Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Koudvuur
Jammer dat je gaat, maar ik snap je beweegredenen heel erg goed. Je was een fijne toevoeging hier. Veel plezier in het echte leven. 😉


Alleen maar aan de dames? Nu heb ik gisteren al wel een compliment uitgedeeld, maar ik ben de beroerdste niet.

Aan iedereen die hier er zo'n leuk en gezellig forum van maken: een hele dikke pe uhm pluim voor jullie bijdragen!

Of het nu iets serieus, een grapje of een luchtige post is, ik geniet er elke dag weer van. Dank jullie allemaal!

Aan mijn favoriete dvp? Die leest hier niet mee en ik zou niet eens een favoriet kunnen kiezen. Alle dames zijn mij dierbaar op hun eigen manier.
Je bent zoals ik een liefhebber van vrouwen.om ze te laten genieten en lief te hebben .wat kan het leven van een wandelaar toch mooi zijn 🤭
 
Een "MVM" is het toch wel heel duidelijk dat de vrouw centraal staat. Meestal zijn de mannen dan ook niet in elkaar geïnteresseerd, bij een "MMV" gaan de mannen ook met elkaar aan de hobby.
Ja dat bij MVM de V in het midden staat kon ik ook wel bedenken, maar is het algemeen bekend dat MVM en MMV verschillende soorten trio's zijn of improviseer je dit antwoord ter plekke? In mijn beleving maakte de volgorde van de letters nooit uit.
 
Complimenten

Eerlijk gezegd, ik ben super super trots op iedereen, en dan met name de heren die zichzelf durven geven. Een ongekende seksuele overgave, vertrouwen in elkaar, het magische moment dat twee naakte vreemden alleen nog maar willen opgaan in elkaar.
Zonder aarzeling een schaamteloos verlangen in elkaar aanwakkeren.
Steeds oogcontact houdend en de lippen opzoeken voor een kus...
Een fluisterend woordje "Ik wil je" en een antwoord "Fuck, je hebt me.."

Een compliment voor die heerlijke handen die mijn poes beroeren, mijn vingers omstrengelen alsof we dit al jaren doen en ja soms zijn we ook al zover gekomen of onderweg naar dit eeuwig durend orgasmisch genot.

❤️‍🔥
Wauw wat zeg je dat mooi .en het lijkt mij fantastisch om dat mee te maken 🥰
 
Geen improvisatie. Is wel redelijk gebruikelijk. Hier nog wat andere opties:
  • MV – spannende date
  • Mv of Vm – dominante man of vrouw
  • MVM – trio met de vrouw centraal, mannen zijn hetero (andersom VMV)
  • VVM – trio met biseksuele vrouwen (andersom MMV)
  • vMv – trio met dominante man (andersom mVm)
  • MVMV – partner ruil
  • MVVM – kwartet met biseksuele vrouwen (andersom VMMV)
 
Laatst bewerkt:
Koudvuur (ontleend aan ''t Is koud vuur dus het geeft niet en het komt niet in de krant' uit Het land van Maas en Waal. Pas onlangs ontdekte ik dat Koudvuur ook een andere naam is voor gangreen, een vrij onsmakelijke huidziekte, oeps.)
Man, ik zat jaren geleden op een Engelstalig forum. Had niks met seks te maken, ik was zelf nog minderjarig.

1 Van de leden heette "Star 69", dat was een nummer van R.E.M., en "sterretje+69" is blijkbaar wat je in Amerika op je telefoon moest intoetsen als je het nummer dat jou het laatst gebeld had wilt terugbellen.

Ik weet nog wel dat hij ooit leerde welke 2e betekenis 69 had.
 
Geen improvisatie. Is wel redelijk gebruikelijk. Hier nog wat andere opties:
  • MV – spannende date
  • Mv of Vm – dominante man of vrouw
  • MVM – trio met de vrouw centraal, mannen zijn hetero (dito VMV)
  • VVM – trio met biseksuele vrouwen (dito MMV)
  • vMv – trio met dominante man (dito mVm)
  • MVMV – partner ruil
  • MVVM – kwartet met biseksuele vrouwen (dito VMMV)
Goeie info!

Dus als ik uitgenodigd wordt voor een MMV of VMMV moet ik gelijk ja zeggen want dat is met biseksuele vrouwen 😍
 
Zoals je weet hadden we een enorme klik hier in een draadje en ook via dm veel over het onderwerp gesproken. Je intrigeert mij! Aanvulling voor het forum. Maar inderdaad het moet niet ten koste gaan vd energie die je voor de echte belangrijke dingen in het leven nodig hebt.

Lief dat je afscheid nam.

Kus!

Blijft het een vreemde move vinden om hier te vertrekken om deze reden .

Maar dat zal wel aan mij liggen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan