Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Walging

Ligt het aan mij 🫣😅
Soms verbaas ik mij over wandelaars die zichtbaar en hoorbaar walgen van sekswerkers maar alsnog hun pik erin steken.

Is dat een soort fetisj?

Wie het weet mag het zeggen. Ik ben echt benieuwd.

🫣😘

Hypocriet, dat is het enige woord dat ik kan bedenken op de discussie die New in the Game aanzwengelt.
 
Walging

Ligt het aan mij 🫣😅
Soms verbaas ik mij over wandelaars die zichtbaar en hoorbaar walgen van sekswerkers maar alsnog hun pik erin steken.

Is dat een soort fetisj?

Wie het weet mag het zeggen. Ik ben echt benieuwd.

🫣😘
Het is een soort boetedoening hè. Ik weet heel goed dat ik een zondig onwaardig mens ben en straf mezelf op deze manier.

Of zoiets.
 
Huh wat, mis ik iets ergens?

Fetisj? Nee, denk het niet.
Precies dat ja. Een disconnect tussen hun mening en daden.

"Die vrouwen zijn walgelijk, maar ik heb geen vriendin en moet m toch ergens in steken?"

Het is hetzelfde als die mannen die heel fel tegen homoseksualiteit zijn en vervolgens betrapt worden terwijl ze gepijpt worden door een kerel.

Door opvoeding, religie, zijn ze geïndoctrineerd dat het slecht en walgelijk is, maar hun gevoel zegt iets anders, dus bedenken ze dit soort mindgames voor zichzelf om het toch recht in hun hoofd te houden.

"Ik doe het wel, maar als ik heel hard blijf zeggen dat het slecht is, dan ben ik toch niet verkeerd bezig"

Hypocriet idd.
 
Precies dat ja. Een disconnect tussen hun mening en daden.

"Die vrouwen zijn walgelijk, maar ik heb geen vriendin en moet m toch ergens in steken?"

Het is hetzelfde als die mannen die heel fel tegen homoseksualiteit zijn en vervolgens betrapt worden terwijl ze gepijpt worden door een kerel.

Door opvoeding, religie, zijn ze geïndoctrineerd dat het slecht en walgelijk is, maar hun gevoel zegt iets anders, dus bedenken ze dit soort mindgames voor zichzelf om het toch recht in hun hoofd te houden.

"Ik doe het wel, maar als ik heel hard blijf zeggen dat het slecht is, dan ben ik toch niet verkeerd bezig"

Hypocriet idd.
🫶
 
Huh wat, mis ik iets ergens?

Fetisj? Nee, denk het niet.

Precies dat ja. Een disconnect tussen hun mening en daden.

"Die vrouwen zijn walgelijk, maar ik heb geen vriendin en moet m toch ergens in steken?"

Het is hetzelfde als die mannen die heel fel tegen homoseksualiteit zijn en vervolgens betrapt worden terwijl ze gepijpt worden door een kerel.

Door opvoeding, religie, zijn ze geïndoctrineerd dat het slecht en walgelijk is, maar hun gevoel zegt iets anders, dus bedenken ze dit soort mindgames voor zichzelf om het toch recht in hun hoofd te houden.

"Ik doe het wel, maar als ik heel hard blijf zeggen dat het slecht is, dan ben ik toch niet verkeerd bezig"

Hypocriet idd.
Amen
 
Walging

Ligt het aan mij 🫣😅
Soms verbaas ik mij over wandelaars die zichtbaar en hoorbaar walgen van sekswerkers maar alsnog hun pik erin steken.

Is dat een soort fetisj?

Wie het weet mag het zeggen. Ik ben echt benieuwd.

🫣😘
Ik denk dat ze vooral van zichzelf walgen... dat ze niet op een andere manier aan hun trekken kunnen komen, geen vrouw kunnen krijgen... of weet ik veel... En dat dan projecteren op een ander. En... dan is een 'hoer' altijd een dankbaar doelwit!

Zoiets wellicht?
 
Walging

Ligt het aan mij 🫣😅
Soms verbaas ik mij over wandelaars die zichtbaar en hoorbaar walgen van sekswerkers maar alsnog hun pik erin steken.

Is dat een soort fetisj?

Wie het weet mag het zeggen. Ik ben echt benieuwd.

🫣😘
Ligt zeker niet aan jou. Als je ervan walgt moet je t gewoon niet doen. Ik ga ook niet elke maand slakken eten terwijl ik ervan walg... Hypocriet inderdaad juiste woord. ☝️

Fetisj hoop ik niet dat t is, zijn wel leukere te bedenken 😅
 
Ik denk dat ze vooral van zichzelf walgen... dat ze niet op een andere manier aan hun trekken kunnen komen, geen vrouw kunnen krijgen... of weet ik veel... En dat dan projecteren op een ander. En... dan is een 'hoer' altijd een dankbaar doelwit!

Zoiets wellicht?
Best mogelijk. Ik ken mannen die hun zelf heel wat vinden. En denken dat de vrouwen voor hem in de rij staan. Een hoop eisen aan een vrouw stellen.

Maar toch vinden ze geen vriendin. Dat is niet hun schuld maar die van de vrouwen. 🙄

jammer genoeg komen die vroeg of laat ook bij dvp´s terrecht.
 
Weet je.

Er zijn rokers die ook wel beseffen dat sigaretten smerig zijn maar er gewoon niet van af kunnen blijven.

De opinie dat sekswerk smerig is wordt vrij breed gedragen. Niet door mij hoor. Maar ik kan me voorstellen dat het zo diepgeworteld is dat dat denkbeeld zelfs voorkomt bij sommige mensen die eigenlijk niet zonder kunnen.
Helaas, ja!
En... die houding... dat -misschien onderbewuste- gevoel... straal je dan ook uit. En... vrouwen pikken dat dus op! Geeft al meteen een onprettig gevoel voor beiden.

Daarom wellicht... dat je hier op dit forum zoveel leest over 'onbetrouwbare vrouwen'... afwerksex... enkel uit op je geld...
 
Walging

Ligt het aan mij 🫣😅
Nee, het ligt niet aan jou. Ik las zo af en toe een recentie meer niet. Ik ben ook nog nieuw in dit GR spel.
Heb serieus overwogen weer te stoppen met GR vanwege veel misselijk makende berichten.
Wil niet slijmen, maar tis echt waar,dit draadje en die van Joke hebben me er ervan weerhouden. Omdat er ook "normale wandelaars zijn', die DVP's respecteren. Wandelaars in allerlei soorten en maten. Oud, Jong, Single, getrouwd met en zonder medeweten van de partner, stoer, open of kwetsbaar.

Types die dit schrijven zijn net zo denk ik, van alles door elkaar. Echt niet allemaal gefrustreerde singles. Wat ze gemeen hebben is dat ze allemaal zo misogyne zijn als ze groot zijn.
Allemaall een afwijking die ze op een DVP en vrouwen in het algemeen projecteren. Dat iedere DVP het zelfrespect mag hebben om dit soort direct de deur uit te schoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan