Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom weet ik niet maar had bij jou toch verwacht type als Gavin Rossdale of Eddie Vedder. Zit ik er ff flink naast zeg
Wie is Eddie Vedder 😅🤔

Uiterlijk heb ik geen vast type.
Ik voel me vooral aangetrokken tot intelligente, complexe personen, gezonde zelfspot, iemand die houdt van een potje filosoferen, iemand die moeite doet om ook het mysterie in mij te begrijpen zonder mij te beperken om mezelf te zijn.
En ik kan niet tegen mensen in t algemeen die plakkerig zijn.
Sommige mensen hebben de flair om je elke dag te spreken zonder je te claimen. Vind ik heel knap, want doorgaans hou ik niet van dagelijks contact 😅🙈.
Ik ben outspoken maar toch een Einzelgänger.

Mensen vallen vaak op iemand die ze zelf willen zijn, die ze heimelijk zelf zijn of iemand die lijkt op 1 vd 2 ouders.
Best apart.
Ik herken me een beetje in wat Koudvuur zegt eigenlijk. Robbie Williams voelt mijn te mainstream en te generiek om een echte favoriet van me te zijn, maar heeft echt wel leuke dingen gemaakt en komt ook wel leuk over in de media.
Niet de muziek, de persoon achter de artiest 😉

Ook niet eens qua uiterlijk dat ik denk hey lekker ding. Maar echt de persoonlijkheid.

Ik ben een beetje raar 😅🤭
 
Ik voel me vooral aangetrokken tot intelligente, complexe personen, gezonde zelfspot, iemand die houdt van een potje filosoferen, iemand die moeite doet om ook het mysterie in mij te begrijpen zonder mij te beperken om mezelf te zijn.
En ik kan niet tegen mensen in t algemeen die plakkerig zijn.
Sommige mensen hebben de flair om je elke dag te spreken zonder je te claimen. Vind ik heel knap, want doorgaans hou ik niet van dagelijks contact 😅🙈
Waar zijn die te vinden 😅😉
 
Ik zong Angels gewoon mee, hoor. Stiekem.
Dat is wel een geweldig nummer.

Wat ik mooi vind is de struggle waarmee het nummer geschreven is. Het jezelf uit bed slepen. Afvragen wie je bent, of je wel goed genoeg bent.
Vechten tegen je depressie.
Drank en drugs, elke dag beseffen dat je gewoon een slaaf bent in elk opzicht..

Aantrekkelijk vind ik als je dat allemaal weet en toch niet wilt opgeven.
Fucking doorpakken die handel. En sta je ineens op 1
 
Niet de muziek, de persoon achter de artiest 😉
Dat moet je niet los van elkaar zien he?! Die muziek is wel wat ie gaat zingen onder de douche, en als je dan zelf een keer in beeld komt tijdens één van z'n vele tournees als "vrouw van" kan je moeilijk zeggen dat je z'n muziek niets vindt.

Volgens mij gaat het niks worden tussen Robbie en jou.
 
Waar zijn die te vinden 😅😉
Albertheijn gangpad 2, derde deksel van links.

Heb je eindelijk de centen: Uitverkocht 🤭

Love and affection whether I'm right or wrong. Prachtige zinsnede. Die je absoluut niet gelooft als je depressief bent. En juist hierom zo mooi!
I know that life won't break me. Ja dat is mijn lijfspreuk
 
Ik zat (en zit nog steeds wel) altijd meer in de alternatieve hoek qua muziek. Iemand als Robbie Williams was in mijn jonge jaren vloeken in mijn muzikale kerk. Maar eigenlijk was hij destijds ook al een soort guilty pleasure van mij. Gewoon een uitstekende muzikant.
Zijn docu op netflix is wel erg interessant. Hij zit daar gewoon in zijn ondergoed met zijn haar in de waar. Waarschijnlijk net wakker.

Het is tof om de zien dat hij zegt fack it. Het kan mij niet schelen wat een ander denkt of zegt.
 
Zijn docu op netflix is wel erg interessant. Hij zit daar gewoon in zijn ondergoed met zijn haar in de war. Waarschijnlijk net wakker.

Het is tof om de zien dat hij zegt fuck it. Het kan mij niet schelen wat een ander denkt of zegt.
Precies zo een man vind ik aantrekkelijk! Je hoeft niet te blaken van zelfvertrouwen of een sixpack te hebben om zelfverzekerd genoeg te zijn om "gewoon fucking jezelf" te zijn.
 
Ken je Pearl Jam wel?
Ja die ken ik wel 😅
Gavin ook. Gavin geeft me Johnny Depp vibes. Ook complex, maar te "vluchtig".
Dan liever Keanu Revees.

Magic Mike acteur bv, super knap maar geen interessante persoonlijkheid. Komt in elk geval niet door.

Richard Gere, knap maar super saai en daardoor niet aantrekkelijk. Ga zo maar door.

Lenny Kravits dan weer wel knap en aantrekkelijk.
Oosterse heren vind ik vaak ook knap. Maar door de achtergrond minder aantrekkelijk want ik zal me nooit tot een religie bekeren😅

Alsof ik wat te kiezen heb 😂😂 Ik ga ze nooit ontmoeten 🤣
 
Mensen vallen vaak op iemand die ze zelf willen zijn, die ze heimelijk zelf zijn of iemand die lijkt op 1 vd 2 ouders.
Best apart.
Ik ben juist tot de conclusie gekomen dat mensen die creatief zijn (iets wat ik echt niet ben), mij enorm intrigeren. Juist die mensen zijn in staat om mij aan te vullen op terreinen waar ik niet zo sterk in ben. In dat geval geldt dat 1 + 1 > 1
 
Ik voel me vooral aangetrokken tot intelligente, complexe personen, gezonde zelfspot, iemand die houdt van een potje filosoferen, iemand die moeite doet om ook het mysterie in mij te begrijpen zonder mij te beperken om mezelf te zijn.
En ik kan niet tegen mensen in t algemeen die plakkerig zijn.
Sommige mensen hebben de flair om je elke dag te spreken zonder je te claimen. Vind ik heel knap, want doorgaans hou ik niet van dagelijks contact 😅🙈.
Ik ben outspoken maar toch een Einzelgänger.

Ik wilde bijna een Miss Tiffany fanclub beginnen na deze bekentenis zelfs nog voordat ik haar heb ontmoet.
Totdat ik dit las... 😐

Dat is wel een geweldig nummer.
^ over Angels over Robbie Williams
 
Ik wilde bijna een Miss Tiffany fanclub beginnen na deze bekentenis zelfs nog voordat ik haar heb ontmoet.
Totdat ik dit las... 😐


^ over Angels over Robbie Williams
Leg uit haha😂

In die periode was Robbie enorm depressief. Ray heeft het geschreven en later met Robbie verfijnt.
Maar je moet dan nog je hele hart erin leggen.
Nou doe dat maar na in zo'n staat van geestelijke gezondheid 😅
Zelfde met Amy Winehouse, je hoort het gebroken van geest in haar stem.
Dat vind ik bijzonder aantrekkelijk ja 💘

Middelpunt vd Einzelgänger 😅
Ik heb geen fanclub nodig hoor. Irritantste van aan een top staan is dat mensen allemaal verwachtingen hebben. En uh die moet je dan waarmaken, extra je best doen, zenuwachtig worden enzo..
Neuh ben ik te nuchter voor.

Qua sekswerker heb ik een romantisch Frans bordeel, maîtresse, lingerie en bubbels werkwijze. Het is de beleving die ik erbij heb. Zelfs bij de pse stel ik mij open voor die bijzondere klik. Al is het eenmalig. Al is het de 100e date, die magie wil ik overbrengen.

Maar dat is nooit uit extra mijn best doen.
Dat is "gewoon" wie ik ben.

Dus blaas die fanclub idd direct af 😉
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan