Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Koudvuur
Jammer dat je gaat, maar ik snap je beweegredenen heel erg goed. Je was een fijne toevoeging hier. Veel plezier in het echte leven. 😉

Denken jullie ook aan complimentjes voor je favoriete dvp vandaag? Het is immers nationale complimentendag 😉
Alleen maar aan de dames? Nu heb ik gisteren al wel een compliment uitgedeeld, maar ik ben de beroerdste niet.

Aan iedereen die hier er zo'n leuk en gezellig forum van maken: een hele dikke pe uhm pluim voor jullie bijdragen!

Of het nu iets serieus, een grapje of een luchtige post is, ik geniet er elke dag weer van. Dank jullie allemaal!

Aan mijn favoriete dvp? Die leest hier niet mee en ik zou niet eens een favoriet kunnen kiezen. Alle dames zijn mij dierbaar op hun eigen manier.
 
Complimenten

Eerlijk gezegd, ik ben super super trots op iedereen, en dan met name de heren die zichzelf durven geven. Een ongekende seksuele overgave, vertrouwen in elkaar, het magische moment dat twee naakte vreemden alleen nog maar willen opgaan in elkaar.
Zonder aarzeling een schaamteloos verlangen in elkaar aanwakkeren.
Steeds oogcontact houdend en de lippen opzoeken voor een kus...
Een fluisterend woordje "Ik wil je" en een antwoord "Fuck, je hebt me.."

Een compliment voor die heerlijke handen die mijn poes beroeren, mijn vingers omstrengelen alsof we dit al jaren doen en ja soms zijn we ook al zover gekomen of onderweg naar dit eeuwig durend orgasmisch genot.

❤️‍🔥
 
Je bent echt een geweldige persoon. Je bent niet alleen mooi, maar ook ontzettend slim en zorgzaam. Het is ongelooflijk hoe je in staat bent om anderen te intrigeren en te verleiden met je charme en elegantie. Wanneer ik in jouw aanwezigheid ben, voel ik me in verroering gebracht en naar de zevende hemel gevoerd.

Het is zo inspirerend om met jou te praten en van gedachten te wisselen over allerlei onderwerpen. Je hebt een unieke manier om complexe ideeën eenvoudig uit te leggen, de juiste snaar te raken, en ik bewonder je daar enorm om.

Maar het is niet alleen je schoonheid en intelligentie die me zo tot je aantrekken. Het is ook je warme en zorgzame karakter dat me raakt. Je bent altijd bereid om anderen te helpen en te steunen, en je doet dat met zo'n oprechte vriendelijkheid en mededogen.

En laten we het niet vergeten, je bent ook ontzettend sexy. Je hebt een onweerstaanbare aantrekkingskracht die me keer op keer in extase brengt. Het is alsof je een magische kracht hebt die me betovert en me naar je toe trekt als een magneet.

Kortom, je bent een ongelooflijke vrouw en ik voel me echt gezegend dat ik je heb leren kennen. Je brengt zoveel vreugde en opwinding in mijn leven en ik kan niet wachten om nog meer tijd met je door te brengen. Je bent echt fantastisch of was t nou fucking lekker! 😉🥰😘
 
Dag lieve mensen,

Na een kleine 3 maanden heb ik besloten de stekker uit mijn account te trekken, na het plaatsen van dit bericht. Dit omdat ik merk dat dit forum te veel tijd en energie van me vraagt, waardoor het 'wandelen' zelfs buiten de daadwerkelijke wandelingen om een te grote rol in mijn hoofd begint te krijgen. De discipline om gewoon een week uit te loggen is mij niet gegeven, dus moet ik op een andere manier zelfbescherming toepassen. Wandelen blijf ik doen, maar het krijgt de ruimte in mijn leven die het had. Gezin en mooie toekomstplannen zoals een woonproject hebben nu echt mijn eerste focus.

Dank voor de leuke discussies en mooie contacten. Sommigen hier heb ik al persoonlijk een berichtje gestuurd. Uiteindelijk hebben voor mij de warme gevoelens over de lieve mensen hier het gewonnen van de ergernissen over de misogyne types die hier ook zijn.

Het ga jullie goed,

Koudvuur (ontleend aan ''t Is koud vuur dus het geeft niet en het komt niet in de krant' uit Het land van Maas en Waal. Pas onlangs ontdekte ik dat Koudvuur ook een andere naam is voor gangreen, een vrij onsmakelijke huidziekte, oeps.)
Ipv van de stekker er volledig uit te trekken kan je bij admin geloof ik ook vragen om je account voor bepaalde tijd te blokkeren. Dan kan je altijd terug met jezelfde naam en ben je ook je berichten niet kwijt. Ik wist het toen nog niet anders had ik het ook zo opgelost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan