Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is wel waar ja. Vooral de complexe types.
Mijn persoonlijke favoriet was Robbie Williams. Ook toen hij aangekomen was in gewicht, ook toen hij doordraaide, ook toen hij lak aan iedereen had en zijn eigen ding deed 🙈

Veel ouder natuurlijk maar wow wat voelde ik me aangetrokken tot hem! 💘
Die smaak kan ik niet met je delen; hoor ik de eerste tonen van één van zijn liedjes, gaat subiet de knop om.
Hij mag overigens nog van geluk spreken dat zijn toehoorders nog niets tegen hem zijn begonnen, want hij schijnt zich tegenover enkelen wel eens misdragen te hebben.
 
Mocht het nou toch niet helemaal lekker aanslaan kan je altijd nog dat liedje van Bassie en Adriaan doen!
In mijn ervaring werkt lachen minstens net zo goed als daadwerkelijk sexy zijn. Maar kijk uit met over de top belachelijk, dat zou goed averechts kunnen werken 😉
De slip heb ik al...
Maar een date met iemand die mij niet leuk vind, die mag gewoon cancellen hoor 🤭😂😘
Nou ik duik onder de zonnebank xxx doeii
Sorry voor de verwarring! Natuurlijk mag jij altijd een dansje voor me doen en ik denk voor vele mannen, maar ik bedoelde dat de man het deed 😘
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet uitleggen waarom ik Angels geen leuk lied vind omdat ik dan allerlei privé informatie deel.

En omdat jij Angels wel goed vindt, zal ik bij de eerste date na het klaarkomen Angels voor je zingen.

Nu wel? :)
Ok ik snap het 😘
Sorry voor de verwarring! Natuurlijk mag jij altijd een dansje voor me doen en ik denk voor vele mannen, maar ik bedoelde dat de man het deed 😘
Dan zal ik de foto weer verwijderen 😇
 
Heb ik met mijn haar geen enkel last van... Heeft ooit bedacht dat t beter was om te vertrekken 😅

Daar ben ik bang voor.😅 nu heb ik nog een volle dos haar. En ik wil get niet kwijt.😢 Maar eens ik echt begin kalen zou ik het allemaal afscheren. Mss kan ik het dan wat compenseren met een volle baard.

Klein plus punt het is moeilijk om te zeggen hoe oud een kale man is. 😜
 
Wie is Eddie Vedder 😅🤔

Uiterlijk heb ik geen vast type.
Ik voel me vooral aangetrokken tot intelligente, complexe personen, gezonde zelfspot, iemand die houdt van een potje filosoferen, iemand die moeite doet om ook het mysterie in mij te begrijpen zonder mij te beperken om mezelf te zijn.
En ik kan niet tegen mensen in t algemeen die plakkerig zijn.
Sommige mensen hebben de flair om je elke dag te spreken zonder je te claimen. Vind ik heel knap, want doorgaans hou ik niet van dagelijks contact 😅🙈.
Ik ben outspoken maar toch een Einzelgänger.

Mensen vallen vaak op iemand die ze zelf willen zijn, die ze heimelijk zelf zijn of iemand die lijkt op 1 vd 2 ouders.
Best apart.

Niet de muziek, de persoon achter de artiest 😉

Ook niet eens qua uiterlijk dat ik denk hey lekker ding. Maar echt de persoonlijkheid.

Ik ben een beetje raar 😅🤭
Raar bestaat niet, hooguit bijzonder :)
Even de laatste paginas aan berichten doorgelezen en gescrolled:
Zelf heb ik vind ik zelf een hele brede muzieksmaak van klassiek tot Heavy Metal.
Er zijn dagen dat ik bijvoorbeeld libiamo ne lieti calici uit la traviata van Verdi op repeat heb staan. Maar soms ook the unkillable soldier van Sabaton.
Vooral dat laatste nummer raakt me omdat ikzelf keihard heb moeten knokken om te bereiken wat ik heb tegen alle verwachtingen in
 
Daar ben ik bang voor.😅 nu heb ik nog een volle dos haar. En ik wil get niet kwijt.😢 Maar eens ik echt begin kalen zou ik het allemaal afscheren. Mss kan ik het dan wat compenseren met een volle baard.

Klein plus punt het is moeilijk om te zeggen hoe oud een kale man is. 😜
Haha precies dit dus. Kwam al vroeg en na tijdje de acceptatie met tondeuse en baard helpt goed 😉
 
Albertheijn gangpad 2, derde deksel van links.

Heb je eindelijk de centen: Uitverkocht 🤭

Love and affection whether I'm right or wrong. Prachtige zinsnede. Die je absoluut niet gelooft als je depressief bent. En juist hierom zo mooi!
I know that life won't break me. Ja dat is mijn lijfspreuk
Volgende week staan ze in promo.

2+2 😁
 
Mannen lachen altijd met hoe veel vrouwen bezig zijn met hun haar. Maar wij zijn geen haar beter. 😉 sommige laten haren implanteren enz.
Ik lach vrouwen er niet om uit hoor, maar ik weet 1000% zeker dat vrouwen gemiddeld meer tijd en geld besteden aan hun haar dan mannen.

Kijk voor de grap eens naar haarverf bij de drogist. Technisch gezien is er geen enkel verschil tussen haarverf voor mannen of voor vrouwen. Toch zijn er in het assortiment VEEL haarverf-producten gericht aan vrouwen dan aan mannen. Hoe zou dat toch komen?
 
Mensen,

Aangezien we hier het heerlijk wauwelen en van de hak op de tak springen tot kunst hebben verheven, kom ik ook maar eens ineens met iets anders. Terwijl de rest van huize Koudvuur inclusief kat nog ligt te slapen, blader ik voor de zoveelste keer door dit boek dat ik al 13 jaar heb. Maar ik moet nog net zo hard lachen als de eerste keer.
Minstens even getroebleerde geest als Robbie Williams trouwens, die Gummbah. Om toch maar even aan te haken.
'IMG_20240225_071848.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan