Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen met snoep in de mond is ook geweldig 😍 ik heb me wel eens laten pijpen met cola in de mond, maar dat was niet zo'n succes. Duurde gelukkig maar kort 😅
Zal wel ietwat samen gaan met wat de dame graag in d´r mond heeft maar met ijsgekoelde Cava gepijpt heb ik al mogen ervaren en ik moet zeggen dat het heerlijk gevoel was. Warme lippen rond je eikel terwijl die in de ijskoude vloeistof gedompeld zit. 😋 😋
 
Zal wel ietwat samen gaan met wat de dame graag in d´r mond heeft maar met ijsgekoelde Cava gepijpt heb ik al mogen ervaren en ik moet zeggen dat het heerlijk gevoel was. Warme lippen rond je eikel terwijl die in de ijskoude vloeistof gedompeld zit. 😋 😋
Ja dat doe ik ook graag 🤤🥂🤭
 
MV5BMTk4MjYzMjEwOF5BMl5BanBnXkFtZTYwMDU2Mjk2._V1_.jpg


https://m.imdb.com/title/tt0252866/mediaviewer/rm553883648
Eerder Mena Suvari dan 😍
 

Bijlagen

  • 1708613914774.jpeg
    1708613914774.jpeg
    5,5 KB · Weergaven: 1
Een net puberende jongen kijkt naar mijn idee altijd naar oudere dames/meiden, niet naar leeftijdsgenoten of jonger
Tja, als je zelf aan de ondergrens zit, dan kan het bijna niet anders of je kijkt omhoog. Mijn crush in mijn net-puberteit (13-15 jaar) was Susanna Hoffs van The Bangles. Geheel conform de tijdsgeest destijds.

Edit: kijk haar hier! Ze moet al boven de 60 zijn, maar het lijkt wel of ze 20 jaar ingevroren is geweest!
 
Een net puberende jongen kijkt naar mijn idee altijd naar oudere dames/meiden, niet naar leeftijdsgenoten of jonger

Of ze moet heeeel mooi zijn!

Elke klas had toch wel een meisje en jongen die het meest populair was?
Bij mij begon dat pas toen ik al bijna van school afging 🤭😂

En omdat deze nerd dat helemaal niet gewend was, had ik ook helemaal niet door 😂😂

Zelf was ik nooit op iemand. Ik vond dat te veel gedoe, vooral op school.
De broer van mijn beste vriendin was de 1e. En inderdaad ook ouder als ik en een Portugees met groene ogen.
Deed me denken aan Jared Leto. Daar keek mijn oudste zus altijd naar op tv.
Claire Danes-My so called life

Dat is het nadeel met een oudere zus: Je wordt sneller volwassen enzo
 
Of ze moet heeeel mooi zijn!

Elke klas had toch wel een meisje en jongen die het meest populair was?
Bij mij begon dat pas toen ik al bijna van school afging 🤭😂

En omdat deze nerd dat helemaal niet gewend was, had ik ook helemaal niet door 😂😂

Zelf was ik nooit op iemand. Ik vond dat te veel gedoe, vooral op school.
De broer van mijn beste vriendin was de 1e. En inderdaad ook ouder als ik en een Portugees met groene ogen.
Deed me denken aan Jared Leto. Daar keek mijn oudste zus altijd naar op tv.
Claire Danes-My so called life

Dat is het nadeel met een oudere zus: Je wordt sneller volwassen enzo
Ik vond nerdy meisjes wel altijd leuk. Jullie hebben echt iets schattig over jullie. aziatische mieisje en vrouwen hebben dat ook. Met een nerdy girl heb je ook nooit drama.

Eerlijk gezegt ken ik veel meisjes waar van ze vroeger zeiden die is lelijk,dik of een nerd. Waar van je denkt waw wat een pracht vrouw van binnen en van buiten. 😍

Het lelijke eendje is een prachtige zwaan geworden.

Jammer genoeg ook om gekeerd de populaire knappe meisjes die nu een stuk minder knap zijn. Je herkent ze amper. Vroeger was je te min en nu kennen ze je opeens
 
En omdat deze nerd dat helemaal niet gewend was, had ik ook helemaal niet door 😂😂
Het duurde bij mij heel lang voordat ik eraan toe was en er enige 'feeling' voor kreeg.

Als ik na het uitgaan met mijn vrienden naar huis ging, kreeg ik vaak de volle laag van ze. 'Zag je nou echt niet dat die meid naar je keek?' Nee, dat zag ik niet. Zo een was ik er.

Voor mij was pas op mijn 28e een collega de eerste. Die heeft me in een stoomcursus bijgeschoold.
 
Ja hallo mooiste meisje uit je eigen klas poepchinees 😂😂

@Roxas ik herken wel wat je zegt hoor. Ik kom nu ook wel eens iemand tegen die dan helemaal Heeey hallo, hoe gaat het blabla 🫡🥱 ik hou daar niet zo van.
Als je mij destijds niet wilde kennen of zelfs gepest hebt, hoef je nu niet te doen alsof je mijn bestie was.
Geen interesse en next.

Maar ik ben sws niet vd schone schijn ophouden.
Met niemand, zelfs niet met familie.
Voor mij was pas op mijn 28e een collega de eerste. Die heeft me in een stoomcursus bibijgeschoold

Late bloomer, niks mis mee. Kan je veel inhalen 🤭
 
Als ik na het uitgaan met mijn vrienden naar huis ging, kreeg ik vaak de volle laag van ze. 'Zag je nou echt niet dat die meid naar je keek?' Nee, dat zag ik niet. Zo een was ik er.

Voor mij was pas op mijn 28e een collega de eerste. Die heeft me in een stoomcursus bijgeschoold.
Dat eerste is herkenbaar 😅
Wat dat 2e betreft de spoedcursus moet ik nog krijgen 😓😓 als 32 jarige😑😑
 
Terug
Bovenaan Onderaan