Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De beheerders kunnen het in elk geval niet laten; we zijn nauwelijks begonnen met de 14e en de hartjes dwalen door het beeld...
In je profiel -> voorkeuren -> 'Feestdag effecten uitschakelen' inschakelen.
Had ik bij het sneeuw wat harder naar moeten zoeken. Rete irritant vond ik het. haha.
Maar wel leuk dat de admin iets doet voor de feestdagen.
 
Laatst bewerkt:
Dan vraag ik me af: hoe gedraag jij je eigenlijk als je met een dame in de kamer bent? Of is dit alleen stoere praat van een toetsenbordheld en heb je eigenlijk maar een piepklein hartje?

Stoere praat! Iig bij de meeste zijn het stoere toetsenbord opmerkingen
 
De beheerders kunnen het in elk geval niet laten; we zijn nauwelijks begonnen met de 14e en de hartjes dwalen door het beeld...
Dat heeft 2 redenen. 1: zo dat die dat een vrouw of vriendin hebben er aan denken een bloemen bos of chocolade mee te brengen. En 2 dat je best niet naar een dvp gaat vandaag (de 14de) want ze gaat niet happy zijn dat ze op valentijn alleen is.
Dat heb ik al uitgezet tijdens HALLOWEEN 😂
Hoe doe je dat?
 
IK vind valentijn stom. Je ziet je vrouw/ man toch elke dag graag. En niet 1 dag in het jaar. Toon het elke dag. Zet haar vaker in het jaar in de bloemetjes, geef een cadeautje,ga eens uit eten etc.

Droom iets moois 😘
Elke dag jarig zijn zou niet speciaal zijn niet?
Je fam en vrienden kunnen elke dag van je houden maar die ene dag is speciaal om dat te tonen.

Persoonlijk heb ik niets te klagen en ben hier ook dankbaar voor🥰

Vandaar dat ik de heren met partner eraan herinner ook aan de dame thuis te denken. Dat is niet stom, dat is liefdevol.
❤️
 
De grootste ergernis van een vrouw is dat haar man hun trouwdag niet (meer) weet.

Dat zullen over het algemeen heus wel die vrouwen zijn die heel het jaar geen sex willen . ( ze bestaan echt !!!) .

Van diverse dvp's weet ik gewoon hun verjaardag , trouwdag niet .

Of ze zijn nooit getrouwd, of na scheiding word t meestal niet meer gevierd .


🙂🙃
 
Dat zullen over het algemeen heus wel die vrouwen zijn die heel het jaar geen sex willen . ( ze bestaan echt !!!).
Daar valt mijn vrouw ook onder. Maar op onze trouwdag is de tafel rijkelijk gedekt met door mij bereide gerechten. Ik ben meest fanatieke kok van ons twee, vooral voor speciale gelegenheden.

De kwaliteit van een huwelijk zit niet alleen maar in wel of geen seks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan