Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al meer dan 35 jaar geleden (oeps 🙈), kreeg ik een vrouw als stagebegeleidster die niet heel veel ouder was dan ik. Toen ik haar de eerste keer zag, zag ik een vrouw met een grof gezicht, pokdalig ook. Niet moeders mooiste. Het was echt een schat, groot hart, sociaal, super gemotiveerd, met een open en onbevangen blik op de wereld.
Na 4 a 5 maanden zag ik een heel andere vrouw dan die eerste keer. Meerdere keren had ik een gevoel van "wauw", wat een pareltje. Het enige wat echt veranderd was, was mijn kijk op haar.
Het heeft me nog 25 jaar gekost voor ik door kreeg dat dat voor alles in het leven geldt. Tis een open deur, maar beauty is echt in the eye of the beholder.
 
Veel dvps vinden dat tijdverspilling,
En gaan vervolgens klagen dat er klanten tussen zitten niet fijn waren of god verhoede nog erger dat niet fijn waren.

Maar ik snap het wel. Voor veel dames is het hun hoofdinkomen, of hebben niet zoveel aanloop. Zij kunnen het zich niet veroorloven om te filteren op de manier die jij doet. Wat dat betreft bevind jij je wel in een luxepositie misschien.

Aan de andere kant: door het zo te doen creëer je wel zelf dat vliegwiel om op te vallen tussen de rest. Je betrokkenheid bij de klanten, het filteren en er daarmee zelf plezier in houden straalt uit en voor je het weet zoemt het rond en loopt je agenda vol.

Dan betaald al die extra energie vooraf zich toch uiteindelijk weer uit. Niet alleen monetair, maar ook in hoe het je leven prettiger maakt. Waardevol voor zowel jezelf als de klant.
 
Veel dvps vinden dat tijdverspilling, ik vind het in investering in mijn eigen veiligheid.
En veiligheid gaat uiteraard voor alles. Daarnaast is het ook een investering in werkplezier. Als je al weet dat je een klik hebt, is de kans op een leuk samenzijn groter. Bij een date op de bonnefooi is dat maar afwachten.

Als je alles op de bonnefooi doet, doen klanten je uiteindelijk weinig meer en vlak je af. Dat is zonde, omdat ontmoetingen zo waardevol kunnen zijn. Ik merk hetzelfde als klant. Ik ben veel selectiever geworden in wie ik bezoek. Iedere keer iemand anders voor een snelle wip zorgt ook voor emotionele vervlakking. Ik word daar niet gelukkig van.
 
Ik heb Tiffany zeker 3 weken op voorhand geboekt en zelf voorgesteld om een voorschot over te maken.
Ik vind het belangrijk dat er vertrouwen was dat ik zou komen.
We hebben ook met elkaar gecommuniceerd, maar ik heb niet elke dag haar dm liggen vol lopen.
Af en toe stuurde we eens een berichtje en dat was meer dan voldoende.
Gisteren eindelijk lang mogen genieten van deze prachtdame!
Zeer sympathiek persoon!
 
Als niemand de quote steeds citeert en Harry haar naam weghaalt is het gewoon een algemeen iets en hatsikidee opgelost 🤗

Law of attraction werkt natuurlijk wel zoals Harry beschrijft. En daar geloof ik zeer zeker in!
Komt trouwens uit Kaballah. Super interessant!

Ik heb geen rooskleurig verleden maar ik heb mij voorgenomen dat ik inderdaad behandeld wil worden als Koningin. Dat had ze goed gezien en omschreven.
Ik behandel de heren ook als Koning.
Mijn collega's vragen ook vaker waarom ik de mooiste lingerie gebruik voor de mannen waarmee ik betaalde sex heb.
Nou ik heb alleen betaalde sex 😂
Ik kleed me zoals ik mij voel: Waardevol. Ik investeer in hetgeen ik geef om te kunnen ontvangen waar ik mij goed bij voel.
Ik kreeg voor Valentijnsdag een kaartje van een heer. Er stond op: Je draagt bij aan mijn geluk. Jij maakt mij gelukkiger.

Mooiste dat er is!

Verder ben ik ook selectief als ik geen geld heb. Want ik weet dat er genoeg is voor iedereen en ik nooit zonder eten zal zitten.
Die instelling is belangrijk om trouw aan jezelf te blijven.
 
Maar ik snap het wel. Voor veel dames is het hun hoofdinkomen, of hebben niet zoveel aanloop. Zij kunnen het zich niet veroorloven om te filteren op de manier die jij doet. Wat dat betreft bevind jij je wel in een luxepositie misschien.
Er zijn zat dames die vrijwel helemaal rondkomen van vaste klanten. Die zie je nooit op Kinky, of heel af en toe. Waarschijnlijk is er wel een lange aanlooptijd nodig voordat je zover bent, maar ik kan het me goed voorstellen dat dit veel fijner werkt.
 
Er zijn zat dames die vrijwel helemaal rondkomen van vaste klanten. Die zie je nooit op Kinky, of heel af en toe. Waarschijnlijk is er wel een lange aanlooptijd nodig voordat je zover bent, maar ik kan het me goed voorstellen dat dit veel fijner werkt.
Dat is toch precies wat ik in de alinea's daarna zeg die jij niet quote?

Mijn collega's vragen ook vaker waarom ik de mooiste lingerie gebruik voor de mannen waarmee ik betaalde sex heb.
Wat voor vraag is dat nou weer? 🤣
 
Gisteren eindelijk lang mogen genieten van deze prachtdame!
Zeer sympathiek persoon!
He called me "His precious" 🤭😂
Twee Lord of the Rings nerds wat wil je nog meer in het leven 🥰🥰 Was echt een geweldige date!
Lange dates hebben het voordeel dat je echt kan opbouwen! Bedankt dat je de reis gemaakt hebt en vergeet de kleine pizzeria niet vandaag🤗😘

Er zijn zat dames die vrijwel helemaal rondkomen van vaste klanten. Die zie je nooit op Kinky, of heel af en toe. Waarschijnlijk is er wel een lange aanlooptijd nodig voordat je zover bent, maar ik kan het me goed voorstellen dat dit veel fijner werkt.
Hoeft helemaal niet lang te duren. Het is klantenservice klantenbinding, kan binnen 2 maanden.

Ik heb meerdere ondernemingen gehad, ik stop meestal op de piek en ga dan iets anders doen.
Ik kick er op om van praktisch niets, iets succesvols te maken!
Je kan dan zelfs ds onderneming of de formule verkopen!
Als je lange termijn durft te denken komt het altijd goed!
 
Wow, Tiffany, jij kan echt fijn schrijven.
Je lijkt een soort psycholoog, schrijver en sexwerker in een persoon..
Kan het alleen met je eens zijn.

Het begint allemaal met met houden van jezelf, eigenwaarde. Daarna komt de tegeltjeswijsheid; "wat gij niet wilt wat u geschiedt. doe dat ook een ander niet."
Je staat altijd versteld als je aardig bent voor een ander hoeveel je terugkrijgt en eigenlijk is geven bevredigender dan nemen.

En ja, afscheid nemen hoort ook bij het leven, altijd goed om daar tijd voor te nemen.
 
Vaak heb ik van te voren, eerst schrijfcontact met een klant.
Veel dvps vinden dat tijdverspilling
Als dit voor jou werkt moet je dit vooral blijven doen. Ik ben fan van jou manier van werken. Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat een man die de moeite neemt om eerst met jou wat te communiceren je bij een eventuele date zou teleurstellen. Door dat schrijven kan jij volgens mij al een grote filter inbouwen. Het feit dat jij dit werk met plezier doet en ook op zoek gaat naar eigen genot tijdens een date zal daar ook wel toe bijdragen dat je makkelijker wat tijd stopt in communicatie. Het is ondertussen ,door je leuke verhalen, wel duidelijk dat de centen voor jou niet op de eerste plaats komen. Ik denk ook dat jij echt de gave in je hebt om iemand respectvol duidelijkste maken dat de vibe er niet is. Heel belangrijk om geen voeding te geven aan haters of fakers.
Voor de boer is het simpel, wat je zaait in goede grond en voorziet van de juiste voedingsstoffen mag je ook oogsten.
Blijf vooral verder bouwen zoals je bezig bent . Je hebt de massa niet nodig wel de crème en die filter jij er probleemloos uit .
 
Al meer dan 35 jaar geleden (oeps 🙈), kreeg ik een vrouw als stagebegeleidster die niet heel veel ouder was dan ik. Toen ik haar de eerste keer zag, zag ik een vrouw met een grof gezicht, pokdalig ook. Niet moeders mooiste. Het was echt een schat, groot hart, sociaal, super gemotiveerd, met een open en onbevangen blik op de wereld.
Na 4 a 5 maanden zag ik een heel andere vrouw dan die eerste keer. Meerdere keren had ik een gevoel van "wauw", wat een pareltje. Het enige wat echt veranderd was, was mijn kijk op haar.
Het heeft me nog 25 jaar gekost voor ik door kreeg dat dat voor alles in het leven geldt. Tis een open deur, maar beauty is echt in the eye of the beholder.
Het is anderhalf decennium minder lang geleden dan bij jou, maar ik had ook zoiets. Een vriendin waarvan ik dacht: 'ze is echt tof, maar wel echt lelijk' werd gaandeweg meer dan 'een vriendin'. En mijn vrienden zeiden: 'ze is echt tof, maar wel echt lelijk' en ik zag dat laatste niet meer. Nog altijd heb ik alleen maar goede herinneringen aan haar.
Mooi is dat, hoe zoiets werkt. Eye of the beholder, inderdaad.

(Trouwens, ik heb dit topic niet eerder gezien. Wat lullen jullie veel joh! Dat is toch niet bij te houden?! :p)
 
Terug
Bovenaan Onderaan