Het boeit mij totaal niet, zolang ze tijdens mijn afspraak maar fris ruikt en smaakt, ze alle aandacht heeft voor ons samenzijn en niet vermoeid of ongeïnteresseerd over komt, ben ik helemaal gelukkig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit dus, hoofd uitzetten en go with the flow.Het boeit mij totaal niet, zolang ze tijdens mijn afspraak maar fris ruikt en smaakt, ze alle aandacht heeft voor ons samenzijn en niet vermoeid of ongeïnteresseerd over komt, ben ik helemaal gelukkig.
Is me al meermaals voorgevallen dat de dame me (bij een vervolg afspraak - we kennen mekaar dan dus al) vraagt om als laatste te komen die namiddag.Wat draagt jullie voorkeur weg bij een dame die ontvangt? Ben je graag de eerste van de dag? Of liever de laatste klant?
Persoonlijk ben ik liever de eerste, kwestie van een onaangeroerd poesje voorgeschoteld te krijgen (voor die dag toch) waar je mee aan de slag kan.
Ik ben dus meestal een vroege vogel
Maar ik kan me levendig voorstellen dat andere mannen liever een gerodeerd poesje hebben…
Laat maar weten
En dames, wat vinden jullie ervan? Wat is daar de voorkeur?
Tis werk he. Put on a brave face and go. Dat is misschien wat cynisch, maar in de service industrie is hoe je je presenteert uiteindelijk een automatisme voor sommigen vermoed ik. Of het nou om sekswerk gaat, of de baliemedewerker in een hotel, of de serveerster, of de kapster. Smile!ik dacht den helft dat hier staat is hier al van 12 uur s middags wtf die hun goesting is al lang over
Als ik zo tussen de regels, soms niet eens tussen de regels, doorlees hoe jij bent, dan had je met je lid net zo makkelijk een sloopbedrijf kunnen beginnen.Want met mij is zo zo 'pomp-af' dat ze het daarna effe rustig wil houden!
Nu, ja... in mijn 'fantasie' ben ik de eerste en enige die dag hoor!Of gewoon naar dames die weinig afspreken. Ben je de eerste en enige die dag.
Ik neem een heel klein beetje van het boeit me niks terug. Als ik in de wachtkamer zit en ik hoor "mijn" dame afscheid nemen van haar vorige klant "dank je lieverd, het was leuk" *smak *smak, dan heb ik wel even een klein momentje dat ik mij ietwat oncomfortabel voel. Letterlijk een paar seconden, maar toch.en ik weet natuurlijk best dat zij nog andere klanten heeft. Maar die wil ik dus niet tegenkomen
Nu... heb nog nooit een vrouw 'gesloopt' hoor!Als ik zo tussen de regels, soms niet eens tussen de regels, doorlees hoe jij bent, dan had je met je lid net zo makkelijk een sloopbedrijf kunnen beginnen.
en daar ben ik soms best wel jaloers op
Ik wilde bijna willen zeggen: ik zou je weleens bezig willen zien. Maar dat is ongepast, dus dat zeg ik niet.Maar... platgeneukt... dat wél! En het verwondert me soms nog steeds hoeveel sommige vrouwen aankunnen (en willen!) als ze eenmaal knettergeil staan! Love it!
Precies dat dus!Voor massage ga ik vaak bewust als laatste voor die dag.
Al meermaals meegemaakt dat een dame zich dan helemaal laat gaan omdat er daarna geen volgende meer komt..
Dat was toen nog met Belle!Het was even zoeken, maar er is al een bestaand topic
Liever begin of einde van de dag?
Dit is vooral een vraag aan de dames (en dan vooral degenen die meerdere dates op een dag doen dus, sorry Belle 😅), maar mannen mogen ook zeker antwoorden wat ze prefereren: Wat maakt de beste date? Juist de eerste van de dag, dat je nog fris bent? Of heb je juist liever de laatste van de dag...www.girlsreview.nl
Is bijna 2 en een half jaar oud… vele nieuwe wandelaars én een nieuw licht op de zaakHet was even zoeken, maar er is al een bestaand topic
Liever begin of einde van de dag?
Dit is vooral een vraag aan de dames (en dan vooral degenen die meerdere dates op een dag doen dus, sorry Belle 😅), maar mannen mogen ook zeker antwoorden wat ze prefereren: Wat maakt de beste date? Juist de eerste van de dag, dat je nog fris bent? Of heb je juist liever de laatste van de dag...www.girlsreview.nl
Ik vind het heerlijk, even een potje neuken in de ochtend.Avondsex. In de morgen heb ik totaal geen zin.
Inderdaad.. Ik ben helemaal geen ochtendmens, dus ochtendsex is absoluut niet aan mij besteed...Ik in de avond en liefst na 20 uur
Ik ben me er goed bewust van dat ik heus niet de enigste bezoeker van een dame ben, maar als je het idee van fabriekswerk hebt bij een bezoek vind ik het wel ongemakkelijk.Ik neem een heel klein beetje van het boeit me niks terug. Als ik in de wachtkamer zit en ik hoor "mijn" dame afscheid nemen van haar vorige klant "dank je lieverd, het was leuk" *smak *smak, dan heb ik wel even een klein momentje dat ik mij ietwat oncomfortabel voel. Letterlijk een paar seconden, maar toch.
Aan de andere kant ... Ik heb ook weleens een dame redelijk ongeïnteresseerd van een vorige klant afscheid horen nemen, waarbij ik altijd heb mogen ervaren dat het afscheid juist heel plezierig gaat. Toen was ik juist extra blij dat ik een afspraak erna had.