Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is vrij specifiek. Zou erop neerkomen dat er een bepaald soort pollen alleen in die maand vrijkomt?
Ja dat is ook zo. Berk ofzo? Ik weet het niet precies , maar ik ben met die pollen van juni/juli altijd goed ziek
Neen hoor!
Juni staan al die grassen in bloei! Heb je gegarandeerd prijs!
Oh dan zal t gras zijn
 
Ja dat is ook zo. Berk ofzo? Ik weet het niet precies , maar ik ben met die pollen van juni/juli altijd goed ziek

Oh dan zal t gras zijn
Sowieso gras. Hier ook last van

Niet te hard gaan lachen Tiff

Eens, in het land van de buikorganen, had de blinde darm een lumineus idee: "Waarom zitten we altijd in het donker? Laten we een feest organiseren om het licht te vieren!" Maar toen de blinde darm begon met het versieren van de feestzaal, kreeg hij een ontsteking en werd hij plotseling erg opgezwollen. De lever, die altijd een beetje jaloers was op de aandacht die de blinde darm kreeg, zei: "Kijk eens wie nu de 'opgeblazen' is!" De galblaas rolde met zijn ogen en mompelde: "Typisch, altijd wat met die blinde darm!" Gelukkig kwam de dokter op tijd en verwijderde de ontstoken blinde darm, waardoor het feest weer verder kon gaan, zij het zonder de blinde darm. En zo leerden alle organen dat een beetje humor en een goede chirurg soms het beste medicijn zijn.
😅
 
Season 7 Nbc GIF by One Chicago
 
Geen idee of het besmettelijk is, maar Carlos Saints had er van het weekend ook last van en moest ook onder het mes. :unsure: ;)
het is een ontsteking, ontstekingen zijn op zichzelf niet besmettelijk maar er is altijd IETS dat die ontsteking veroorzaakt, dat kan iets besmettelijks zijn als een virus of bacterie maar ook gewoon viezigheid of iets dergelijks.

Ben geen medicus en wil niemand bang maken, maar ik kan me best voorstellen dat bij iemand die regelmatig anale seks heeft er wat meer reuring is in die regio zeg maar.
 
het is een ontsteking, ontstekingen zijn op zichzelf niet besmettelijk maar er is altijd IETS dat die ontsteking veroorzaakt, dat kan iets besmettelijks zijn als een virus of bacterie zijn maar ook gewoon viezigheid of iets dergelijks.

Ben geen medicus en wil niemand bang maken, maar ik kan me best voorstellen dat bij iemand die regelmatig anale seks heeft er wat meer reuring is in die regio zeg maar.
Blinde darm... is érg ver weg van de anus en het rectum hoor!
 
Blinde darm... is érg ver weg van de anus en het rectum hoor!
ik zei dat ik geen medicus was en had even geen plattegrond van het darmkanaal bij de hand genomen toen ik dat typte, maar in dat geval zou een extreem groot geschapen en flexibele penis de boosdoener kunnen zijn!

(nee ok, fair enough, maar dan nog kan de boosdoener dus van alles zijn)
 
het is een ontsteking, ontstekingen zijn op zichzelf niet besmettelijk maar er is altijd IETS dat die ontsteking veroorzaakt, dat kan iets besmettelijks zijn als een virus of bacterie maar ook gewoon viezigheid of iets dergelijks.

Ben geen medicus en wil niemand bang maken, maar ik kan me best voorstellen dat bij iemand die regelmatig anale seks heeft er wat meer reuring is in die regio zeg maar.

Gelukkig ben jij geen dokter lieverd 😂😂
Want dat kan daar niet van komen hoor.
Wel van elke dag redbull op een nuchtere maag overigens. En andere slechte keuzes die de darmen verzwakken .
Ben ik ook gelijk mee gestopt 😬

Maar meestal is er geen aanwijsbare reden.
Maar de meeste mensen met blinde darm ontsteking zijn in elk geval geen sekswerker hoor 😂😂😂
Screenshot_20240312_191137_Google.jpg
 
Dick maar doen? Naam getrouw blijven in jouw geval🤭😘
Op een zonnige dag besloot ik, samen met Tiffany aan mijn zijde, een wandeling te maken door het park. Terwijl we genoten van elkaars gezelschap, liepen we langs het lokale voetbalveld waar ADO Den Haag aan het trainen was. Plotseling herkenden we Dick Advocaat, die enthousiast aanwijzingen gaf aan zijn spelers.

Tiffany, die altijd al een zwak had gehad voor voetbalcoaches, raakte meteen geïntrigeerd door Dick's charme en vastberadenheid. Terwijl we toekeken naar de training, begon Tiffany enthousiast te praten over hoe knap en inspirerend ze Dick vond.

Ik kon niet anders dan lachen om haar enthousiasme en herinnerde haar eraan dat we samen waren. Gelukkig begreep ze de hint en wendde ze zich weer tot mij, haar aandacht volledig gericht op onze romantische wandeling.

Terwijl we verder liepen, realiseerde ik me dat het niet uitmaakte wie Tiffany bewonderde, zolang we maar samen waren en genoten van ons moment. En zo vervolgden we onze wandeling, met liefde in ons hart en Dick Advocaat op het voetbalveld, waar hij thuishoorde.
 
Gelukkig ben jij geen dokter lieverd 😂😂
Want dat kan daar niet van komen hoor.

Bekijk bijlage 169513
hey hey ter mijn verdediging, ik zei er bij dat ik geen medicus ben en zei bewust "ik kan me voorstellen dat" om wat ruimte open te laten, dat laatste stuk was gewoon even mijn gedachtegangen uitspreken, ik heb gewoon eindexamen biologie op 't VWO gedaan maar ik had zo gauw even niet paraat waar in het darmkanaal de blinde darm/appendix zat, sorry. (en ja ik weet dat het om de appendix gaat en het niet de blinde darm zelf is, dat laatste wordt wel gebruikt in spreektaal)
 
Op een zonnige dag besloot ik, samen met Tiffany aan mijn zijde, een wandeling te maken door het park. Terwijl we genoten van elkaars gezelschap, liepen we langs het lokale voetbalveld waar ADO Den Haag aan het trainen was. Plotseling herkenden we Dick Advocaat, die enthousiast aanwijzingen gaf aan zijn spelers.

Tiffany, die altijd al een zwak had gehad voor voetbalcoaches, raakte meteen geïntrigeerd door Dick's charme en vastberadenheid. Terwijl we toekeken naar de training, begon Tiffany enthousiast te praten over hoe knap en inspirerend ze Dick vond.

Ik kon niet anders dan lachen om haar enthousiasme en herinnerde haar eraan dat we samen waren. Gelukkig begreep ze de hint en wendde ze zich weer tot mij, haar aandacht volledig gericht op onze romantische wandeling.

Terwijl we verder liepen, realiseerde ik me dat het niet uitmaakte wie Tiffany bewonderde, zolang we maar samen waren en genoten van ons moment. En zo vervolgden we onze wandeling, met liefde in ons hart en Dick Advocaat op het voetbalveld, waar hij thuishoorde.
Ik moest zooo hardop lachen dat mijn buik pijn deed 😂😂😂😂fuck-a-duck 😂😂😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan