit dat het nooit iets kan worden, dan is het soms ook gewoon goed om elkaar los te laten en ruimte te maken voor een andere sekswerker en andere klanten.
Ik heb dat dikwijls gedaan. Kan zeker pijnlijk zijn, maar de waarheid onder ogen komen is voor mij altijd beter dan een leugen in stand houden.

Al gebruik ik ook wel leugentjes om best wil 😬 Ik blijf immers een zondares.

Niet die vd link nee
Er schijnen vrouwen die het credo hanteren "liever een slechte relatie dan geen relatie."
Best triest toch.
Ik vind het de moeite niet waard 😅
 
Daar zijn er helaas zoveel van... Niet alleen kunnen zijn en dan maar slechte relatie blijven voortzetten
Ik ben daar een voorbeeld van eerlijk gezegd.
Ik had in mijn hoofd ook steeds de gedachte... ik kan niet alleen zijn.
Maar... O God... ik ben nu vijf jaar alleen en ik heb het me eigenlijk nog geen seconde beklaagt!
Wat ik nu heb en waar ik nu sta in het leven... zo onmogelijk geweest zijn als ik nog met haar zou geweest zijn.
Ik ben goed omringd en heb eerlijk gezegd niet het gevoel dat ik eenzaam ben, integendeel
 
Ik heb dat dikwijls gedaan. Kan zeker pijnlijk zijn, maar de waarheid onder ogen komen is voor mij altijd beter dan een leugen in stand houden.
Ik zou het heel raar vinden als het niet pijnlijk was, want dat zou betekenen dat de betrokkenheid volledig eenzijdig is en er vanuit de ander geen enkele empathie is voor de gevoelens van de ander. Loslaten is nooit makkelijk, voor niemand ... tenzij je echt een sociopaat bent of iets dergelijks.
 
Ik zou het heel raar vinden als het niet pijnlijk was, want dat zou betekenen dat de betrokkenheid volledig eenzijdig is en er vanuit de ander geen enkele empathie is voor de gevoelens van de ander. Loslaten is nooit makkelijk, voor niemand ... tenzij je echt een sociopaat bent of iets dergelijks.
Ik wist persoonlijk dat mijn relatie niet deugde en er afstand van moest nemen. Ik wist ook dat het pijnlijk zou zijn... maar die pijn was er toen we uit elkaar zijn gegaan.
Maar door hoe ik gaan leven ben is deze pijn serieus gaan slijten.
Familie, werk, de juiste mensen rondom je... doet heel veel.
Ik weet wat ik nu heb en dit geeft zoveel voldoening.
Hoe moeilijk het ook is, bedenk nooit dat je leven om is!
En leef!
 
Nee ik bedoel bijenpollen 🥰
Vriendin zag het op tiktok, deelde het met mij en grappig genoeg werkt het! Had ik niet verwacht maar liever zo dan anders 🥳🥳
Ik vond er niks mis mee, maar ik heb er niks over te vertellen. 😉

Blij dat je iets gevonden hebt wat werkt zonder vervelende bijwerkingen of andere chemische rommel!

Zwanger worden schijnt ook te werken, maar uh oh ja, dat heeft wel bijwerkingen. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan