Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op het menu staat: droog brood en rodewijn. 😂
ben affleck jesus GIF

Geef mij dan toch maar een goed bord Belgische Asperges. Wit goud 🥰
Bekijk bijlage 181191
In Limburg heb je ze ook 😍😍😁
En ging jij niet naar Maastricht morgen ?😁
 
Rotterdam is tenminste per trein nog vanuit alle hoeken van het land redelijk snel bereikbaar. Zou je niet van andere vormen van het OV gebruik willen maken, dan zijn bepaalde wijken misschien wat lastiger, qua afstand.
Probeer Bruinisse maar eens te bereiken zonder eigen vervoer...
Is ook vanuit mijn regio 2.5 uur met de trein. Ben sneller in Rotterdam dan aan de zee 😅
 
Interessant artikel in de Happiness van deze maand.
Fijn weekend lieverds.
Ode aan jullie: Degenen die open staan om een verbinding aan te gaan met een intimiteit partner. Die respect bovenaan zetten en dit terug mogen verwachten ♡
Bekijk bijlage 181229
1 ja
2 kan ik niet zeggen
3 ja
4 ja
5 ja
6 hangt van haar af anders ja
7 heb ik niet
8 ja
9 ja

Fijn weekend
 
Interessant artikel in de Happiness van deze maand.
Fijn weekend lieverds.
Ode aan jullie: Degenen die open staan om een verbinding aan te gaan met een intimiteit partner. Die respect bovenaan zetten en dit terug mogen verwachten ♡
Bekijk bijlage 181229
Ik zal deze vragen met mijn psycholoog bespreken.

Kom er op terug, als ik tenminste dit van mijn psycholoog mag delen.
 
Is ook vanuit mijn regio 2.5 uur met de trein. Ben sneller in Rotterdam dan aan de zee 😅
Dat is pure findom😅 ( financial domination)

De Belgische zee?
In een verhaal van Suske en Wiske vraagt Lambik aan een hotelmedewerker in Valkenburg om een kamer met uitzicht op zee, waarop de medewerker zegt dat de zee ruim 100 km verderop is.
Lambik's reactie: " nogal een groot strand."
 
In een verhaal van Suske en Wiske vraagt Lambik aan een hotelmadewerker in Valkenburg om een kamer met uitzicht op zee, waarop de medewerker zegt dat de zee ruim 100 km verderop is.
Lambik's reactie: " nogal een groot strand."
dat is normaal lambik is een antwerpenaar. Die zeggen antwerpen en de rest is parking. (Die kennen niets anders dan antwerpen. 😝
 
Terug
Bovenaan Onderaan