Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helemaal mee eens!
Zelf ervaar ik hoe ouder ik wordt, hoe meer ik weet wat ik zelf wil in het leven, alles wat ik de ander geef is dan ook oprechter. En eerlijk gezegd vind ik mezelf mooier dan toen ik nog een babyface had 🥰

YOU LOOK AMAZING @Ivy Come poison all of us
Dankjewel babe! En wat je zegt is zo waar. Hoe ouder ik word, hoe meer ik doe waar ik blij van word zonder me steeds af te vragen wat een ander erover zou denken ;)
Met name foto 5, 6 en 13 uit Ivy's advertentie laten zien dat sommige vrouwen van 44 er behoorlijk onweerstaanbaar uit kunnen zien. 🔥
Super lief dankjewel!☺️
 
@Ivy En hoe beleef je sekswerk? Ben je vd gfe of meer pse?
Tell me more!
Zelf geef ik de voorkeur aan gfe. Dit omdat ik gevoelig van aard ben en heel slecht tegen afwerksex kan😅 ik zou dit werk ook niet elke dag kunnen en willen doen, omdat ik al mijn energie (body and mind) in een date stop en ook best gevoelig ben voor iemand anders zijn energie. Vandaar ook maar 1 date per dag en maar 3 dates per week meestal☺️ ik vind het het fijnst als men achteraf zegt dat het niet voelde als betaalde date, dan is het voor mij geslaagd. Lekker de tijd nemen en genieten samen. Echt zoveel respect voor dames die dit elke dag kunnen, ik ben denk ik te hsp om dat te kunnen haha🙈
Hoe jij het ervaart heb ik een beetje kunnen lezen hier en is mooi om te lezen!
 
Ik adverteer wel gewoon met mijn echte leeftijd, over 6 jaar ben ik wel 50 haha daar kijk ik niet zo naar uit nog😅 moet zeggen dat ik qua levensenergie me wel jonger voel dan ik ben, maar then again het is en blijft ook maar een getal he!
Ik zorg goed voor mezelf, eet gezond, sport en geniet van alle kleine dingen, daar gaat het toch om ☺️
Nu... een vrouw van 40 die zich goed verzorgd... en die weet wat ze wil in bed... Laat maar komen!
 
Ik adverteer wel gewoon met mijn echte leeftijd, over 6 jaar ben ik wel 50 haha daar kijk ik niet zo naar uit nog😅 moet zeggen dat ik qua levensenergie me wel jonger voel dan ik ben, maar then again het is en blijft ook maar een getal he!
Ik zorg goed voor mezelf, eet gezond, sport en geniet van alle kleine dingen, daar gaat het toch om ☺️
Je mag trots op je zelf zijn je ziet er geweldig uit op en top een mooie vrouw 🥰🤗
Helemaal mee eens!
Zelf ervaar ik hoe ouder ik wordt, hoe meer ik weet wat ik zelf wil in het leven, alles wat ik de ander geef is dan ook oprechter. En eerlijk gezegd vind ik mezelf mooier dan toen ik nog een babyface had 🥰

YOU LOOK AMAZING @Ivy Come poison all of us🥂

Mee eens!
Je bent ook heel mooi om te zien ik heb je foto's bekeken maar je mag er wezen prachtige dame 🥰😍
 
Zelf geef ik de voorkeur aan gfe. Dit omdat ik gevoelig van aard ben en heel slecht tegen afwerksex kan😅 ik zou dit werk ook niet elke dag kunnen en willen doen, omdat ik al mijn energie (body and mind) in een date stop en ook best gevoelig ben voor iemand anders zijn energie. Vandaar ook maar 1 date per dag en maar 3 dates per week meestal☺️ ik vind het het fijnst als men achteraf zegt dat het niet voelde als betaalde date, dan is het voor mij geslaagd. Lekker de tijd nemen en genieten samen. Echt zoveel respect voor dames die dit elke dag kunnen, ik ben denk ik te hsp om dat te kunnen haha🙈
Hoe jij het ervaart heb ik een beetje kunnen lezen hier en is mooi om te lezen!
Nu... lijkt me wel leuk jou een keertje te ontmoeten...
Jij stijlvol gekleed als zelfzekere business women... op high heels met donkere kousen.... en daaronder pikante lingerie met jarettelles...

Dan... eerst lekker zoenen en een glaasje gekoelde champagne... En dan... mekaars lichaam ontdekken waarbij we mekaar -langzaam- uitkleden... en elk vrijgekomen stukje verkennen met onze handen, lippen, tong... Mmmmmh!
 
Tijd om ook een topic aan te maken @Ivy 😉
Nee zeker niet haha ik ben niet heel actief hier ;)
Vind het leuk om een beetje te lezen af en toe en soms reageer ik maar niet heel veel. Vind ik prima zo☺️
Nu... lijkt me wel leuk jou een keertje te ontmoeten...
Jij stijlvol gekleed als zelfzekere business women... op high heels met donkere kousen.... en daaronder pikante lingerie met jarettelles...

Dan... eerst lekker zoenen en een glaasje gekoelde champagne... En dan... mekaars lichaam ontdekken waarbij we mekaar -langzaam- uitkleden... en elk vrijgekomen stukje verkennen met onze handen, lippen, tong... Mmmmmh!
Heel eerlijk, ik vind het altijd fijn dat als ik een recensie krijg ze niet heel detailleerd zijn en wat aan de verbeelding overlaten. Als ik jouw recensies zo lees zijn het hele verhalen van begin tot eind in detail. Is jouw goed recht uiteraard maar over mezelf zou ik het heel ongemakkelijk vinden om die te lezen😅
 
Laatst bewerkt:
Heel eerlijk, ik vind het altijd fijn dat als ik een recensie krijg ze niet heel detailleerd zijn en wat aan de verbeelding overlaten. Als ik jouw recensies zo lees zijn het hele verhalen van begin tot eind ik detail. Is jouw goed recht uiteraard maar over mezelf zou ik het heel ongemakkelijk vinden om die te lezen😅
Kan ook prima hoor! Jij bent zeker niet de enige die dat liever niet heeft...
 
Lees trouwens net in de (toch wel uitgebreide) advertentie tussen de mogelijkheden: overnachting (12 uur/ niet continu sex) Hylarisch!

Had je dat dan al meegemaakt???
Bedoel je een nacht met continu sex meegemaakt? 1x dacht iemand dat te krijgen maar die bleek helaas drugs gebruikt te hebben, ondanks dat in mijn advertentie staat dat ik daar geen prijs op stel. Heb die date ook afgebroken. Gelukkig daarna niet meer meegemaakt maar voor de zekerheid heb ik het er maar wel bijgezet😅
 
Zelf geef ik de voorkeur aan gfe. Dit omdat ik gevoelig van aard ben en heel slecht tegen afwerksex kan😅
Jaaa I get you!
Als ik een lange date heb is dit ook meteen de enige date voor die dag.
Geen kwantiteit, maar kwaliteit, ook voor mezelf!
Op die manier kan je er zelf ook "gewoon" van genieten. Alhoewel ik er inmiddels achter ben dat dit minder gewoon is dan ik dacht 🤭

Voor mij is dit ook de enige seks, intimiteit die ik heb, waardoor ik alles van mezelf erin kan leggen, passie, sensualiteit, zorgzaamheid en erotiek, de hele mikmak 🤭🥰🥂

Een date die niet betaald voelt is ook altijd mijn goal.
Moet eerlijk zeggen dat dit mijn eigen gevoeligheid ook ten goede komt ❤️
 
En jij deelt de lakens uit 😉
Laat ik nou toch denken dat @Miss Tiffany een ander beroep had:

De lakens in deze uitdrukking zijn mogelijk van oorsprong échte lakens. F.A. Stoett vermeldt: "Ontleend aan de huishouding, waar degene, die de lakens uitdeelt, over de linnenkast gaat (dus de vrouw), alles regelt, de voornaamste is." De uitdrukking kwam al voor in de zeventiende eeuw; P.C. Hooft schreef al "Toen begon men de laakenen uit te deelen (...)", waarmee hij overigens 'orde op zaken stellen' bedoelde.

Het Groot Uitdrukkingenwoordenboek van Van Dale (2006) is er niet zeker van dat deze uitleg juist is. De uitdrukking kan ook uit het kleermakersvak komen en oorspronkelijk te maken hebben met het uitdelen van de stof. Degene die de stof uitdeelt, verdeelt ook het werk, en wie het werk verdeelt, heeft de macht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan