Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is dan ook één van de weinigen.
De enige dame die ik ooit bezocht heb, juist daarom, zat toen in Rotterdam.
Dat was Lena, uit Oekraïne, maar waar zij nu te vinden is?
(Voor zover nog actief)

Zoveel mensen, zoveel smaken. :)
Ik was gecharmeerd van Sammy maar de behaarde poes is de reden dat ik geen afspraak met haar heb gemaakt.
 
Grappig, heb haar juist een keer bezocht omdat je het eigenlijk verder niet tegenkomt. Wilde het wel eens proberen.

Ben er dan ook achter gekomen dat het me eigenlijk weinig uitmaakt haar of geen haar, als het maar schoon is. Juist ook bij beffen.

Wel kan ik zeggen dat verzorgd beter is dan wildgroei en dat flinke stoppels echt heel vervelend zijn.
 
Niet meer lieverd 🙏🏽🙏🏽
Was een zeer nabij fam lid. Vandaar dat ik even door de weeks de tijd neem om alles een plekje te geven

Bedankt allemaal voor het medeleven ❤️ Doet me goed ❤️‍🩹
We weten dat er voor elk van ons een tijd komt dat we het moeten laten maar toch blijft het altijd afzien als we weer eens iemand moeten afgeven.
Mijn medeleven @Miss Tiffany 🫂
 
We weten dat er voor elk van ons een tijd komt dat we het moeten laten maar toch blijft het altijd afzien als we weer eens iemand moeten afgeven.
Mijn medeleven @Miss Tiffany 🫂
Lief van je dankjewel.
Was overigens erg onverwachts, geen ziekbed, miet oud 🙏🏽
Kwam wel even binnen.
Is nu even geparkeerd 🙏🏽 soms moet dat even en dan volgende week bij het afscheid: alles los✨✨

Weltrusten lieverds ❤️
Vergeet nooit "love you" te zeggen tegen degenen waarvan je houdt.
 
Net bij toeval op dit onderwerp gestuit en ik kan maar 1 ding zeggen. Je schrijft eerlijk en oprecht vanuit je hart zoals ik het zie. Zit nu aan het einde van pagina 4 en moet helaas gaan slapen, want ja komende middag moet er weer gewerkt worden.

Komende week verder lezen want je schrijfstijl is geweldig en je houdt van humor zie ik. Je maakt mij in ieder geval verrekte nieuwsgierig naar je. Ik snap ook niet dat er pas 2 recensies geschreven zijn over je want je lijkt mij een top meid. Om mij over de streep te trekken zijn er ook niet meer nodig en moet toch maar eens tijd voor je zien te gaan maken voor het zomer is.
 
@ForumLurker dankje lieve schat ❤️🙏🏽

@beffer007 Dat er weinig recensies zijn is min of meer met opzet: Wat je dierbaar is hou je uit de wind.
Alles wat vd daken wordt geschreeuwd en vooral seks wordt vaak overspoelt door een hoop aandacht. Met de kanttekening dat daar ook een hoop ongure types tussen zit.

Per ongeluk op mij stuitte, aangetrokken worden tot wat ik schrijf, ontmoeten en blijven hangen. Dat is vooralsnog hoe het altijd is gegaan. Soms is een pen krachtiger dan een naaktfoto, hoewel het daar ook helemaal goed mee zit🤭😂

Fijne zondag
 
Je bent een verstandige dame Miss Tiffany!
Vallen en opstaan. Alsook zelf de route uitzetten om zowel plezierig als veilig te werken.
Vaak heb ik van te voren, eerst schrijfcontact met een klant.
Veel dvps vinden dat tijdverspilling, ik vind het in investering in mijn eigen veiligheid.
Bij heel lange dates is een aanbetaling laten doen ook wijs.

Zo kan je filteren.

Je kan je klant jou laten kiezen, maar je kan ook zelf je klanten kiezen. Dat laatste is vaak het veiligst en meest plezierig ❤️🥰
 
Ik ben het helemaal met je eens. Door vooraf te communiceren kunnen beide partijen ook nog eens bepalen of "de wederzijdse klik" er zou kunnen komen. Voor mij is innerlijke schoonheid minstens net zo belangrijk als uiterlijke schoonheid.

PS: Ik weet dat die voor mij belangrijker is, waarmee ik niet beweer dat mevrouw Potter niet knap is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan