Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is waar maar je hebt ook momenten wnr je je gevoel negeert. Omdat je niet iemand wil beoordelen op zijn of haar eerste indruk. Maar uiteindelijk bleek je gevoel juist te zijn.
Soms heeft je gevoel het mis, en soms heeft je verstand het mis.

Ik denk niet dat de ene objectief beter is dan de andere, en dat maakt sommige zaken verdomd ingewikkeld.
 
Die is de kerels in haar tuin voorlopig nog gek aan het maken denk ik. 😂

Nee mop niet alles is seks gerelateerd aan mij. Dat weet je allang toch 😘

Moesten zware balken gedragen worden en vastgemaakt. Dan is het super fijn als een man, man kan zijn door te helpen 😊

Eerder heb ik dat zelf gesjouwd en gedaan en ben ik door mijn rug gegaan. Hulp vragen is niet mijn sterkste kant, dus ik was echt enorm dankbaar!
 
Iedereen heeft zijn demonen. Bij de ene slapen ze terwijl ze iemand anders op eten. Ik spreek vaak uit mijn eigen ervaringen onzekerheden. Omdat ik vrede heb met bepaalde demonen & het helpt andere te bedwingen. Bv onzekerheid tussen de lakens.

Ik geloof ook wel door dat iemand er over praat dat het een ander kan helpen. Omdat hij/zij ziet ik ben niet alleen.
Soms zeg je zoiets moois en denk ik: Damn Roxas wat ben je een oude ziel!!"
😊
Lol, dat weet ik, maar jij bent degene die "gek maken" linkt aan seks, niet ik. 😉
Ik denk wel meer mensen 😂😂
Auw! Wel weer ok nu?
Ja tijdje geleden. Schuttingen en tuinbalken sjouwen zijn niet aan mij besteed 😅
 
Soms zeg je zoiets moois en denk ik: Damn Roxas wat ben je een oude ziel!!"
😊

Ik denk wel meer mensen 😂😂

Ja tijdje geleden. Schuttingen en tuinbalken sjouwen zijn niet aan mij besteed 😅
Ideetje om extra geld te verdienen:😛

Begin een kanaal met als thema: Miss Tiffs Tuin Kwartier.

En dan 15 min filmpjes met lekker foute clickbait titels als
Lekker palen met 3 man :O
Mijn tuintje wordt gedaan
Alles wordt gesnoeid etc.

En het beste van alles: het zijn gewoon normale klus filmpjes 🤣🤣
 
Je geeft de voorkeur aan een leidende positie boven een passieve houding?
Nah zit wel wat anders in elkaar.
Mijn demonen gaan veel meer met me op de loop in ongekaderde settings dan in gekaderde. Ik wil dingen een beetje kunnen voorspellen, daar voel ik mij fijner bij.
In alle situaties.
Laten we rijles als voorbeeld nemen. Een instructeur die op het allerlaatste moment zegt welke kant we opgaan, voelt voor mij onveilig. Ik wil van te voren ongeveer weten wat we gaan doen, dan bereid ik me daarop voor.

Normale relaties zijn onvoorspelbaar. Dat vind ik lastig.
Dat heb ik overgehouden aan mijn ervaringen, ik hou niet van onvoorspelbare situaties.

Hmm ik klink autistisch 🤔🤔
Eye opener ineens 😅😂

Maar tijdens een date ben ik niet per se leidend en sws niet passief. Ik doe mijn best om iemand los te krijgen en dan kom je samen in een flow.
De flow leidt 🥰
De tijdsduur is besproken, ik weet meestal van te voren wat de heer voor wensen heeft, ik maak ruimte om eventueel nog iets te bespreken waar hij mee zit op dat moment en binnen dat kader maak ik er iets heel moois van
✨❤️✨

Soort verjaardagsgevoel moet je ervan krijgen.

Heb er al balken van gemaakt heer @ForumLurker 👌🏼😂
 
Ideetje om extra geld te verdienen:😛

Begin een kanaal met als thema: Miss Tiffs Tuin Kwartier.

En dan 15 min filmpjes met lekker foute clickbait titels als
Lekker palen met 3 man :O
Mijn tuintje wordt gedaan
Alles wordt gesnoeid etc.

En het beste van alles: het zijn gewoon normale klus filmpjes 🤣🤣
Liever iets minder online dan meer eerlijk gezegd 😂
 
Maar tijdens een date ben ik niet per se leidend en sws niet passief. Ik doe mijn best om iemand los te krijgen en dan kom je samen in een flow.
De flow leidt 🥰
De tijdsduur is besproken, ik weet meestal van te voren wat de heer voor wensen heeft, ik maak ruimte om eventueel nog iets te bespreken waar hij mee zit op dat moment en binnen dat kader maak ik er iets heel moois van
✨❤️✨

Soort verjaardagsgevoel moet je ervan krijgen.👌🏼😂
Alleen zijn verjaardagen maar eens per jaar... Wel gek op cadeautjes 😉
En een goede flow leidt zeker,maar die moet er wel door jou (en de heer) komen.
 
Laatst bewerkt:
Nah zit wel wat anders in elkaar.
Mijn demonen gaan veel meer met me op de loop in ongekaderde settings dan in gekaderde. Ik wil dingen een beetje kunnen voorspellen, daar voel ik mij fijner bij.
In alle situaties.
Laten we rijles als voorbeeld nemen. Een instructeur die op het allerlaatste moment zegt welke kant we opgaan, voelt voor mij onveilig. Ik wil van te voren ongeveer weten wat we gaan doen, dan bereid ik me daarop voor.

Normale relaties zijn onvoorspelbaar. Dat vind ik lastig.
Dat heb ik overgehouden aan mijn ervaringen, ik hou niet van onvoorspelbare situaties.
Speelt dan ook mee dat je bij een klant op voorhand al weet wanneer hij weer vertrekt en dat je in de privésfeer niet kan voorzien hoe lang je met iemand samen bent?
 
Speelt dan ook mee dat je bij een klant op voorhand al weet wanneer hij weer vertrekt en dat je in de privésfeer niet kan voorzien hoe lang je met iemand samen bent?
Nee er zijn voldoende heren waarmee ik kan lezen en schrijven 🙈🥰
Maar ten eerste geloof ik niet in monogamie. En ten tweede ben meer een einzelgänger.

Van heel lang achtereen contact waarbij we allebei onuitgesproken verwachtingen hebben, wordt ik heel kriechelig.
Nu heb ik het beste van beide werelden.
Genoeg heerlijke sex, aandacht en liefde. Misschien niet je mainstream love affair but definitely working for me.

"She walks away, they sun goes down.."
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan