Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gemene deler is dat het allebei k*t om te hebben. En wat tremoren betreft: een van mijn vrienden heeft een zeldzame ziekte waardoor hij steeds meer last krijgt daarvan en de laatste tijd gaat het vrij hard :( niet dat ie overlijdt aan wat ie heeft maar is tragisch om iemand te zien aftakelen😓😓😓

Maar genoeg negativiteit, laten we het leven vieren: zoals een gezegde luidt: leven is net een frikandel ondanks alle zooi die erin zit moet je hem zelf speciaal maken.

En zo is het ook met deze hobby.

Je hebt dames die lopende band werk doen, maar de dames die echt moeite stoppen in hun klanten maken echt een verschil voor hun klanten.

Mijn eerste dvp ervaring was een erotisch masseuse, besloot yolo naar die tent toe te gaan, koos haar uit. Man de gesprekken die we hadden onder onze sessies, voor het eerst durfde ik me zowel letterlijk als figuurlijk bloot te geven, hielp ook niet dat ze me kon lezen als de pest, wist meteen wanneer iets niet goed zat.
Helaas is ze verdwenen 😓, later hoorde ik via via dat ze die avond eigenlijk niet hoefde te werken maar daar toevallig was en besloot zich ook voor te stellen.

Ik weet dit is allemaal heel persoonlijk maar wat ik wil aangeven is dat juist doordat ze zo betrokken was en echt passie had voor haar werk, ik als klant me veilig voelde en me daardoor volledig aan haar kon overgeven tijdens onze sessies.

En als ik alles in dit topic lees dan is @Miss Tiffany ook iemand die in die categorie valt, dus heren zullen we bij deze een gentleman agreement doen om zuinig te zijn op Miss T?

En @Miss Tiffany onze afspraak gaat sowieso een keer plaatsvinden ;)
 
Roxas zei:
Wat er leuk en sexy was, was dat ze tijdens de sex in de spiegel keek naar haar zelf. Wat echt een gevoel gaf.

Dat noem ik mentale foto's maken 🥰🥰

Leuk dat jullie dat zo schrijven.
Een vriendin van me ging eens met me mee naar een gangbang, alleen om te kijken.
Toen ik achteraf vroeg hoe ze het vond om mij zo bezig te zien met een andere vrouw, zei ze dat ze het heel geil en leuk vond om te zien, want zo kon ze zich een betere voorstelling maken van hoe het eruit ziet als wij met z'n tweeën bezig zijn'.
😍
 
@Toffeetoday Ja dat is mooi als je op die manier kan verbinden met elkaar.

Koudvuur zei heel mooi, dat aanraking een eerste levensbehoefte is.
Dat vergeten we vaak. We kunnen elkaars energie ook echt 'lezen' als we daar open voor staan.

Sws seks is zoveel meer dan seks..
Goede seks geeft energie waar slechte seks energie aftapt.
Als in je blootje ook nog gehoord wordt..Ja dan heb je het plaatje compleet. Iedereen wilt gezien en gehoord worden.
Het is al zo lang geleden dat ik jong was dat ik het me al niet meer kan herinneren
Nu overdrijf je echt 🤭😂😘
 
Negeer die mensen. Vooroordelen en oogkleppen belemmeren hun zicht op heel veel mooie dingen die het leven ook te bieden heeft. Negatieve energie waar wij onze positieve tegenover stellen.

Iedereen heeft het recht om zichzelf aan bepaalde grenzen te houden, maar in dit soort zaken moet je die niet aan anderen opdringen.
Dat is zo. Maar toch gebeurt het zo vaak. Dat mensen anderen hun mening op dringen.

Gisteren heb ik een interessant gesprek gehoord op de radio over relaties en sex.

Op een moment ging het over open relaties. Waarop 1 van de 2 presentatrices vertelde dat er meer mensen open staan voor open-relaties vooral op latere leeftijd. Maar ook steeds meer jonge mensen.

Waarop de andere presentatrice meteen haar afkeer tegen over een open relatie duidelijk maakt. Kort daar na vraagt ze. Hoe komt het dan dat er zo weing mensen voor uit komen?

waar op zei terug antwoord. Omdat ze in de eerste plaats bang zijn voor de reactie van hun partner en in de 2 de plaats de reactie van hun omgeving. Familie, vrienden etc. Als je met zo iets naar buiten komt zij de reacties vaak erg negatief. Waar door mensen het niet durven vertelen.

ze heeft afgeloten met een vergelijk dat een man ooit gemaakt heeft.

Als een koppel na hun eerste kind beslist om een 2 kind te krijgen. Dan is dat niet om dat ze hun kind niet meer graag zien. Maar gewoon omdat ze nog zoveel liefde en energie over hebben om te geven aan dat 2de kind.

Bij een open relatie is het het zelfde 1 of beide partners hebben nog liefde en energie over om aan iemand extra te geven.
 
Leuk dat jullie dat zo schrijven.
Een vriendin van me ging eens met me mee naar een gangbang, alleen om te kijken.
Toen ik achteraf vroeg hoe ze het vond om mij zo bezig te zien met een andere vrouw, zei ze dat ze het heel geil en leuk vond om te zien, want zo kon ze zich een betere voorstelling maken van hoe het eruit ziet als wij met z'n tweeën bezig zijn'.
😍
Voyeurisme is ook echt mijn ding.

Geluiden ook..grommen vooral, snuiven (zonder coke lol) en dingen fluisteren 🤤🤤


Ok ik ga slapen. Krijg zin en tsja single 😭
 
Koudvuur zei heel mooi, dat aanraking een eerste levensbehoefte is.
Helemaal waar. Ik word nooit aangeraakt, behalve als ik bij een dvp ben. Als ik een tijd niet ben geweest en de eerste liefdevolle hand mijn wang streelt of een knuffel krijg, dan is dat een heel emotioneel moment voor me. Koudvuur had het goed begrepen.
 
Ik denk mijn tweelingzus Roxas 😍
Moet zeggen dat ik er ook enorm van geniet als een man naakt in vol ornaat voor me staat. Ik zeg ook nooit ga maar liggen. Ik wil al zoenend op bed belanden. Of als je al hard bent, pijp ik je voordat we op bed beland zijn 😅 Liefst met mijn voeten op jouw voeten zodat je geen kant op kan 🤤🤤

Dat noem ik mentale foto's maken 🥰🥰
Het zou best je tweelingszus kunnen geweest zijn want zo is het ongeveer gegaan. 😁

Ik ga dat ook niet vergeten. Zo mooi beeld 🥰. Ik had iets van ze voelt haar sexy & op en top vrouw.
 
Ik vind dat een dame sommige dingen best geheim mag houden. Al helemaal in dvp wereld waar de heren vaak anoniem zijn. Of sommigen verliefd worden.

In het verleden werd van alles bij elkaar gepuzzeld om mijn identiteit te ontmaskeren. Geen idee waarom maar vergeet niet dat het ook een stukje magie weg haald.

Geen probleem als ik dan niet het type van iemand ben.

Maar onthoud: in andere beroepen weten we ook niet het bsn nummer en de hele reutemeteut van medewerkers.
Ik geef me al letterlijk bloot én ik maak een intieme connectie die voelbaar is.
Ik zou me afvragen: Wat wil je als klant nog meer ❤️‍🔥

Iedereen is anders .

En ik hoor nu eenmaal niet in dat groepje van 99.9% .


Maar dat weten we alle 2 wel .

Verder is er voor die groep van 99.9% keuze genoeg .


Dus Iedereen tevreden.



😊😊
Empress je hebt me wel gefopt.

Jij ons niet ........


😜
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan