Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is maar de vraag of deze Cor (van de foto dus) zo geporteerd is van het feit dat zijn foto hier gedeeld wordt...
Als hij liever wil dat ik hem weer verwijder...komt voor de Bakker.
Joke Drummer GIF by Travis
 
Exposen:

The Empress is back
Maar nu gewoon als Tiffany

Dat was toch wel duidelijk? Schrijfstijl, emotie en muziekkeuze?
Maar, is er iemand vervelend tegen je geweest?

O, ik zie het net in Lily d'r topic.
Jammer dat het niet gezellig kan zijn. 😘
 
Laatst bewerkt:
The Empress is back
Maar nu gewoon als Tiffany
Nouja zeg, dat is ook balen! Nu kan ik je geen complimenten meer maken zonder direct bij een fanclub te horen 🤪

Maar zonder gekheid. Ik had het niet door, had er ook niet over nagedacht en ik zou eigenlijk niet weten wat het uitmaakt. Voor mij dan.
Uitkomen ging het ongetwijfeld toch wel een keer. Heel jammer dat er dan toch mensen zijn die er blijkbaar zo mee omgaan.
Ik hoop dat alles goed met je gaat en waardeer je aanwezigheid.
Welkom terug 😘
 
Inderdaad.
Het geeft mij een ongeinteresseerde indruk, of richting negatief "ik heb geen zin in je , ik laat het maar over me heenkomen want hoe eerder je klaar bent hoe liever ik het heb".

Ik zie graag een vrouw opgewonden, en genieten van seks - (met mij ), en met die stemming en intentie kom ik bij een afspraak.

Mijn voorkeur qua handelingen (krijgen en geven) is erg mainstream, en zal niet snel totaal verkeerd vallen, maar bij een eerste ontmoeting wat hints van voorkeuren, wensen en richting is welkom - het geeft ook de intentie "we gaan lekker met en van elkaar genieten" weer .

natuurlijk is een totaal uitgewerkt script het andere uiterste, maar een paar hints, en , gaande de seks feedback in (lichaams)taal [oh ja, lekker, blijf nog even likken'] is welkom .
Voor mij ook als duiding dat de ¨boodschap" 'ik wil je graag verwennen' is overgekomen.

En dan is een melding 'doe maar waar je zin in hebt wat ik vind alles wel best' meer een domper dan een 'flexibele klantvriendelijke dvp'.
Zo komt het indd over als van hoe rapper je weg bent hoe liever.
Dan is de stemming meteen weg.

Ik word ook het meest opgewonden van een vrouw te zien genieten. Er is niets mooier dan dat. Geniet de vrouw geniet ik.

ik doe alle handelingen graag. Ik heb graag wat afwisseling, zo dat het niet altijd het zelfde is. Het is ook gewoon leuk om je over te geven aan de ander. Zo ondek je nieuwe dingen. Die je mss nooit ging proberen.

IK vind het bij de eerste date ook belangrijk dat ik 5 min kan praten over wat. Ik en de dvp leuk vinden. Zo tasten we alle 2 niet in het duister. Zo kom je niet in de situatie waar je alle 2 praktisch hulploos vanalles proberen om te weten wat de ander leuk vind.

Als je dan totaal geen feedback krijgt als klant of dvp kan dat in hoofd gaan. Help!!!!
 
Nouja zeg, dat is ook balen! Nu kan ik je geen complimenten meer maken zonder direct bij een fanclub te horen 🤪

Maar zonder gekheid. Ik had het niet door, had er ook niet over nagedacht en ik zou eigenlijk niet weten wat het uitmaakt. Voor mij dan.
Uitkomen ging het ongetwijfeld toch wel een keer. Heel jammer dat er dan toch mensen zijn die er blijkbaar zo mee omgaan.
Ik hoop dat alles goed met je gaat en waardeer je aanwezigheid.
Welkom terug 😘
Was wel vrij snel duidelijk hoor!
Hylarisch ook... hoe ze me dan helemaal in het begin aanspreekt met 'heer Marco'! Haha! (en toen had ik het nog niet door hoor!)
 
Om maar te zwijgen van hoe goedkoop sommigen er uitzien.
ik weet ik. Ik heb ook al tattoo´s gezien waar na 1 maand veel lijnen verdwenen waren. Enz. Als je dan de raad geeft om terug te gaan voor een touch up (wat gratis is) gaat het niet wat het is ergens gedaan in een garage voor 70€.
Daar doe je Cor wel een beetje mee te kort,
Sorry aan cor de legende
 
Laatst bewerkt:
Exposen:

The Empress is back
Maar nu gewoon als Tiffany

Bedankt iedereen die mij respecteerde om het zo lang mogelijk geheim te houden.
Hou van jullie ❤️

De macht over je eigen leven hou je altijd zelf. Niemand heeft t recht dit voor jou te beslissen.
Dus bij deze deed ik het zelf. Niet uit vrije wil, maar ik gun ook niemand de macht om mij op welke manier ook te chanteren.

Backbones are back in stock, get yours now..


Welkom terug 😁
 
Voor mij ook. Het was ver voor mijn tijd hier, ik ken alleen Tiffany.
Kan je ipv een boek een keer het topic "de liefde bedrijven" lezen. Dat waren nog een tijden! Tiff begon met haar avontuur en ik ging ook in die periode voor het eerst op pad. En halverwege kwamen we elkaar nog ff tegen.🥰
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan