Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als alles goed zit in de realtie op alle vlakken, dan zal die drang er ook minder zijn denk ik.

Maar er zijn ook genoeg mensen die gewoon niet monogaam zijn en daar is opzich ook niks mis mee.
Zijn allemaal maar opvartingen over hoe iets hoort.
Maar die opvattingen leven ons leven niet..wij leven ons leven
Precies dat maar ben wel zover nu dat ik zeg monogaam prima maar sta wel open voor onbekend avontuur en of dat dan bij me past zie ik dan wel weer maar dan heb ik het toch geprobeerd denk ik dan maar
 
Er schijnen vrouwen die het credo hanteren "liever een slechte relatie dan geen relatie."
Idd. Of ze ze zijn voor de 3x samen met de zelfde lul. Deze keer gaat het anders zijn zegt hij.

Ik verschiet ook hoe vaak ik al van mannen en vrouwen gehoord heb die van de ene in de andere relatie gaan. Ja maar ik kan niet alleen zijn.
 
Het tegenovergestelde gebeurt ook. Een plotselinge scheiding en ik denk: wat? Jullie uit elkaar?
Mensen kunnen goed mooi weer spelen.
Nou, daarop aanvullend: ik heb ook weleens het gevoel dat koppels niet meer willen werken, je zou misschien kunnen zeggen vechten, voor een goede relatie.

Als het even een poosje niet over rozen gaat, hop uit elkaar en op naar de volgende, in plaats van met elkaar uitzoeken waarom het niet werkt en wat er aan te doen valt.

Alsof liefde en het opbouwen van een echte en hechte connectie geen werk kost, of teveel moeite is, en daarom maar doorgehopt wordt van de ene naar de andere eendagsvlieg.
In de huidige tijd is daarvoor wel een argument te bedenken; het woningtekort.
En dan maar je leven vergallen door bij iemand te blijven wonen die je niet kunt luchten of zien? Ik snap het probleem wel van een woning vinden, maar als ik in zo'n situatie zou zitten, dan is de woning die je mij na een jaar of twee kunt geven eentje van zes plankjes een halve meter onder de grond.
 
Er is al iemand die die naam gebruikt.
Of ben jij één en dezelfde?
Eerste blog 2008, lijkt me stug, ook gezien het taalgebruik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan