Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In alle nederigheid ben ik er weer, als dat getolereerd wordt door jullie tenminste. Mijn diepste excuses voor mijn gedrag. Tiff had helemaal in alles gelijk en ik was fout. Ik leg mijn lot hier in haar en jullie handen. Om het hier gezellig te houden wil ik het daarbij laten.
Heb waarschijnlijk iets gemist maar welkom terug.

 
In alle nederigheid ben ik er weer, als dat getolereerd wordt door jullie tenminste. Mijn diepste excuses voor mijn gedrag. Tiff had helemaal in alles gelijk en ik was fout. Ik leg mijn lot hier in haar en jullie handen. Om het hier gezellig te houden wil ik het daarbij laten.


Welkom terug weer ........


Tis net alsof je ff pissen was , en n kennis trof op de terugweg.....




🤣🤣🤣😜😜😜
 
In alle nederigheid ben ik er weer, als dat getolereerd wordt door jullie tenminste. Mijn diepste excuses voor mijn gedrag. Tiff had helemaal in alles gelijk en ik was fout. Ik leg mijn lot hier in haar en jullie handen. Om het hier gezellig te houden wil ik het daarbij laten.
Welkom back buddy 😁
Gelukkig geen last van schaamte over en weer ......


Kan ook eigenlijk niet als je elkaar lang kent.
Het is ook geen schaamte. Ik heb wel al problemen gehad op de bus enz. Omdat een vrouw dacht dat haar aan staarde. Met die meetoo ben ik extra voorzichtig.
 
Laatst bewerkt:
In alle nederigheid ben ik er weer, als dat getolereerd wordt door jullie tenminste. Mijn diepste excuses voor mijn gedrag. Tiff had helemaal in alles gelijk en ik was fout. Ik leg mijn lot hier in haar en jullie handen. Om het hier gezellig te houden wil ik het daarbij laten.

Je hoeft van mij niet en publiek je excuses te maken en ook niet ad schandpaal oid. We hadden het al 1 op 1 besproken.

Fijn dat je weer op t forum bent. Laten we het inderdaad gezellig houden, life is short, and the weather fucked.. so the only way to wear shorts is watching YouTube shorts and treathing life like its short and appreciating short people enzo tralallalalala Nee ik heb geen adhd en ik heb nooit 1001 associaties 🤭😂
 
Pauzes neem ik altijd. Inloop of niet, ik wil wel iedereen en mezelf de beste ervaring geven. Dat lukt niet ad lopende band 😅

En misschien heb ik t geluk dat iemand langer blijft dat is ook fijner vrijen ☺️
Dat en vooral dat is de reden waarom jij zo goed in de markt ligt Tiff. Enkel het beste van jezelf geven voor elke klant. En wat ik helemaal leuk vind is dat jij het steeds omschrijft als " vrijen" . Komt heel wat aangenamer over dan het N-woord. Geniet Tiff.
 
Dat en vooral dat is de reden waarom jij zo goed in de markt ligt Tiff. Enkel het beste van jezelf geven voor elke klant. En wat ik helemaal leuk vind is dat jij het steeds omschrijft als " vrijen" . Komt heel wat aangenamer over dan het N-woord. Geniet Tiff.
Het woord komt anders over, maar ook de uitvoering ervan is dan anders... En daarom is ze zeker zo gewild bij ons mannen die houden van die aandacht en lange afspraken
 
In alle nederigheid ben ik er weer, als dat getolereerd wordt door jullie tenminste. Mijn diepste excuses voor mijn gedrag. Tiff had helemaal in alles gelijk en ik was fout. Ik leg mijn lot hier in haar en jullie handen. Om het hier gezellig te houden wil ik het daarbij laten.
Animated GIF
 
Terug
Bovenaan Onderaan