Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het landschap is wel heuvelachtiger geworden, dus dat worden pittige beklimmingen.
😁😁😁😁 Onze lurker moet er ook niet echt achter zoeken hé. Het rolt er vlot uit.
Het landschap is wel heuvelachtiger geworden, dus dat worden pittige beklimmingen.
We kunnen er nog bij vermelden dat het helemaal pittig wordt als het in de lagere regionen nog "zompig " ligt. 🤭🤭
 
Ik heb meerdere ondernemingen gehad, ik stop meestal op de piek en ga dan iets anders doen.
Ik kick er op om van praktisch niets, iets succesvols te maken!
Je kan dan zelfs ds onderneming of de formule verkopen!
Als je lange termijn durft te denken komt het altijd goed!
Heel herkenbaar. Voor mijn gevoel is de houdbaarheidsdatum van mijn eigen onderneming ook naderende, ook al is dat niet zichtbaar in inkomsten. Ik zit vol plannen, leuke maatschappelijk verantwoorde experimenten. Zin in.
Ik heb al 26 uur geslapen dit weekend.

🙃🙂
Heeft dat lange slapen met je nickname te maken?😉
 
Lief van je dankjewel.
Was overigens erg onverwachts, geen ziekbed, miet oud 🙏🏽
Kwam wel even binnen.
Is nu even geparkeerd 🙏🏽 soms moet dat even en dan volgende week bij het afscheid: alles los✨✨

Weltrusten lieverds ❤️
Vergeet nooit "love you" te zeggen tegen degenen waarvan je houdt.

Wat naar. Dat is zeker niet niks.. Neem zoveel rust als je nodig hebt, ook als dat meer dan een week of zelfs langer zou zijn. Zorg ook voor voldoende afleiding anders blijf je er in je hoofd de hele tijd mee bezig.

Veel sterkte de komende tijd. En natuurlijk gecondoleerd. 🖤
 
'ze is echt tof, maar wel echt lelijk'
Ik vind dat persoonlijk altijd heel harde bewoording 🙏🏽
Als puber waren er ook stoere jongens, die mijn ontluikende lichaam prachtig vonden. Maar: "Je kop moet eraf! Hahahaha."
Echt kansloos..

Ik ben oprecht blij dat uiterlijk iets minder voor mij betekend. Ik ga ook niet extra hard werken om er mooi uit te zien 😅
Aantrekkelijk zijn is voor mij het hele plaatje. Begint bij de woorden die iemand uitspreekt. Hoe je omgaat met afwijzing en agressie, hoe je jezelf staande houdt en je zaakjes zelf oplost. En of je oog hebt voor anderen.
Voor werk is de seksuele klik en aantrekkingskracht ook belangrijk.
Mijn tarief is transparant, als ik dat communiceer en op de date zelf iemand nog wilt afdingen, knap ik wel op je af.
Neem af wat je kan betalen is mijn advies. Is het boven je bestedingstarief: Dan geniet je ook veel minder van je date en ben je extra kritisch.
Verder vind ik heren die betaal dates doen met junkies en of met duidelijk psychische klachten ook niet aantrekkelijk. Ook geen interesse om daarmee af te spreken.

Ik geef verslaafden regelmatig een nieuwe jas of tas met boodschappen, gewoon zomaar. In de hoop dat ze ooit het licht gaan zien.

Aantrekkelijkheid is dus meer dan alleen een knap uiterlijk.
 
Mijn tarief is transparant, als ik dat communiceer en op de date zelf iemand nog wilt afdingen, knap ik wel op je af.
Als mede-ondernemer onderstreep ik dat volledig. Ik ben geen marktkoopman, mijn prijs is zoals ie is.
Afdingen is een belediging. En ik ben in de luxe-positie dat ik tegen een afdinger kan zeggen: ok, dan doen we geen zaken.
 
Niet meer lieverd 🙏🏽🙏🏽
Was een zeer nabij fam lid. Vandaar dat ik even door de weeks de tijd neem om alles een plekje te geven

Bedankt allemaal voor het medeleven ❤️ Doet me goed ❤️‍🩹
Sterkte lieve Tiffany en het moet eerst slijten maar een naaste mag je nog een tijdje aandenken aan de mooie herinneringen die je hebt .ik hoop voor je dat het goed kunt verwerken,alle liefs voor jou
 
Tour de Tiffany 😂😘
Is denk ik de mooiste tour die je kunt maken naar zo'n leuke spontane dame .ik volg het hier met volle teugen 👍👍👍👍👍👍🥰
Ik ga vast in training
Ik doe mee ,want conditie heb je wel nodig bij deze leuke dame 💪
😁😁😁😁 Onze lurker moet er ook niet echt achter zoeken hé. Het rolt er vlot uit.

We kunnen er nog bij vermelden dat het helemaal pittig wordt als het in de lagere regionen nog "zompig " ligt. 🤭🤭
Ze blijven terug komen de tekste 🙌😂
 
Dat mag je wel stellen. 2 pagina's berichten sinds gisteravond laat/ vannacht..
Het is niet meer bij te houden indien men nog een leven heeft buiten GR.

Liefste zou ik een filter willen zodat ik alleen te lezen krijg wat Tiffany zelf post.

Mogelijk zouden alle reacties, van instemming, toejuiching, verklaringen van het er helemaal mee eens zijn en getuigenissen van eigen goede daden dienaangaande kunnen worden samengevoegd in één bericht dat men dan desgewenst en naar behoefte ook nog eens kan inkijken.😆
 
Sterkte lieve Tiffany en het moet eerst slijten maar een naaste mag je nog een tijdje aandenken aan de mooie herinneringen die je hebt .ik hoop voor je dat het goed kunt verwerken,alle liefs voor jou
Dankje lieveling. En dat gepd voor jullie allemaal!

Dat de AP ook maar mag zien dat dit een echte community is waar ook veel steun en aandacht voor elkaar is ❤️🙏🏽😊
Het is niet meer bij te houden indien men nog een leven heeft buiten GR.

Liefste zou ik een filter willen zodat ik alleen te lezen krijg wat Tiffany zelf post.
Gewoon op de persoon klikken en je ziet alles wat die persoon gepost heeft 😊
 
Ik vind dat persoonlijk altijd heel harde bewoording 🙏🏽
Als puber waren er ook stoere jongens, die mijn ontluikende lichaam prachtig vonden. Maar: "Je kop moet eraf! Hahahaha."
Echt kansloos..

Ik ben oprecht blij dat uiterlijk iets minder voor mij betekend. Ik ga ook niet extra hard werken om er mooi uit te zien 😅
Aantrekkelijk zijn is voor mij het hele plaatje. Begint bij de woorden die iemand uitspreekt. Hoe je omgaat met afwijzing en agressie, hoe je jezelf staande houdt en je zaakjes zelf oplost. En of je oog hebt voor anderen.
Voor werk is de seksuele klik en aantrekkingskracht ook belangrijk.
Mijn tarief is transparant, als ik dat communiceer en op de date zelf iemand nog wilt afdingen, knap ik wel op je af.
Neem af wat je kan betalen is mijn advies. Is het boven je bestedingstarief: Dan geniet je ook veel minder van je date en ben je extra kritisch.
Verder vind ik heren die betaal dates doen met junkies en of met duidelijk psychische klachten ook niet aantrekkelijk. Ook geen interesse om daarmee af te spreken.

Ik geef verslaafden regelmatig een nieuwe jas of tas met boodschappen, gewoon zomaar. In de hoop dat ze ooit het licht gaan zien.

Aantrekkelijkheid is dus meer dan alleen een knap uiterlijk.
Je bent geweldig om zo om te gaan met je medemens .je bent denk ik niet alleen een mooie vrouw .maar het mooiste van jou zit aan de binnen kant een groot hart 💓 en je denkt over alles goed na .wij mannen kunnen nog veel leren op sociaal gebied van jou ,het is fijn om jou te volgen altijd goede tekste
 
Ik vind dat persoonlijk altijd heel harde bewoording 🙏🏽

Dit. Iemand lelijk noemen vind ik echt een zwaktebod.


Ik geef verslaafden regelmatig een nieuwe jas of tas met boodschappen, gewoon zomaar. In de hoop dat ze ooit het licht gaan zien.

Same. Niet wekelijks maar regelmatig vraag ik aan een dakloze of hij / zij iets nodig heeft van de supermarkt. Geld geef ik namelijk niet.
 
Ik ben oprecht blij dat uiterlijk iets minder voor mij betekend. Ik ga ook niet extra hard werken om er mooi uit te zien
Daar ben ik het helemaal mee eens ben zelf ook absoluut niet perfect maar ben happy met mezelf en als een ander het niet aan staat jammer dan kijk je maar de andere kant op en heb ook zoals iedereen m'n rugzakje die is nu geordend en alles heeft z'n plek al heeft me dat wel zeker 10 jaar gekost om zover te geraken en ja ik durf ook toe te geven dat er periodes zijn geweest die gitzwart zijn geweest maar hé het kost kracht en energie maar we hebben het gered

En voor de komende periode wens ik jou en je familie heel veel sterkte
 
Daar ben ik het helemaal mee eens ben zelf ook absoluut niet perfect maar ben happy met mezelf en als een ander het niet aan staat jammer dan kijk je maar de andere kant op en heb ook zoals iedereen m'n rugzakje die is nu geordend en alles heeft z'n plek al heeft me dat wel zeker 10 jaar gekost om zover te geraken en ja ik durf ook toe te geven dat er periodes zijn geweest die gitzwart zijn geweest maar hé het kost kracht en energie maar we hebben het gered

En voor de komende periode wens ik jou en je familie heel veel sterkte

Wat mooi Shaggy! Mag je af en toe ook bij stil staan en denken: Ik kom van ver en nu sta ik hier ❤️
Het is altijd up en down, dat is nou eenmaal het leven. Maar als je tenminste op jezelf kunt rekenen en jezelf uit de drek kunt trekken dan kan feitelijk weinig tot niets je breken.
Dat is pas kracht!
En dat vind ik persoonlijk heel aantrekkelijk 💘

Bedankt voor je medeleven🙏🏽

@Adriaan van Disco Mooi man! Ik vind als je dit doet zorgen wanneer dit kan, niet de andere kant op kijken wanneer dat kan, 1 vd aller aller mooiste dingen die er op deze paneet is!
Ik geef ook weleens een dakloze een knuffel. Niet erbij nadenken gewoon doen. Ook echt 1 vd meest mooie dingen die ik gedaan heb en doe. Mensen barsten dan vaak spontaan in tranen uit.
Ontlading.
Aanraking is echt genezend.
 
Lief van je dankjewel.
Was overigens erg onverwachts, geen ziekbed, miet oud 🙏🏽
Kwam wel even binnen.
Is nu even geparkeerd 🙏🏽 soms moet dat even en dan volgende week bij het afscheid: alles los✨✨

Weltrusten lieverds ❤️
Vergeet nooit "love you" te zeggen tegen degenen waarvan je houdt.

Veel sterkte komende week Miss Tiffany.

Een wijs persoon zei ooit eens tegen me:
'een mens sterft 2x. De eerste keer is de fysieke dood. De tweede keer als niemand zich meer herinnert aan de persoon en diens daden.'

De herinneringen houden iemand levend.
Ik hoop voor je dat je veel mooie herinneringen hebt, waardoor hij/zij/x blijft voortleven voor je.

Dikke knuffel 😘,
van iemand die al vaak door 'the valley of the shadow of the death' heeft gelopen en steeds mensen achter moest laten maar die nog allemaal springlevend zijn in mij.
Het heeft er voor gezorgd dat ik het leven alleen maar meer vier.
 
Zo dit is ook even een etappe qua bijlezen na het uitslapen... Weet niet of ik na deze lees exercitie nog toekom aan Alkibiades die op de planning stond vandaag 😅
gelukkig is het een leuk en interessant topic. Dat maak het lezen gemaklijker. 😁

Dit komt van iemand die niet graag leest als er geen tekeningen bij zijn. 😅😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan