Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wachten en pret, gaat dat samen?
Ben al zeker 15 jaar niet in pretparken geweest.(m'n clownsact werd niet meer leuk gevonden🤣).
Heb niets met mensen massa's, fastfood en stank van patat en andere zooi, die zoete luchten, wachten, rijen mensen enz.
Als je in de Efteling iemand tegen komt met een sacherijnige kop, that's me 🥲🥲
*Spreekt iedereen met een chagrijnige kop aan met 'ben jij de wolf zonder roedel'?* 😉
 
Het was een grapje, ik vind trouwens rollercoasters wel leuk. Ben een keer met een vriend daar geweest, wil die nergens in. echt een partypooper.

Ben gewoon alleen gegaan, heb je wel die single rij en die gaat veel sneller. was zo aan de beurt. moest ie maar wachten he. Ik kom daar niet voor niks.
Wij ze zijn met onze klas voor 100 dagen ( een gebruik in belgië waar je je laatste 100 dagen in het middelbaar "viert") naar disneyland parijs geweest.

We hadden de dag voordien een hele planning gemaakt in de praktijk les echt met een kaart en al. We kwamen daar aan alles wat we wouden doen was toe. Wegens onderhoud voor het zomer seizoen.

We zij dan in de de peter pan gegaan of hoe het noemt. Dat is zo een bootje dat eerst op een rails omhoog getrokken. Michael van in mijn klas was bang van rollercoasters. Dus op dat moment dat bootje omhoog gaat. Tik-tik- tik zat hij daar klootzakken, fuck off gasten, ik praat nooit meer tegen jullie. Ondertussen bleef dat gaan tik-tik-klak dan kantelt die rail om naar beneden te gaan. Het enigste wat hij nog zei was bende lul´s en naar beneden.

Plons en dan zaten we alle 9 en michael nog boos? Ja. Tegen het einde van de rit mmm het was nog leuk. We zijn 3x er in geweest. En een rollercoaster voor kleine kinderen. Waar hij ook mee in durfde. De regel was iedereen moet mee anders gaan we er niet in.

Was een leuke dag win-win wij waren blij en braaf & het school is aan de 100 madness ontsnapt. 😅😂
De plek vd dubbele navels?
Ad overkant vd Kuip
1 Vd hotspots van Rotterdam
😂😂

Weltrusten lieverds 😘
Slaapzacht 😘
 
Weltrusten lieverds 😘
Welterusten Miss T😘
Welterusten Miss T😘
Oke, ik heb dus wellicht een probleem na plaatsen van dit bericht (eigen schuld i know)
Maar mijn schoonbroer zag dus deze site en is gaan zoeken
Toen ie m had gevonden zei die nee ik wil t niet weten (niet op vervelende manier)
Heb even op punt gestaan hem en mijn zus terug te roepen en t uit te leggen
Maar uiteindelijk niet gedaan.

Oke Toffee gaat van zijn late Night bad genieten 😎

@Miss Tiffany
Sorry voor off topic maar moest t even kwijt
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook een nachtmerrie over gr trouwens 😅

Een bepaald gr-lid zei: Ik blijf in je topic reageren en smileys sturen totdat je weer op mij reageert 🤔
Er zit een kern van waarheid in.
Ik hou niet van opdringerige mensen 🙂
Zelf kom ik niet op plaatsen in real life en/of viritueel waar ik niet welkom ben.
Apart als je dit wel prettig vindt
Moeten we dat maar benoemen als een soort masochisme?
 
Ik denk dat het afhangt van waar je zit in je slaapcyclus of je de droom nog weet of niet. Persoonlijk vind ik dromen wel leuk. Als het een nare droom is dan ben ik opgelucht dat het maar een droom is. Als het een leuke droom is dan is het een leuke herinnering. Ik droom dan ook meestal niet over iets dramatisch. Examen wiskunde zonder voorbereiding is al een paar keer gepasseerd. Maar dat was in het echt eigenlijk ook al eens voorgevallen dus geen man overboord. Een paar keer waar ik kon zweven als een ballon. Best leuk eigenlijk, enkel naar beneden komen was er niet bij. Gelukkig in mijn bed wakker geworden.

Gisteren heb ik evenwel over bananen gedroomd. Normaal gezien is het ananas maar de bananen komt nu wel door Miss Tiffany. Nee, stop maar met dat te denken, ik wil niet weten wat jullie met bananen uitsteken. Bananen bevatten blijkbaar veel serotonine, iets waar Miss Tiffany het over had in een vorig berichtje. Bedankt onderbewustzijn, zo leer ik nog iets bij zonder moeite te doen :)
 
Welterusten Miss T😘

Oke, ik heb dus wellicht een probleem na plaatsen van dit bericht (eigen schuld i know)
Maar mijn schoonbroer zag dus deze site en is gaan zoeken
Toen ie m had gevonden zei die nee ik wil t niet weten (niet op vervelende manier)
Heb even op punt gestaan hem en mijn zus terug te roepen en t uit te leggen
Maar uiteindelijk niet gedaan.

Oke Toffee gaat van zijn late Night bad genieten 😎

@Miss Tiffany
Sorry voor off topic maar moest t even kwijt

Ik vind wel dat je t goed gehandeld hebt 😎😎 Je bent single, genieten is niks mis mee hoor lieverd. En kletsen en ketsen zijn ook nog 2 verschillende dingen 🤭❤️😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan