Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat dat 2e betreft de spoedcursus moet ik nog krijgen 😓😓 als 32 jarige😑😑
Het is niet te laat, geloof me. Vriend van me was tegen de 40...

Ik heb twee eerste keren gehad, houd ik mezelf altijd voor. De eerste echte keer seks was op mijn achttiende met een dvp. De eerste keer met iemand die mij echt wilde was 10 jaar later.
 
Ja hallo mooiste meisje uit je eigen klas poepchinees 😂😂

@Roxas ik herken wel wat je zegt hoor. Ik kom nu ook wel eens iemand tegen die dan helemaal Heeey hallo, hoe gaat het blabla 🫡🥱 ik hou daar niet zo van.
Als je mij destijds niet wilde kennen of zelfs gepest hebt, hoef je nu niet te doen alsof je mijn bestie was.
Geen interesse en next.

Maar ik ben sws niet vd schone schijn ophouden.
Met niemand, zelfs niet met familie.


Late bloomer, niks mis mee. Kan je veel inhalen 🤭
Ik zie het ook zo ze komen dan opeens af. Heey hoe is het je ziet er goed uit amai. We moeten zeker iets gaan drinken e blabla. Vroeger zaten ze je uit te te lachen en te pesten. Dat je voor altijd single & maagd ga zijn.

En nu ga je doen als of zoals je zegt close waren. Dan denk ik go to hell bitch.
Voor mij was pas op mijn 28e een collega de eerste. Die heeft me in een stoomcursus bijgeschoold.
mijn eerste was een dvp 😁 op mijn 25 ste. Toen ging er een nieuwe wereld open voor mij. Nu is er veel dat ik wil proberen. 🙈

Ik ging binnen als een jongen. Maar kwam buiten 150€ armer en in de wolken 😶‍🌫️😁
 
Laatst bewerkt:
Kom überhaupt bijna niemand meer tegen uit verleden, die zijn allemaal blijven 'hangen' in hun beperkte wereldje
Bij mij ook. Blijven wonen in het dorp. Ik ging op kamers in de stad toen ik ging studeren. Snapten zij niet. Het was toch allemaal goed te doen met het OV? Ja, maar daar ging het niet om.....
 
Iemand echt willen of iemand die jou echt wilt hangt in mijn ervaring niet af van betaalde of onbetaalde sex..

"Kleine" de klant van mijn 1e post in dit draadje, is iemand die ik écht wil. Toen we even pauze hadden genomen en hij kwam na 2.5 week weer...sorry misschien ben ik naïef, maar ik voelde in alles dat hij mij wilde!
Hij fluisterde mij ook toe in zijn orgasme dat hij mij gemist had.

En zo heb ik meer klanten.

Ik heb ook betaalde en onbetaalde seks gehad met heren die wel en niks voor mij voelde en waarvoor ik wel en niks voor voelde.
Dus ik denk persoonlijk niet dat het betaald/onbetaald kaartje daar iets over zegt. Zegt ook gewoon iets over het type persoon, in hoeverre je klikt.
Al weet je van te voren dat je nooit zal eindigen met iemand, je de persoon betaald, kan je toch een gevoel bij iemand hebben. Ik vind niet dat daar iets raars aan is.
Of ik ben zelf raar dat zou ook goed kunnen 🤔🤔

Met een vriend, 1 waarmee ik zou samen wonen zou ik waarschijnlijk geen dvp zijn. Behalve een "Cor', maar die zijn zeldzaam..
Maar ik wil ergens ook geen vriend om mee samen te wonen 🤔

Enige dat ik mis is samen slapen, naast elkaar staan in de badkamer als je je tanden poetst en in de spiegel naar elkaar kijkt en samen op vakantie.
Maar omdat ik ook dat betaald doe, af en toe, mis ik vrij weinig.

Ok, ik ben raar 🫣😅
 
Iemand echt willen of iemand die jou echt wilt hangt in mijn ervaring niet af van betaalde of onbetaalde sex..

"Kleine" de klant van mijn 1e post in dit draadje, is iemand die ik écht wil. Toen we even pauze hadden genomen en hij kwam na 2.5 week weer...sorry misschien ben ik naïef, maar ik voelde in alles dat hij mij wilde!
Hij fluisterde mij ook toe in zijn orgasme dat hij mij gemist had.

En zo heb ik meer klanten.

Ik heb ook betaalde en onbetaalde seks gehad met heren die wel en niks voor mij voelde en waarvoor ik wel en niks voor voelde.
Dus ik denk persoonlijk niet dat het betaald/onbetaald kaartje daar iets over zegt. Zegt ook gewoon iets over het type persoon, in hoeverre je klikt.
Al weet je van te voren dat je nooit zal eindigen met iemand, je de persoon betaald, kan je toch een gevoel bij iemand hebben. Ik vind niet dat daar iets raars aan is.
Of ik ben zelf raar dat zou ook goed kunnen 🤔🤔

Met een vriend, 1 waarmee ik zou samen wonen zou ik waarschijnlijk geen dvp zijn. Behalve een "Cor', maar die zijn zeldzaam..
Maar ik wil ergens ook geen vriend om mee samen te wonen 🤔

Enige dat ik mis is samen slapen, naast elkaar staan in de badkamer als je je tanden poetst en in de spiegel naar elkaar kijkt en samen op vakantie.
Maar omdat ik ook dat betaald doe, af en toe, mis ik vrij weinig.

Ok, ik ben raar 🫣😅
Snap je helemaal! Heb ook dvps waar ik (soort van) vriendschap mee heb gehad, lief en leed gedeeld, betaald en onbetaald. Heb ook nooit een 'klantgevoel' gehad bij ze.
 
Laatst bewerkt:
Zeker niet! Of ik ben ook raar want herken echt alles van wat je net beschrijft 😅
De club van weirdo's is growing haha.

Misschien is het ook omdat je op een dag inziet dat de schijn ophouden of altijd op zoek zijn naar de ware, gewoon niet echt is.

Als meisje groei je op dat er 1 prins is op het witte paard maar in werkelijkheid bestaat die perfectie helemaal niet.

Ik ben in elk geval nu gelukkiger dan toen ik nog een vaste relatie had.
Ook meer goede seks 😅😂👌🏼
 
Iemand echt willen of iemand die jou echt wilt hangt in mijn ervaring niet af van betaalde of onbetaalde sex..

"Kleine" de klant van mijn 1e post in dit draadje, is iemand die ik écht wil. Toen we even pauze hadden genomen en hij kwam na 2.5 week weer...sorry misschien ben ik naïef, maar ik voelde in alles dat hij mij wilde!
Hij fluisterde mij ook toe in zijn orgasme dat hij mij gemist had.

En zo heb ik meer klanten.

Ik heb ook betaalde en onbetaalde seks gehad met heren die wel en niks voor mij voelde en waarvoor ik wel en niks voor voelde.
Dus ik denk persoonlijk niet dat het betaald/onbetaald kaartje daar iets over zegt. Zegt ook gewoon iets over het type persoon, in hoeverre je klikt.
Al weet je van te voren dat je nooit zal eindigen met iemand, je de persoon betaald, kan je toch een gevoel bij iemand hebben. Ik vind niet dat daar iets raars aan is.
Of ik ben zelf raar dat zou ook goed kunnen 🤔🤔

Met een vriend, 1 waarmee ik zou samen wonen zou ik waarschijnlijk geen dvp zijn. Behalve een "Cor', maar die zijn zeldzaam..
Maar ik wil ergens ook geen vriend om mee samen te wonen 🤔

Enige dat ik mis is samen slapen, naast elkaar staan in de badkamer als je je tanden poetst en in de spiegel naar elkaar kijkt en samen op vakantie.
Maar omdat ik ook dat betaald doe, af en toe, mis ik vrij weinig.

Ok, ik ben raar 🫣😅
Je bent niet raar. Er zijn er zijn nog dvp´s en klanten die dat hebben. Het is raar om te beschrijven alles klopt gewoon. Er is een soort band die er is waar door je naar die klant of dvp verlangt. Zonder dat sprake is van liefde.

Zoals je zegt vele onder ons hebben wel vervanging voor de parntner die ze missen.

Moest het passen tussen ik en een dvp, en we kunnen eerlijk en open tegen elkaar zijn. Wil ik haar cor zijn als ze mijn joke is.
 
Idem als jongen, hoor. Idee van de ene ware vrouw was en is het meest gangbare.

Een illusie.
Jep, als ik zie waar mijn broer mee thuiskwam denk ik: kerel jij kan zoveel beter krijgen.
Maar hij is gek op haar en daar gaat het om.

Persoonlijk heb ik het vinden van iemand/de ware Helemaal opgegeven omdat je wanneer je gaat zoeken het juist niet gaat vinden.
Dus laat ik de dingen gewoon op me afkomen 😁😁

En nee miss T, je bent niet raar, juist een van de normalere visie op een relatie tussen DvP en klant. ;)
 
Persoonlijk heb ik het vinden van iemand/de ware Helemaal opgegeven omdat je wanneer je gaat zoeken het juist niet gaat vinden.
Dus laat ik de dingen gewoon op me afkomen 😁😁
Ik ben getrouwd. En ik zie mijn vrouw als de volmaakte om mijn vrouw te zijn. Maar niet als volmaakt mens an sich. Ze is niet de enige in mijn leven Ik vind niet alles in haar en zij kan onmogelijk alles in mij vinden.
 
Ik heb twee eerste keren gehad, houd ik mezelf altijd voor. De eerste echte keer seks was op mijn achttiende met een dvp. De eerste keer met iemand die mij echt wilde was 10 jaar later.
Hetzelfde hier.
Op mijn 20e nog maagd. Ik vond dat 21 echt de grens was dus vlak voor mijn verjaardag naar DVP gegaan. Geweldige meid!
Vanaf mijn 23e ook onbetaalde vriendinnetjes.
Vanaf 32 vaste vriendin/vrouw tot nu. Prachtige vrouw maar ik heb gewoon meer verbinding nodig om een gelukkige partner te zijn. Moet helaas wel in het geheim...
 
Jep, als ik zie waar mijn broer mee thuiskwam denk ik: kerel jij kan zoveel beter krijgen.
Maar hij is gek op haar en daar gaat het om.
Mijn -jongere- broer was zelden alleen, had altijd wel een vriendin, al hielden veel van die relaties niet lang stand.
Ondergetekende daarentegen eigenlijk nooit, te veel bezigheden en de enkele keer dat ik een vrouw leuk vond, was het niet wederzijds.
Bleek er een keer een meisje vrijgezel te zijn in het buurthuis, koppelt moeders haar met broer...
 
Idem als jongen, hoor. Idee van de enige echte ware vrouw was en is het meest gangbare.

Een illusie.
Voor een man ligt het toch iets anders heb ik het idee.
Voor een vrouw betekent de ware, kinderen krijgen, vrjheid en carrière in leveren voor het gezin, of alles zo inrichtenvoor de juiste balans. Dit allemaal tussen de 25 en 35 jaar 😅 No pressure.

Een man heeft meer tijd om kinderen te krijgen.
Ook wordt het van een man meer geaccepteerd als hij het gezin verlaat en opnieuw begint.

De ware vinden voor een vrouw is door die druk van 10 jaar ook meer gerelateerd aan inkomsten vd man. Want dan is er financieel meer ruimte voor haar om een keuze te maken tussen carrière voor de carrière of zwoegen tot ze opgebrand is naast het moederschap..


Wordt een heel andere discussie zo 😂

Maar ik denk dat hier het knelpunt zit waardoor mannen de druk voelen om een goed betaalde baan te hebben en vele vrouwen vooral opzoek zijn naar een financieel stabiele man.

Een man komt hierdoor in tweestrijd: Wil deze vrouw mij om mij? Of om mijn geld?
Werkt veel onzekerheid en ongelijkheid in de hand.
Plus dat de meeste mannen het ook heel moeilijk vind om samen te wonen met een vrouw die meer dan hem verdiend..

Lekker zware stof op de vrijdag ochtend! Eetsmakelijk
Fijn weekend 🤭😂
 
Ach, mensen moeten zichzelf gewoon niet te serieus nemen.
Mijn vrouw verdient meer dan ik, prima toch.
Ik heb geen topbaan, ben geen ondernemer of bekend persoon. Moet het er mee doen zoals het is .
Oog en aandacht houden voor de mensen om je heen.
Love is all.

Mag ze van jou ook neuken met anderen? 🤔

Dat vraag ik mij weleens af aan alle heren: als je zelf wandelt, zou jouw partner dan gekaderde seks mogen hebben met andere mannen of vrouwen?
Waarom wel/niet?
En waarom mag je het zelf wel?
 
Voor een man ligt het toch iets anders heb ik het idee.
Voor een vrouw betekent de ware, kinderen krijgen, vrjheid en carrière in leveren voor het gezin, of alles zo inrichtenvoor de juiste balans. Dit allemaal tussen de 25 en 35 jaar 😅 No pressure.
Zo heb ik het nooit gezien. Sterker nog, ik heb mijn vrouw altijd maximaal ondersteund in haar carrière en het bereiken van haar doelen, omdat vrouwen sowieso al met een achterstand te maken hebben. Het kan dus ook anders.
 
Voor een man ligt het toch iets anders heb ik het idee.
Voor een vrouw betekent de ware, kinderen krijgen, vrjheid en carrière in leveren voor het gezin, of alles zo inrichtenvoor de juiste balans. Dit allemaal tussen de 25 en 35 jaar 😅 No pressure.

Een man heeft meer tijd om kinderen te krijgen.
Ook wordt het van een man meer geaccepteerd als hij het gezin verlaat en opnieuw begint.

De ware vinden voor een vrouw is door die druk van 10 jaar ook meer gerelateerd aan inkomsten vd man. Want dan is er financieel meer ruimte voor haar om een keuze te maken tussen carrière voor de carrière of zwoegen tot ze opgebrand is naast het moederschap..


Wordt een heel andere discussie zo 😂

Maar ik denk dat hier het knelpunt zit waardoor mannen de druk voelen om een goed betaalde baan te hebben en vele vrouwen vooral opzoek zijn naar een financieel stabiele man.

Een man komt hierdoor in tweestrijd: Wil deze vrouw mij om mij? Of om mijn geld?
Werkt veel onzekerheid en ongelijkheid in de hand.
Plus dat de meeste mannen het ook heel moeilijk vind om samen te wonen met een vrouw die meer dan hem verdiend..

Lekker zware stof op de vrijdag ochtend! Eetsmakelijk
Fijn weekend 🤭😂
Interessante discussie. Waar ik later weer bij aanhaak. Eerst in huis klussen met mevrouw Koudvuur. Zo niet-stereotiep is zij!
 
Dat vraag ik mij weleens af aan alle heren: als je zelf wandeld, zou jouw partner dan gekaderde seks mogen hebben met andere mannen of vrouwen?
Waarom wel/niet?
En waarom mag je het zelf wel?
Mijn vrouw had op een gegeven moment geen behoefte meer aan Sex (overgang?). Ze stelde zelf voor dat ik dat voortaan ook buiten deur mocht zoeken. Ik heb dat zeker 7 jaar niet gedaan, maar omdat het bleef kriebelen…

Was het andersom geweest, dan weet ik eerlijk gezegd niet of ik ook zo ruimdenkend zou zijn geweest. Aan de andere kant, Sex is maar 1 aspect van een relatie. De intimiteit is er bij ons nog wel, alleen de penetratie beperkt zich tot enkele keren (2?) per jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan