Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk mijn tweelingzus Roxas 😍
Moet zeggen dat ik er ook enorm van geniet als een man naakt in vol ornaat voor me staat. Ik zeg ook nooit ga maar liggen. Ik wil al zoenend op bed belanden. Of als je al hard bent, pijp ik je voordat we op bed beland zijn 😅 Liefst met mijn voeten op jouw voeten zodat je geen kant op kan 🤤🤤

Dat noem ik mentale foto's maken 🥰🥰
Elke tekst van jou @Miss Tiffany leest als een pareltje. Zoals jij het weet te verwoorden is de visualisatie ervan zo dicht bij. Mocht het niet zijn dat jij echt zoveel van je werkt geniet , ik zou denken dat je het schrijft terwijl je aan het werk bent. Kan mij niet anders voorstellen dan dat je het opnieuw herbeleef terwijl je het schrijft. Na elke bijdrage van jou kom ik een stapje dichter bij die laatste horde die er nog te nemen is om eindelijk dat ongetwijfeld heerlijk warme lichaam van jou eens helemaal te kunnen verwennen. Ga gerust op mijn voeten staan ,synchroon stappend,kussend en elkaar innig omhelzend komt het neervleien op bed er vanzelf. De spanning verder opbouwend volgt er ongetwijfeld een mooie climax en dat voor beiden want de dame verwennen is voor mij even belangrijk.
 
Elke tekst van jou @Miss Tiffany leest als een pareltje. Zoals jij het weet te verwoorden is de visualisatie ervan zo dicht bij. Mocht het niet zijn dat jij echt zoveel van je werkt geniet , ik zou denken dat je het schrijft terwijl je aan het werk bent. Kan mij niet anders voorstellen dan dat je het opnieuw herbeleef terwijl je het schrijft. Na elke bijdrage van jou kom ik een stapje dichter bij die laatste horde die er nog te nemen is om eindelijk dat ongetwijfeld heerlijk warme lichaam van jou eens helemaal te kunnen verwennen. Ga gerust op mijn voeten staan ,synchroon stappend,kussend en elkaar innig omhelzend komt het neervleien op bed er vanzelf. De spanning verder opbouwend volgt er ongetwijfeld een mooie climax en dat voor beiden want de dame verwennen is voor mij even belangrijk.


Een heel stomme vraag ;



Wat houd jou persoonlijk tegen om haar te bezoeken??

Gewoon benieuwd naar ......
Als iedereen anders is kan er onmogelijk een groepje van 99,9 procent zijn 🤣

Toch wel .


Reken er maar eens aan .


😊🤣
 
Laatst bewerkt:
Een echte succubus dus :p
Nou ik zuig niet alle energie uit de mannen, ik geef energie terug 😏😘
To keep me young en have glowing skin 🥰

People who have sex at least three times a week can look up to 10 years younger than those who make love less frequently, according to Dr David Weeks of the Royal Edinburgh Hospital.3 sep 2019

 
Nou ik zuig niet alle energie uit de mannen, ik geef energie terug 😏😘
To keep me young en have glowing skin 🥰

People who have sex at least three times a week can look up to 10 years younger than those who make love less frequently, according to Dr David Weeks of the Royal Edinburgh Hospital.3 sep 2019

3x per week... Dan moet ik aan de bak
 
Nou er kunnen allerlei factoren meespelen waarover een ander niet kan oordelen 😊😘
Absoluut. Leeftijd kan voor mij zeker een probleem zijn. Ik heb helemaal niets met jonge meiden.
Zeker een DVP moet volwassen zijn en zelfverzekerd, met zelfvertrouwen. Weten waarmee ze bezig is.
Daar heb je jaren op de teller voor nodig.
People who have sex at least three times a week can look up to 10 years younger than those who make love less frequently,
Nooit aan je oma gevraagd hoe die het voor elkaar kreeg 20 jaar jonger te lijken 🤣👌
 
Dat heet Alzheimer he! je gaat zo terug naar je kindsheid!
Ik kan het weten ik heb een moeder van 99 jaar en die leeft in de tijd dat ze 15 was .hele rare ziekte .we beleven dagelijks dingen die toen gebeurd zijn 😅😂🤣
Elke tekst van jou @Miss Tiffany leest als een pareltje. Zoals jij het weet te verwoorden is de visualisatie ervan zo dicht bij. Mocht het niet zijn dat jij echt zoveel van je werkt geniet , ik zou denken dat je het schrijft terwijl je aan het werk bent. Kan mij niet anders voorstellen dan dat je het opnieuw herbeleef terwijl je het schrijft. Na elke bijdrage van jou kom ik een stapje dichter bij die laatste horde die er nog te nemen is om eindelijk dat ongetwijfeld heerlijk warme lichaam van jou eens helemaal te kunnen verwennen. Ga gerust op mijn voeten staan ,synchroon stappend,kussend en elkaar innig omhelzend komt het neervleien op bed er vanzelf. De spanning verder opbouwend volgt er ongetwijfeld een mooie climax en dat voor beiden want de dame verwennen is voor mij even belangrijk.
Er begint wat te kloppen bij mij .door deze mooie tekst 🫣🤭
 
Laatst bewerkt:
Nooit aan je oma gevraagd hoe die het voor elkaar kreeg 20 jaar jonger te lijken
Overgroot oma, nou over sex was die generatie niet echt open 😅 Ik heb haar ook maar kort meegemaakt.

Maar iedereen zegt dat ik echt een kopie van haar ben.
Soms droom ik over haar. Op de 1 of andere manier voel ik me ook erg met haar verbonden.
Bijzondere vrouw. 🙏🏽☁️
 
Dan moet ik mijn baas maar eens om een hele dikke opslag gaan vragen om dat te bekostigen. 😅

Gelukkig zie ik er sowieso al wat jonger dan mijn leeftijd uit.
Zo zie je maar. Dat we geen anti-aging cream nodig hebben. Gewoon 3x per week sex. 😁
Zal keer dm naar T. sturen om t te checken 🤣
Een foto van de agenda´s
 
Soms droom ik over haar. Op de 1 of andere manier voel ik me ook erg met haar verbonden.

Ik heb is een droom gehad over een famillie lid in het ziekenhuis, waarbij een bepaalde operatie/pijn bij kwam kijken terwijl het nog niet eens gebeurd was. Uiteindelijk een halve dag later lag deze familie lid dus wél in het ziekenhuis met dezelfde operatie en pijn.

Ik ben niet gelovig, maar geloof wel heilig dat er dingen zijn zoals een parallel tijdlijn die wij in onze dromen kunnen krijgen. Waarbij je dus ook kan communiceren met dingen die je normaal niet krijgt op joun 'levende aarde'.

Na het leven komt de dood, maar na de dood komt er ook leven.
 
Elke tekst van jou @Miss Tiffany leest als een pareltje. Zoals jij het weet te verwoorden is de visualisatie ervan zo dicht bij. Mocht het niet zijn dat jij echt zoveel van je werkt geniet , ik zou denken dat je het schrijft terwijl je aan het werk bent. Kan mij niet anders voorstellen dan dat je het opnieuw herbeleef terwijl je het schrijft.
Dat is ook zo natuurlijk! Heerlijk toch?
 
Er is zeker weten meer tussen hemel en aarde.. ✨
Het zeker weten is wat telt, waar het zich tussen bevindt of hoe dan ook is interpretatie.

Het is in dit draadje veel over overgave gesproken, dan ging het over overgave op sexueel gebied. Omdat dat ongebondenheid en diepgang heeft.

geloof wel heilig dat er dingen zijn zoals een parallel tijdlijn die wij in onze dromen kunnen krijgen. Waarbij je dus ook kan communiceren met dingen die je normaal niet krijgt op joun 'levende aarde'.
Op dit terrein is dat net zo. Geef je er aan over en zie wat er van komt. . Het mooiste uitzicht is toch net voorbij de bocht. Is minder zweverig dan het lijkt
Carl Jung noemde dit het collectieve onderbewustzijn. Oftewel, soms wordt er info opgevangen die "niet uit onszelf komt".

Wordt allemaal weer erg serieus zo (sorry Tiff).
 
Nou ik zuig niet alle energie uit de mannen, ik geef energie terug 😏😘
Precies dit dus!

Ongelooflijk hoe... intense, geile, passionele sex... je zoveel energie kan geven!
Fysiek kan je dan best wel uitgeput zijn -het 'moe maar voldaan' gevoel, je weet wel- maar geestelijk werkt het zo verruimend, zo stimulerend! Goeie sex... daar kan je nog weken van nagenieten! Echt!
 
Nou ik zuig niet alle energie uit de mannen, ik geef energie terug 😏😘
To keep me young en have glowing skin 🥰

People who have sex at least three times a week can look up to 10 years younger than those who make love less frequently, according to Dr David Weeks of the Royal Edinburgh Hospital.3 sep 2019

Waaron sjoemelen ander dvp's dan zo met hun leeftijden in ads. Te weinig klandizie? :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan