Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is altijd heel hard werken. Last hou je er altijd van, kunst is ermee om leren gaan zodat het je leven niet zozeer beheerst dat je slachtoffer blijft.
En ik spreek nu voor mezelf en mijn ervaringen en beleving.
Voor mij werkte het om de naakte waarheid onder ogen te komen, aankijken, mijn eigen demonen accepteren..maar ook daders vergeven alsook in de juiste positie plaatsen. Vergeven is niet altijd de deur open houden.
Mijn eigen waarde versterken.
Ik moest accepteren dat ik in een betaalde setting echt alles van mijzelf kan geven maar onbetaald is dat voor mij bijna onhaalbaar.

Ik ben niet perfect. Maar omdat ik veel liefde kan geven in al mijn werk, ik doe ook andere dingen, krijg ik ook veel liefde terug. En ik heb mijn seksbeleving kunnen herstellen tot iets moois en fijns.
Gekke is dat ook veel van mijn vaste klanten mij daarbij geholpen hebben.

Van pijn kan je leren om dingen anders te doen. Om anders met jezelf en anderen om te gaan. Dat vind ik iets moois. Soms moet je jezelf pushen om het mooie in lelijke dingen te zien zonder jezelf voor de gek te houden zeg maar.

Zo zie ik het.

Mooi🙏🏽❤️ ik wens haar success geluk en innerlijke rust toe
Je bent een powervrouw!
 
Je bent een powervrouw!
Ik ben niet perfect.
Ik heb ook zeker klanten gekwetst die te dichtbij kwamen, die verliefd werden, waar ik verliefd op werd.
En dat heb ik zo goed mogelijk maar zeker niet perfect afgehandeld.
Veel vraagtekens achter gelaten. Dat weet ik wel.

Ik vind ook niet dat dit onbelangrijk is, want iedereen heeft gevoelens. Maar dat is zeker iets waaraan ik nog werk.
🙏🏽🙏🏽
 
Mooie mensen, fijne woensdag!

Morgen even andere vibes 😅😂
Anders wordt het een erg depri draadje haha.

Ik ga zo lekker werken in mijn mega tuin! Twee heren komen mij helpen 🥰❤️ erg dankbaar voor!

En vier het leven met mensen die je energie geven.
Het leven is kort! En dat beseffen we vaak te laat ✨

Liefs!

Geniet ervan. Het voorjaar komt eraan!
 
Ik ben niet perfect.
Ik heb ook zeker klanten gekwetst die te dichtbij kwamen, die verliefd werden, waar ik verliefd op werd.
En dat heb ik zo goed mogelijk maar zeker niet perfect afgehandeld.
Veel vraagtekens achter gelaten. Dat weet ik wel.

Ik vind ook niet dat dit onbelangrijk is, want iedereen heeft gevoelens. Maar dat is zeker iets waaraan ik nog werk.
🙏🏽🙏🏽
Elkaar ontdekken... oprechte bewondering... mekaars 'lekkere plekjes' vinden.
Elkaar zoveel genot schenken... Jezelf helemaal geven... lusten & driften.
Zonder de ander te 'claimen'...

Het blijft een delicate evenwichtsoefening waarbij beide partners voldoende stevig in hun schoenen moeten staan...
 
Het is altijd heel hard werken. Last hou je er altijd van, kunst is ermee om leren gaan zodat het je leven niet zozeer beheerst
Juist dat harde werken en dan uiteindelijk je doel bereiken is zoveel mooier ik ken het van mezelf had weliswaar een andere reden en zoals ik eerder wel is gezegd heb heb ik diep gezeten maar had uiteindelijk wel een doel welke kant ik op moest en welke kant ik absoluut niet op wilde het kost kracht en energie en ja soms vroeg ik me wel degelijk af waar doe ik het voor maar uiteindelijk zie ik dat ik het beter doe dan mij is voorgedaan
 
Het is altijd heel hard werken. Last hou je er altijd van, kunst is ermee om leren gaan zodat het je leven niet zozeer beheerst dat je slachtoffer blijft.
En ik spreek nu voor mezelf en mijn ervaringen en beleving.
Voor mij werkte het om de naakte waarheid onder ogen te komen, aankijken, mijn eigen demonen accepteren..maar ook daders vergeven alsook in de juiste positie plaatsen. Vergeven is niet altijd de deur open houden.
Mijn eigen waarde versterken.
Ik moest accepteren dat ik in een betaalde setting echt alles van mijzelf kan geven maar onbetaald is dat voor mij bijna onhaalbaar.

Ik ben niet perfect. Maar omdat ik veel liefde kan geven in al mijn werk, ik doe ook andere dingen, krijg ik ook veel liefde terug. En ik heb mijn seksbeleving kunnen herstellen tot iets moois en fijns.
Gekke is dat ook veel van mijn vaste klanten mij daarbij geholpen hebben.

Van pijn kan je leren om dingen anders te doen. Om anders met jezelf en anderen om te gaan. Dat vind ik iets moois. Soms moet je jezelf pushen om het mooie in lelijke dingen te zien zonder jezelf voor de gek te houden zeg maar.

Zo zie ik het.
Iedereen heeft zijn demonen. Bij de ene slapen ze terwijl ze iemand anders op eten. Ik spreek vaak uit mijn eigen ervaringen onzekerheden. Omdat ik vrede heb met bepaalde demonen & het helpt andere te bedwingen. Bv onzekerheid tussen de lakens.

Ik geloof ook wel door dat iemand er over praat dat het een ander kan helpen. Omdat hij/zij ziet ik ben niet alleen.
 
Ik ben niet perfect.
Perfectie is maar saai. Je mag het best nastreven, maar juist die rafelrandjes maken mensen interessant en leuk.

Die randjes zie ik ook bij jou en dat maakt je juist wie je bent, voor je klanten, je lezers hier, en ook zeker voor mij.

Het maakt een persoon rond, echt, en geeft juist extra waarde aan wat ze brengen, omdat het ook voelt als een eerlijk verhaal.

Ik heb ook zeker klanten gekwetst die te dichtbij kwamen, die verliefd werden, waar ik verliefd op werd.
En dat heb ik zo goed mogelijk maar zeker niet perfect afgehandeld.
Veel vraagtekens achter gelaten. Dat weet ik wel.
Ik herken dit wel. Wat pijn doet voor jezelf of een ander kun je nooit perfect afhandelen in mijn ogen. Pijn is niet perfect.

Zolang je maar zo open en eerlijk mogelijk zegt waarom iets is zoals het is, dan heb je in mijn ogen alles gedaan wat je kon doen.

Vragen blijven altijd. "Wat als ik nou dit ...?" "Hoe zou het zijn gegaan als dat ...?" Vragen waar ik mezelf ook vaak mee kwel bij dat soort gebeurtenissen.

Maar gedane zaken nemen geen keer. Reflecteren op het verleden om er in de toekomst beter van te worden is prima. Blijven hangen in die reflectie niet.

Ik zeg dat nu heel makkelijk, maar dat is mijn belangrijkste leerproces waar ik in zit en probeer beter in te worden.
 
Perfectie is maar saai. Je mag het best nastreven, maar juist die rafelrandjes maken mensen interessant en leuk.

Die randjes zie ik ook bij jou en dat maakt je juist wie je bent, voor je klanten, je lezers hier, en ook zeker voor mij.

Het maakt een persoon rond, echt, en geeft juist extra waarde aan wat ze brengen, omdat het ook voelt als een eerlijk verhaal.


Ik herken dit wel. Wat pijn doet voor jezelf of een ander kun je nooit perfect afhandelen in mijn ogen. Pijn is niet perfect.

Zolang je maar zo open en eerlijk mogelijk zegt waarom iets is zoals het is, dan heb je in mijn ogen alles gedaan wat je kon doen.

Vragen blijven altijd. "Wat als ik nou dit ...?" "Hoe zou het zijn gegaan als dat ...?" Vragen waar ik mezelf ook vaak mee kwel bij dat soort gebeurtenissen.

Maar gedane zaken nemen geen keer. Reflecteren op het verleden om er in de toekomst beter van te worden is prima. Blijven hangen in die reflectie niet.

Ik zeg dat nu heel makkelijk, maar dat is mijn belangrijkste leerproces waar ik in zit en probeer beter in te worden.
Blijven hangen in het verleden en je blijven afvragen. Wat als het zo gegaan was? Is nooit goed. Je kan niet terug gaan in de tijd en het veranderen.

Iedereen maak fouten & moet fouten maken. Enkel zo leer je uit je fouten.

De persoon die zegt dat hij of zij perfect is en nooit fouten maakt. Is de grootste leugenaar.
Voor jou info @Roxas, Staphorst is een streng gereformeerde Nederlandse gemeente, waar de inwoners waarschijnlijk niet eens een tv hebben.
In belgie heet dat dendermonde (grapje)
 
Perfectie is maar saai. Je mag het best nastreven, maar juist die rafelrandjes maken mensen interessant en leuk.

Die randjes zie ik ook bij jou en dat maakt je juist wie je bent, voor je klanten, je lezers hier, en ook zeker voor mij.

Het maakt een persoon rond, echt, en geeft juist extra waarde aan wat ze brengen, omdat het ook voelt als een eerlijk verhaal.


Ik herken dit wel. Wat pijn doet voor jezelf of een ander kun je nooit perfect afhandelen in mijn ogen. Pijn is niet perfect.

Zolang je maar zo open en eerlijk mogelijk zegt waarom iets is zoals het is, dan heb je in mijn ogen alles gedaan wat je kon doen.

Vragen blijven altijd. "Wat als ik nou dit ...?" "Hoe zou het zijn gegaan als dat ...?" Vragen waar ik mezelf ook vaak mee kwel bij dat soort gebeurtenissen.

Maar gedane zaken nemen geen keer. Reflecteren op het verleden om er in de toekomst beter van te worden is prima. Blijven hangen in die reflectie niet.

Ik zeg dat nu heel makkelijk, maar dat is mijn belangrijkste leerproces waar ik in zit en probeer beter in te worden.
Het heden hebben we niet meer in de hand, de toekomst wel, zo denk ik tegenwoordig,
 
Het heden hebben we niet meer in de hand, de toekomst wel, zo denk ik tegenwoordig,
Verstandelijk ik ook, maar ondanks dat we soms denken dat we ons laten leiden door ons verstand, is eigenlijk toch altijd het gevoel stiekem de baas.

Dat gevoel bij mij wil niet erg luisteren naar het verstand en zit vaak met zijn vingers in zijn oren keihard "lalalalala" te zingen.
 
Ik heb in mijn jongere (wildere) jaren ooit seks gehad met een vrouw terwijl mijn neef in dezelfde kamer seks had met een andere vrouw. Dit was tijdens een vakantie met 2 vrouwen die we daar hebben leren kennen, hier hebben we het overigens nog steeds wel eens over :)
Vroeger kon dat allemaal .deed je wel meer met vrienden even ruilen van meiden .waar blijft de tijd 😅🤭
 
Je geeft de voorkeur aan een leidende positie boven een passieve houding?
Klinkt voor mij meer als: in een setting met duidelijke kaders je vrij kunnen voelen, maar in een setting met veel vrijheid jezelf beperkingen opleggen, omdat het anders ongemakkelijk kan worden. Moeite hebben met het onbekende vertrouwen en omarmen. Ik zie iig niet waarom onbetaald gelijk zou staan aan passief.
 
Ik ben niet perfect.
Ik heb ook zeker klanten gekwetst die te dichtbij kwamen, die verliefd werden, waar ik verliefd op werd.
En dat heb ik zo goed mogelijk maar zeker niet perfect afgehandeld.
Veel vraagtekens achter gelaten. Dat weet ik wel.

Ik vind ook niet dat dit onbelangrijk is, want iedereen heeft gevoelens. Maar dat is zeker iets waaraan ik nog werk.
🙏🏽🙏🏽
Nou met jou gevoelens zit het wel goed .je praat goed van je af .en alles niet perfect afhandelen ligt ook aan die persoon ,hoe moeilijk heeft ie het gemaakt voor je .aan al je wijze woorden en lieve woorden vind ik je een schat van een dame (ook al kennen we elkaar niet) hoe je verteld over alles .je bent een top wijf 🥰🥰🥰🥰🥰wijf is lief bedoelt .blijf goed met jou eigen dingen doen .en dat respecteert jou enorm 👍👍👍👍👍groetjes Meis 💋
 
…..Soms moet je jezelf pushen om het mooie in lelijke dingen te zien zonder jezelf voor de gek te houden zeg maar.
Jezelf kwetsbaar durven open te stellen. Iedereen worstelt hiermee, logisch, want je legt je lot feitelijk in handen van de ander. Mooi om te lezen dat je toch die stap hebt durven zetten. ❤️‍🩹 Indien je het bij de juiste persoon doet, kom je er sterker uit. Helaas weet je dat pas achteraf. Sterkte! 🫂
 
Verstandelijk ik ook, maar ondanks dat we soms denken dat we ons laten leiden door ons verstand, is eigenlijk toch altijd het gevoel stiekem de baas.

Dat gevoel bij mij wil niet erg luisteren naar het verstand en zit vaak met zijn vingers in zijn oren keihard "lalalalala" te zingen.
Ik volg altijd mijn gevoel. Als er iets of iemand mij een slecht gevoel geeft is dat met een reden.

Soms heb je van die momenten wnr je bv je hart zegt help die persoon. Terwijl je verstand zegt doe het niet. Je gaat niets van dank terug krijgen of zelf de dupe zijn.

maar als je toch je hart volgt en die persoon helpt. Kruip je wel in je bed met het gevoel van ik heb het juiste proberen doen of gedaan.
 
Bij betaald is het toch vaak zo dat een klant voor bepaalde zaken komt en dat zelf aangeeft of met wat vragen duidelijk wordt. In de privésfeer kan er van alles gebeuren waarbij tijd geen bepalende factor is.
Dat is dan toch nog altijd niet passief? Maar als ik zo deze aanvulling lees bedoelen we denk ik vrijwel hetzelfde.
 
Jezelf kwetsbaar durven open te stellen. Iedereen worstelt hiermee, logisch, want je legt je lot feitelijk in handen van de ander. Mooi om te lezen dat je toch die stap hebt durven zetten. ❤️‍🩹 Indien je het bij de juiste persoon doet, kom je er sterker uit. Helaas weet je dat pas achteraf. Sterkte! 🫂
Je zelf open & verwondbaar op te stellen is een teken van sterkte.

een grote mond op zetten, macho/ haantjes gedrag en aanvallen is een teken van onzekerheid.
 
Mooie mensen, fijne woensdag!

Morgen even andere vibes 😅😂
Anders wordt het een erg depri draadje haha.

Ik ga zo lekker werken in mijn mega tuin! Twee heren komen mij helpen 🥰❤️ erg dankbaar voor!

En vier het leven met mensen die je energie geven.
Het leven is kort! En dat beseffen we vaak te laat ✨

Liefs!

Lekker grijs weertje om in de tuin te werken... Twee heren, oom en neef of toch Rob en Nico? *neuriet eigen huis en tuin deuntje

Vier t leven inderdaad! 😘
 
Ter nuance, ja, je gevoel komt altijd ergens vandaan. Dat wil echter niet altijd zeggen dat je gevoel ook correct is.

Soms krijg je gewoon inzichten die er op wijzen dat je gevoel onjuist was, kan je ook van leren.
Dat is waar maar je hebt ook momenten wnr je je gevoel negeert. Omdat je niet iemand wil beoordelen op zijn of haar eerste indruk. Maar uiteindelijk bleek je gevoel juist te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan