Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sterker nog; oorspronkelijk van Joni Mitchell, je ziet een afbeelding van haar voorbijkomen in de video, op 0:12"
Ze heeft ook meegewerkt aan het nummer van Janet, of haar goedkeuring gegeven. Die ene regel is een quote uit Big Yellow Taxi, maar verder wel een eigen nummer.

Tevens: Janet eind dit jaar in Nederland voor een optreden voor de liefhebbers.
 
Doe ik eigelijk wel 😅. Als ik iets wil kopen en het is weg waneer ik er om ga. Zie ik dat als een teken dat ik dat niet mocht kopen.

Het zelfde met een dvp als ik een dame wil boeken en het past nooit. Is dat een teken.
Ik heb dezelfde gedachtegang als ik meerdere dames op rij probeer te bereiken en niet te pakken krijg.
Niets gemist als naderhand blijkt dat ze een slechte dienst verlenen, maar toch hoop je dat er tenminste wel eentje te vinden is voor een afspraak.
 
Hey grappig ik had echt precies hetzelfde!



Kwam alleen op smal uit🥺😄
Universal Music Group Hug GIF by YA'BOYZ

Same
 
Ze heeft ook meegewerkt aan het nummer van Janet, of haar goedkeuring gegeven. Die ene regel is een quote uit Big Yellow Taxi, maar verder wel een eigen nummer.
Dit is ook van Joni Mitchell:

Als de feiten kloppen, is hij de enige van de Antillen die ooit een nummer 1 positie heeft weten te bereiken.
Tevens: Janet eind dit jaar in Nederland voor een optreden voor de liefhebbers.
Op radio 2 had Shay (Kreuger) het er afgelopen zaterdag over, kaartjes waren niet bepaald goedkoop....
 
Ik heb dezelfde gedachtegang als ik meerdere dames op rij probeer te bereiken en niet te pakken krijg.
Niets gemist als naderhand blijkt dat ze een slechte dienst verlenen, maar toch hoop je dat er tenminste wel eentje te vinden is voor een afspraak.
bij mij is het ook een soort van geloof. Anders kan ik het niet uitleggen. Alles gebeurd met een reden snapje. Soms kan je echt het gevoel hebben dat het niet mag zijn. Van iets of iemand.

Ik heb ook al een paar keer mijn kop door gezet en het doen "lukken" en vaak draaid het dan minder goed uit.

Soms als ik in mijn bed lig. vraag ik mij af hoe mijn leven zou zijn moest ik niet mismeesterd geweest zijn. Of moest mijn moeder er nog zijn. Een mens denkt altijd mijn leven zou zo veel beter geweest zijn. Moest mijn moeder er geweest zijn zou mijn leven zeker 1000x beter geweest zijn. Want nu is er een grote leegte.

Maar aan de andere kant was ik mss een stuk minder volwassen verantwoordelijk en minder mee levend. Of mss had ik mijn droom als profvoetballer volbracht.

Maar stel dat ik naar een parallel universum kan reizen en die versie van mij zelf ontmoet die "alls heeft" en tot de vaststelling kom. Wat is die versie van ik een grote lul.
 
Zonder intentie weggooien zou ik zelf nooit aanraden. Zonder intentie kopen zou ik overigens ook niet aanraden 🙏🏽
Ooit kocht ik dit, in een periode dat ik vrij weinig (eigenlijk niets) te besteden had.
Deels een impulsaankoop, maar ook met de gedachte dat het nu of nooit was, omdat je zulke dingen naderhand nergens meer te koop ziet liggen..


WP_20160814_001.jpg
 
Laatst bewerkt:
En van beide kan ik met eerlijkheid zeggen: You've rubbed the gspot multiple times 💦💦
Size doenst matter
Its the motion to ride (fuck)our female ocean 😏😏
Ik denk dat iedereen maar een afspraak moet boeken met T. Kan ze de maat onderzoeken en een bijpassend model jas kiezen.,En als je er toch bent direct testen of met die maat die G-spot te rubben is. 😂😂. Is dat ook maar duidelijk.
 
bij mij is het ook een soort van geloof. Anders kan ik het niet uitleggen. Alles gebeurd met een reden snapje. Soms kan je echt het gevoel hebben dat het niet mag zijn. Van iets of iemand.
Omgekeerd heb ik dat ook. Mensen die nog nooit bestolen zijn, bestaan ze?
Bij mij staat de teller al ver voorbij de tien en elke keer vraag je je af? Waarom?


Soms als ik in mijn bed lig. vraag ik mij af hoe mijn leven zou zijn moest ik niet mismeesterd geweest zijn.
Die uitdrukking is typisch Vlaams, anders gezegd zou dat mishandeld moeten zijn?

Maar stel dat ik naar een parallel universum kan reizen en die versie van mij zelf ontmoet die "alls heeft" en tot de vaststelling kom. Wat is die versie van ik een grote lul.
Een mogelijkheid om terug in de tijd te reizen zou me wat waard zijn. Bepaalde keuzes terugdraaien is niet altijd mogelijk, maar de mensen die me ooit kwaad berokkend hebben een stap voor zijn, zou het ultieme doel zijn.
 
Omgekeerd heb ik dat ook. Mensen die nog nooit bestolen zijn, bestaan ze?
Jawel, ik zei de gek! En als het wel gebeurd is heeft het zo weinig indruk gemaakt dat ik het al vergeten Ben.
Bepaalde keuzes terugdraaien is niet altijd mogelijk, maar de mensen die me ooit kwaad berokkend hebben een stap voor zijn, zou het ultieme doel zijn.
Het verleden bestaat alleen omdat wij eraan denken en met ons meedragen, als schuld en wrok. Leer ervan, kijk wat jou rol er in was en ook nog steeds is. Geniet van het feit dat je die misstap niet nog een keer zal maken.
Je zou die persoon zelf dankbaar kunnen zijn dat die er was om jou die les te leren. En weet dat je de volgende leraar op je pad wegstuurt 1 was genoeg
 
Ik denk dat iedereen maar een afspraak moet boeken met T. Kan ze de maat onderzoeken en een bijpassend model jas kiezen.,En als je er toch bent direct testen of met die maat die G-spot te rubben is. 😂😂. Is dat ook maar duidelijk.
Een date met tiffany zie ik wel zitten. 😁 we kunnen ook gewoon een outfit gaan shoppen in plaats van enkel een jas. 😉

En later er uitstrippen en veel bij leren op sexueel vlak😋
 
Jawel, ik zei de gek! En als het wel gebeurd is heeft het zo weinig indruk gemaakt dat ik het al vergeten Ben.

Het verleden bestaat alleen omdat wij eraan denken en met ons meedragen, als schuld en wrok. Leer ervan, kijk wat jouw rol er in was en ook nog steeds is. Geniet van het feit dat je die misstap niet nog een keer zal maken.
Het vervelende is dat ik/ we te maken hebben met een veelkoppig monster. Het manifesteert zich steeds op een andere manier en het kost energie. Niet alleen geestelijk, maar ook de nasleep die het telkens geeft en daarbij vraag je je af aan wiens kante overheid staat.
Concreet: diefstal van meerdere dingen ineens, waaronder rijbewijs en paspoort.
Nieuwe aanvragen kost al geld en als beloning krijg je er per document nog eens een extraatje overheen en het rijbewijs behoudt zijn oude geldigheidsdatum, zodat je nog geen twee jaar later nog een keertje de beurs kunt trekken..

Jammer dat we de maatschappij zoals in Japan gewoon is, hier niet kennen. Daar kun je zelfs je portemonnee in de bus laten liggen en dan krijg je die nog terug.
Je zou die persoon zelf dankbaar kunnen zijn dat die er was om jou die les te leren. En weet dat je de volgende leraar op je pad wegstuurt 1 was genoeg
Mijn leed valt bijna in het niet met wat een kameraad van me heeft meegemaakt en nog steeds moet ondergaan.
Hij vraagt zich hardop af waarom anderen je dat kunnen aandoen en intussen zelf "vrolijk" door kunnen gaan met hun leven.
En mocht iemand denken dat voodoo een verzinsel is, hij is er het bewijs van dat het je bijna compleet stukmaakt vanbinnen.
 
Op radio 2 had Shay (Kreuger) het er afgelopen zaterdag over, kaartjes waren niet bepaald goedkoop....
Neuh, maar bij welke grote naam die in een grote zaal optreedt is dat tegenwoordig nog wel.

Of grote zaal ... Ik zat te kijken om naar Massive Attack te gaan in een parkje hier. Ook 70 euro plus servicekosten.
Geniet van het feit dat je die misstap niet nog een keer zal maken.
Nou ... 😅
 
Het manifesteert zich steeds op een andere manier en het kost energie. Niet alleen geestelijk,

Nare dingen meemaken, ik ken daar alles van.

Voodoo, karma, pech?

Wellicht niet eens meer zo belangrijk denk ik inmiddels.

Wel zie ik het als een uitnodiging om zelf niet te verharden.
Ik blijf in beweging om mijn hart te verzachten, geen wrok te koesteren, niet iedereen in een hokje van fout te plaatsen, dingen te begrijpen hoe lastig ook. Begrijpen, niet vergoeilijken.

Wel schep ik grenzen, ik bepaal wat de grens is, zodat ik niet grenzeloos anderen hun gang laat gaan in mijn privé wereld, mijn geestelijk domein van innerlijke vrede.

Hoewel uit contact gaan wellicht lijkt, dat ik de persoon ansich afwijs, is het veel meer dat ik mijzelf beschermen belangrijker vind.
Ik haat diegene niet, diegene is enkel niet meer welkom.

En je zal merken dat bepaalde eigenschappen en narigheid zich manifesteert in meerdere mensen, meerdere situaties.
Uitnodiging om uit te proberen hoe jouw eigen (probeer eens verschillende) reactie hierop invloed heeft op de situatie.
Alsook een uitnodiging voor de ander hoe hij of zij ermee omgaat.
Blijft diegene hangen in slachtoffer/dader of gaat hij/zij eens kiezen voor verantwoordelijkheid en orde? Zo ook voor onszelf.

Mijn persoonlijke schema die makkelijk aangeraakt wordt is wantrouwen.
Een uitnodiging om mensen het voordeel van de twijfel te geven. Een mooi innerlijk proces.

@Lonely Wolf
 
Omgekeerd heb ik dat ook. Mensen die nog nooit bestolen zijn, bestaan ze?
Bij mij staat de teller al ver voorbij de tien en elke keer vraag je je af? Waarom?
Dat zat zijn levens lessen als je nu fysiek of spreekwoordelijk bestolen word. Ik heb beide al mee gemaakt. En ik probeer er uit te leren.
Die uitdrukking is typisch Vlaams, anders gezegd zou dat mishandeld moeten zijn?
Niet mishandeld mismeesterd. Iemand dat mismeesterd is, is iemand die verkeerd medich behandeld is.
Een mogelijkheid om terug in de tijd te reizen zou me wat waard zijn. Bepaalde keuzes terugdraaien is niet altijd mogelijk, maar de mensen die me ooit kwaad berokkend hebben een stap voor zijn, zou het ultieme doel zijn.
IK ken dat. Heb iemand dat ik vroeger als een goede vriend zag. Lachte mij plots uit in mijn gezicht dat ik single en als maagd ging sterven. Goed wetende dat ik 2 van zijn ex vriendinnen kon in pikken.

Of een vriendin waar voor ik de drugs schulden (200€ )van haar ex vriendje afbetaald had. Ik heb maar de helft terug gevraagd. ( wat hij heeft haar een week later laten zitten) Ik heb ook nog veel andere dingen voor haar gedaan. En nu hebben ze je niet meer nodig en hoor je ze niet meer.

Als ik in een mindere periode zit dzknik wel eens kon ik maar terug in de tijd. Maar uiteindelijk heb ik het juiste gedaan vind ik.
 
Dat zat zijn levens lessen als je nu fysiek of spreekwoordelijk bestolen word. Ik heb beide al mee gemaakt. En ik probeer er uit te leren.

Niet mishandeld mismeesterd. Iemand dat mismeesterd is, is iemand die verkeerd medich behandeld is.

IK ken dat. Heb iemand dat ik vroeger als een goede vriend zag. Lachte mij plots uit in mijn gezicht dat ik single en als maagd ging sterven. Goed wetende dat ik 2 van zijn ex vriendinnen kon in pikken.

Of een vriendin waar voor ik de drugs schulden (200€ )van haar ex vriendje afbetaald had. Ik heb maar de helft terug gevraagd. ( wat hij heeft haar een week later laten zitten) Ik heb ook nog veel andere dingen voor haar gedaan. En nu hebben ze je niet meer nodig en hoor je ze niet meer.

Als ik in een mindere periode zit dzknik wel eens kon ik maar terug in de tijd. Maar uiteindelijk heb ik het juiste gedaan vind ik.

Ik herken het en voel je pijn, gelijkaardige dingen gedaan om dan als vuil behandeld te worden. Wij zijn te braaf te lief. Dat is op zich goed maar we worden erdoor ook gebruikt door mensen die het wel slecht met ons voor hebben.
 
Dat zat zijn levens lessen als je nu fysiek of spreekwoordelijk bestolen word. Ik heb beide al mee gemaakt. En ik probeer er uit te leren.

Niet mishandeld mismeesterd. Iemand dat mismeesterd is, is iemand die verkeerd medich behandeld is.

IK ken dat. Heb iemand dat ik vroeger als een goede vriend zag. Lachte mij plots uit in mijn gezicht dat ik single en als maagd ging sterven. Goed wetende dat ik 2 van zijn ex vriendinnen kon in pikken.

Of een vriendin waar voor ik de drugs schulden (200€ )van haar ex vriendje afbetaald had. Ik heb maar de helft terug gevraagd. ( wat hij heeft haar een week later laten zitten) Ik heb ook nog veel andere dingen voor haar gedaan. En nu hebben ze je niet meer nodig en hoor je ze niet meer.

Als ik in een mindere periode zit dzknik wel eens kon ik maar terug in de tijd. Maar uiteindelijk heb ik het juiste gedaan vind ik.
En @J.a.r.d. 🫶🏼 en allen die hier vaak mee te kampen hebben:

Wellicht is je les om niet de boontjes van anderen te doppen ☺️
Hoewel het mooi is als we anderen helpen of beschermen, doen we dit juist door anderen zelf dingen te laten oplossen die ze zelf kunnen oplossen of waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn.

En als er een dienst wordt aangeboden omdat je hulp nodig hebt, is het onze persoonlijke verantwoordelijkheid aan te bieden hiervoor te betalen.

Misbruik ligt in een klein hoekje, zorg ervoor dat je er geen aandeelhouder in bent ☺️😘
 
Ik herken het en voel je pijn, gelijkaardige dingen gedaan om dan als vuil behandeld te worden. Wij zijn te braaf te lief. Dat is op zich goed maar we worden erdoor ook gebruikt door mensen die het wel slecht met ons voor hebben.
zo is dat maar wat voor vriend zouden wij geweest zijn als we dat niet gedaan hadden?

maar nu lig ik snachts niet wakker met een slecht gevoel van. Had ik maar geholpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan