Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wil wel graag de macht opnde date ja.
Geraffineerd dan he...de man moet altijd denken dat hij de lakens uitdeelt...
Kijk, dan doe je het goed ❤️‍🔥😏😘
Komt toch die bij met honing weer voorbij... Zoetgevooisde woorden waardoor wij mannen bedwelmd raken
Maar mag van mij ook wel direct hoor, hoef niet per se te denken dat ik de lakens uitdeelt😈
 
Ik wil wel graag de macht opnde date ja.
Geraffineerd dan he...de man moet altijd denken dat hij de lakens uitdeelt...
Kijk, dan doe je het goed ❤️‍🔥😏😘
Jij deelt de lakens uit, de man moet denken dat hij ze uitdeelt. Pffffff waarom liggen de lakens niet al gewoon op het bed hahahaha. Dan kunnen we er snel tussen duiken
 
Zeg. Moeten jullie niet eens gaan werken, mensen? Dat zit maar de hele middag te leuteren op een sekswerkersreviewforum.
Zijn jullie soms ook zelfstandigen, zoals ik? Of hebben jullie een kantoorbullshitjob?
'Hallo, ik ben kwartiermaker in het Aanjaagteam Verbindende Innovatie.'
 
Komt toch die bij met honing weer voorbij... Zoetgevooisde woorden waardoor wij mannen bedwelmd raken
Maar mag van mij ook wel direct hoor, hoef niet per se te denken dat ik de lakens uitdeelt😈
Weet ik toch poes
Enige man die ik poes mag noemen en die mij laat spinnen 🐱
Zeg. Moeten jullie niet eens gaan werken, mensen? Dat zit maar de hele middag te leuteren op een sekswerkersreviewforum.
Zijn jullie soms ook zelfstandigen, zoals ik? Of hebben jullie een kantoorbullshitjob?
'Hallo, ik ben kwartiermaker in het Aanjaagteam Verbindende Innovatie.'
Nou niet zo kattig 🤭😂
 
Weet ik toch poes
Enige man die ik poes mag noemen en die mij laat spinnen 🐱
Dat is voor mij nieuwe info 🤣
Zeg. Moeten jullie niet eens gaan werken, mensen? Dat zit maar de hele middag te leuteren op een sekswerkersreviewforum.
Zijn jullie soms ook zelfstandigen, zoals ik? Of hebben jullie een kantoorbullshitjob?
'Hallo, ik ben kwartiermaker in het Aanjaagteam Verbindende Innovatie.'
T is voorjaarsvakantie 😉
 
Zeg. Moeten jullie niet eens gaan werken, mensen? Dat zit maar de hele middag te leuteren op een sekswerkersreviewforum.
Zijn jullie soms ook zelfstandigen, zoals ik? Of hebben jullie een kantoorbullshitjob?
'Hallo, ik ben kwartiermaker in het Aanjaagteam Verbindende Innovatie.'
Nee vervroegd met pensioen.
 
Zeg. Moeten jullie niet eens gaan werken, mensen? Dat zit maar de hele middag te leuteren op een sekswerkersreviewforum.
Zijn jullie soms ook zelfstandigen, zoals ik? Of hebben jullie een kantoorbullshitjob?
'Hallo, ik ben kwartiermaker in het Aanjaagteam Verbindende Innovatie.'
Nee, veel tijd in mijn werk bestaat uit wachten 😅🤪
Veel afhankelijkheden van anderen ;)
 
Ja dag! Gewoon blijven reageren tot @Miss Tiffany er wat van zegt, volgens mij kan die dat prima zelf en heeft ze daar geen mannelijke hulp voor nodig 😎
Heb haar eerst gevraagd of ze er ok mee was dat ik reageerde ook ;)
Maar like i said ik ben sowieso niet heel actief hier hoor dus vind het prima om weer alleen te lezen😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan