Clients to remember...šŸ”„

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ok, misschien trap ik erin, maar otoh, je bent Vlaming dus misschien herken je 'm echt niet.

Dat is (wijlen) Cor van Hout, crimineel , bekend van de ontvoering van Freddy Heineken.
Als je met de muisaanwijzer over de foto beweegt, zie je de naam Van Hout staan.
Of deze Cor
Cor van der Laak


Bekijk bijlage 166206
Dan meteen het bijbehorende filmpje, een klassieker...

 
Ik word ook het meest opgewonden van een vrouw te zien genieten. Er is niets mooier dan dat. Geniet de vrouw geniet ik.

ik doe alle handelingen graag. Ik heb graag wat afwisseling, zo dat het niet altijd het zelfde is. Het is ook gewoon leuk om je over te geven aan de ander. Zo ondek je nieuwe dingen. Die je mss nooit ging proberen.
Dat is wel heel breed gesteld, dapper hoor ;-)

Dominantie dingetjes hou ik niet van - niet geven, niet krijgen. Ooit een dame die graag stevig gespankt wilde worden bij doggy (ja echt, het was niet mijn idee om dat te proberen), en dat haalde mij nogal uit de flow.
Ik heb ook niks bijzonders met voeten , en watersport laat ik ook graag aan anderen - ik heb toch niet het idee dat ik dat snel eens zou proberen 'om te kijken of het niet toch wat voor me isĀ“

Mijn voorkeurshandelingen vallen eigenlijk allemaal in de noemer 'GFE' , dan wel de 'BFE - boyfriend experience' voor wat ik doe.
 
Dat is wel heel breed gesteld, dapper hoor ;-)

Dominantie dingetjes hou ik niet van - niet geven, niet krijgen. Ooit een dame die graag stevig gespankt wilde worden bij doggy (ja echt, het was niet mijn idee om dat te proberen), en dat haalde mij nogal uit de flow.
Ik heb ook niks bijzonders met voeten , en watersport laat ik ook graag aan anderen - ik heb toch niet het idee dat ik dat snel eens zou proberen 'om te kijken of het niet toch wat voor me isĀ“

Mijn voorkeurshandelingen vallen eigenlijk allemaal in de noemer 'GFE' , dan wel de 'BFE - boyfriend experience' voor wat ik doe.
Ieder zijn ding e šŸ˜
 
Exposen:

The Empress is back
Maar nu gewoon als Tiffany

Bedankt iedereen die mij respecteerde om het zo lang mogelijk geheim te houden.
Hou van jullie ā¤ļø
Waarom of hoe kan ik niet echt verklaren. Kwam het door jouw openhartigheid en je onmiskenbare sympathieke manier van omgaan met je topicleden ,je zwoele manier van vertellen. Vanaf je begin hier had ik iets van" Empress " gevoel. Ik weet niet wat de aanzet was om het te onthullen,maakt eigenlijk niet zo veel uit. Eerlijk ,vind ik Miss Tiffany net iets leuker als naam dan Empress Layla. Iets meer bereikbaar. Laat Tiff maar nog even groeien hier.
 
Ik ben het lang verwachte schoolreisje ik hoor het al.
Nou, je mag in alle rides en op alle knopjes drukken šŸ¤­šŸ˜œšŸ˜˜
Gewoon een laagje wiskey naar binnen gooien en gaan slapen mop.

Ik ben "gewoon" een vrouw. Als ik je zie ga ik express eerst even scheel kijken of met een raar stemmetje praten. Dan zijn die zenuwen snel weg šŸ¤—šŸ„°šŸ˜˜
Rustaghh alles is goedšŸ˜‡

Weltrusten allemaal
Ik ben enorm gek op school en snoep reisjes šŸ„°šŸ„°šŸ„° kan ze niet vaak genoeg hebben šŸ˜˜
 
Waarom klinkt dat zo raar? Alsof letterlijk een familie langskomt om gebruik te maken van de condooms. "Hier zoon, een condoom voor jou en geef er ook eentje aan opa." šŸ˜³šŸ¤£
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt en denk ook niet dat dit zal gebeuren. Broers en vrienden gaan overigens wel vaker gezamenlijk naar een seks gelegenheid.

Oom en neef ook al eens gezien. Vreemd voelt het wel šŸ˜…
 
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt en denk ook niet dat dit zal gebeuren. Broers en vrienden gaan overigens wel vaker gezamenlijk naar een seks gelegenheid.

Oom en neef ook al eens gezien. Vreemd voelt het wel šŸ˜…
Terwijl het natuurlijk net de bedoeling is dat je minder familieleden bijmaakt... als je condooms gebruikt...
 
Broers en vrienden
Vrienden snap ik nog wel, maar broers in een trio of elkaar zien terwijl ze neuken? Dat lijkt me echt heel raar.

Oom en neef ook al eens gezien.
Ok, dit is nog een stapje gekker šŸ¤£

Komt een man bij de dvp: Mijn oom wilt graag neuken. Hoeveel kost het? Uhm šŸ˜…
Zegt zij: omdat ik je moeder ben krijgt ie korting. šŸ˜³šŸ¤£

Ehmm, ahem, het wordt weer tijd voor bed geloof ik ...
 
Vrienden snap ik nog wel, maar broers in een trio of elkaar zien terwijl ze neuken? Dat lijkt me echt heel raar.


Ok, dit is nog een stapje gekker šŸ¤£


Zegt zij: omdat ik je moeder ben krijgt ie korting. šŸ˜³šŸ¤£

Ehmm, ahem, het wordt weer tijd voor bed geloof ik ...
Slaap lekker šŸ˜‚šŸ˜‚

Nee niet samen op een kamer, 1 voor 1, of 1 in elk een kamer met andere dame. Maar alsnog een ahum momentje šŸ˜…

Is weer eens iets anders dan bowlen of darten hahašŸ˜‚šŸ˜‚

Hoe was jullie avond?.

Ja tante even lekker geneukt, oompie mocht eerst kiezen. Hij is de oudste.

šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ‘ŒšŸ¼
 
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt en denk ook niet dat dit zal gebeuren. Broers en vrienden gaan overigens wel vaker gezamenlijk naar een seks gelegenheid.

Oom en neef ook al eens gezien. Vreemd voelt het wel šŸ˜…
Een kameraad van me filosofeerde hardop dat hij niet met iemand anders een dame zou doen met een DP.
Ik heb me maar even op de vlakte gehouden, maar zou er zelf geen bezwaar in zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan