Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij een abonnement denk ik aan non stop acces door meedere abonnement houders.
Voor 1 op 1 lijkt mij een abonnement onnodig.
Dus de 24 uur met meedere abo houders: uhm nee
Hèt moet wel leuk blijven voor alle partijen. Is niet voor niks dat wanneer je bij 24 uurs dates de dame een mogelijkheid moet bieden zich terug te trekken.
 
Ik weet nu al dat de meeste wedstrijden aan me voorbijgaan. Alleen daarom sluit ik geen abonnement af.
Tragische is dat je ze niet eens hoeft te zien. De Nederlandse kranten geven je genoeg info over de voortgang met koppen als
Max start pole
20 straf seconden voor Hamilton vanwege x
Zware crash, iedereen achter de safety car
Etc
Of is dit te cynisch?😅
 
Tragische is dat je ze niet eens hoeft te zien. De Nederlandse kranten geven je genoeg info over de voortgang met koppen als
Max start pole
20 straf seconden voor Hamilton vanwege x
Zware crash, iedereen achter de safety car
Etc
Of is dit te cynisch?😅
Hamilton in de safetycar. Kan hij tenminste weer eens vooraan rijden...
 
Ja en nee. Vind ik.
Snap ik, zeker in deze branche is het lastig wat "beter" is, een zogeheten abbonement of pay as you go.
Een date met een dame bevat zoveel variabelen dat daar geen eenduidig antwoord op te geven. Als voorbeeld:
Stel je betaald per maand 300 euro (aan die DvP) voor een date,
De ene keer wil je 1 uur en maak je dat ook vol of verleng je.
Alleen stel je hebt een k*tdag en je spreekt voor 30-45 min en het is 3x niks door externe factoren
Dan is het "weggegooid" geld (quotes omdat ik van mening ben dat elke euro die je uitgeeft bijdraagt aan jouw rijke leven).
Dr staat op Netflix een heel interessante serie (ben de titel even kwijt) waarin iemand bij stellen op bezoek gaat en vraagt wat is voor jou rijkdom ongeacht inkomen. (Amerikaanse serie)
En het interessante is dat voor de een het is dat ie zijn moeder een pensioen kan geven
En een ander die beseft dat ze boven haar stand leeft en dus wellicht stapje terug moet doen.

Geen reclame voor die serie trouwens 🤣🤣
 
Snap ik, zeker in deze branche is het lastig wat "beter" is, een zogeheten abbonement of pay as you go.
Een date met een dame bevat zoveel variabelen dat daar geen eenduidig antwoord op te geven. Als voorbeeld:
Stel je betaald per maand 300 euro (aan die DvP) voor een date,
De ene keer wil je 1 uur en maak je dat ook vol of verleng je.
Alleen stel je hebt een k*tdag en je spreekt voor 30-45 min en het is 3x niks door externe factoren
Dan is het "weggegooid" geld (quotes omdat ik van mening ben dat elke euro die je uitgeeft bijdraagt aan jouw rijke leven).
Dr staat op Netflix een heel interessante serie (ben de titel even kwijt) waarin iemand bij stellen op bezoek gaat en vraagt wat is voor jou rijkdom ongeacht inkomen. (Amerikaanse serie)
En het interessante is dat voor de een het is dat ie zijn moeder een pensioen kan geven
En een ander die beseft dat ze boven haar stand leeft en dus wellicht stapje terug moet doen.

Geen reclame voor die serie trouwens 🤣🤣
Ik reken het zo. Ik ga het liefst naar de zelfde dame. Ik ga ook maar 1x per maand. Het zou ook gewoon gemakkelijk zijn als je op voorhand al betaald hebt dan valt het financele weg. En moet je enkel bezig houden met de date.

Natuurlijk moet je ook zeker zijn dat je die dame kan vertouwen. (Ik zou dat wel op papier moeten hebben.)

Maar zoals je zegt kan het zijn dat je langer wil een extra ofz. Jij zelf moet ook die maand tijd hebben zij ook.

Andere kant denk ik ook als je zulke afspraak maakt. Dat je dat niet op date 1 of 2 doet maar minstens 5+. Je kent elkaar dan al wat meer en dan kan er al gemakkelijker over een oplossing gesproken worden. Als er een probleem is. Bv je kan niet of wil langer.
 
Goedemorgen Tiff, als jij vandaag je topic opent denk je waarschijnlijk hoe kan me topic nou weer op de Aldi terechtkomen als ik er ook maar even niet bij ben. Waarschijnlijk mompel je nog iets van mannen zijn ook net kleine kinderen, je kan ze ook niet ff alleen laten.
Maar toch is het niet gek dat we bij de Aldi terechtgekomen zijn want ik zie toch echt overeenkomsten!😄😘
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240303_101734_Google.jpg
    Screenshot_20240303_101734_Google.jpg
    70,5 KB · Weergaven: 15
Terug
Bovenaan Onderaan