Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je me in loondienst neemt ben je wel veel goedkoper uit 🤔🤔

Iemand had me dat eens aangeboden in ruil voor exclusiviteit. Had ik eigenlijk moeten doen 😅
Plus je reist de wereld rond. Dat is altijd leuk 😁
Klanten krijg je door goede service, maar wellicht heb je te weinig wandel ervaring 🫡
Voor mij maakt de leeftijd niet echt uit. Is ze 20 of 50 als ze me bevalt bevalt ze me. 😁
 
En... van een leuke vrouw... zie je een 'leeftijds leugentje' ook al sneller door de vingers natuurlijk!
Zeker wel waar. Als een dame erg onvriendelijk is. Val ik er over
Nu, ja... dat hangt er maar vanaf natuurlijk...

Als je je hele leven hetzelfde doet... bijv. altijd ramen of privéhuis... Dan verruim je niet echt je ervaring natuurlijk! (en daar is niks mis mee)

Maar... ervaring blijft wel een relatief begrip...
Zo zie je ook wat er best bij je past. Alles heeft zijn voor en nadelen.

Het zelfde als andere nationaliteiten of in andere landen.
 
Afstand kan zeker lastig zijn... In combinatie met drukke agendas en niet elke dag beschikbaar zeker. Maar doe mn best 🤣

Afstand is zo lastig als wat je er zelf van maakt .

Ik ben regelmatig 5 a 600 km onderweg om een dame te bezoeken.

Dat het niet altijd even praktisch is , dat is een heel ander verhaal .

Maar sommige dingen zijn nu eenmaal wat moeite waard , zeker als beide er evenveel plezier aan beleven.



🐾🐾🐾🐾
 
Kan je ooit genoeg wandel ervaring hebben? :p
Ik koppelde klandizie aan service.
En ja als je voldoende wandel ervaring hebt weet je waarschijnlijk dat dames met goede service voldoende klandizie hebben toch?
Dat is niet leeftijds gebonden. Maar ik heb ook niet de behoefte al mijn persoonlijke info op straat te gooien 🤗
 
Ik koppelde klandizie aan service.
En ja als je voldoende wandel ervaring hebt weet je waarschijnlijk dat dames met goede service voldoende klandizie hebben toch?
Dat is niet leeftijds gebonden. Maar ik heb ook niet de behoefte al mijn persoonlijke info op straat te gooien 🤗

Niet elke dame geeft dezelfde service aan al haar klandizie.


Denk zelf dat ik elke kan vervangen door GEEN enkele ...........
 
Ik koppelde klandizie aan service.
En ja als je voldoende wandel ervaring hebt weet je waarschijnlijk dat dames met goede service voldoende klandizie hebben toch?
Dat is niet leeftijds gebonden. Maar ik heb ook niet de behoefte al mijn persoonlijke info op straat te gooien 🤗
Precies!
En... de leukste DVP's weten ook nog altijd een beetje die 'misterieuze spanning' te bewaren!
 
Wow, wat een fantastische dag vandaag. Vanaf het opstaan gaat alles zo heerlijk relaxed. Alles klopt. Lekker zonnetje. Gezellig in de stad. Ik ben ook weer een jaartje jonger geworden. Nee, niet jarig, maar wel een superfijn verjaardagsgevoel. Echt bliss nu.

Ik dacht, laat ik het ook eens zeggen als ik in de zevende hemel ben in plaats van in één van Dante's negen kringen van de hel. Ok, ik overdrijf, maar aan iedereen: ik wens jullie allemaal zo'n geweldige dag toe. Geniet met volle teugen. Einde bericht ... 😊
 
Zou jij niet eens je eigen draadje ergens beginnen?
"Hoe Voelt ForumLurker Zich Vandaag?"
of
"ForumLurkers' Gevoelsradar"
of
"Dagelijkse gevoelens met uw aller favoriete ForumLurker"

Nee hoor gekheid. Ik ben ook blij dat de zon er vandaag was, lekker in de tuin bezig geweest.
Oude zooi eruit en nieuwe plantjes erin om weer fijn een mix van groen en bloemen te hebben dit jaar 😎
 
Als je me in loondienst neemt ben je wel veel goedkoper uit 🤔🤔

Iemand had me dat eens aangeboden in ruil voor exclusiviteit. Had ik eigenlijk moeten doen 😅
Vinden wij niet jammer hadden we dit allemaal gemist met je .je mooie verhalen je adviessen en je mooie foto's op je site .en alle mannen die jij blij en gelukkig hebt gemaakt die met jou alle intieme uurtjes hebben door gebracht . Veel te leuk om te lezen dus wij zijn blij met jou 🥰🥰🥰🤭
 
Zou jij niet eens je eigen draadje ergens beginnen?
"Hoe Voelt ForumLurker Zich Vandaag?"
of
"ForumLurkers' Gevoelsradar"
of
"Dagelijkse gevoelens met uw aller favoriete ForumLurker"

Nee hoor gekheid. Ik ben ook blij dat de zon er vandaag was, lekker in de tuin bezig geweest.
Oude zooi eruit en nieuwe plantjes erin om weer fijn een mix van groen en bloemen te hebben dit jaar 😎
Jooohh, doe ik dat eens een keer niet, is het ook weer niet goed. 😜
Ik vind het fijn hier is het stront weer. Regen en koud. 😂 Het is hart verwarmend om te lezen dat er iemand een top dag geeft. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan