Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wanneer ik in Rotterdam ben ga ik opzoek naar oude Duitse toeristen dan vraag ik ze hoe de alt stad van boven uitzag😅😅
Toffee gaat in een hoekje zitten om deze grap
Mijn Duitse collega's kunnen deze grappen nooit waarderen, begrijp niet waarom :ROFLMAO:
Denk dat ie eerder Amsterdam bedoeld 🤣
Weet ik, vond Rotterdam leuker
 
Laat me raden,....






Rotterdam
Helaas. U gaat niet door voor de koelkast.
Wanneer ik in Rotterdam ben ga ik op zoek naar oude Duitse toeristen dan vraag ik ze hoe de alt stad van boven uitzag😅😅
Er is vrijwel geen enkele Duitse stad die het niet heeft moeten ontgelden tijdens de laatste wereldbrand.
Wat dat aangaat hebben ze de prijs wel betaald, met dank aan een iets te ambitieuze leider.
 
Oké dan, hoeveel Belgenmoppen willen jullie terug?😄
Come On GIF by Max
 
Belgenmoppen weet ik er ook genoeg maar dat laat ik aan de heren Belgen zelf over. Waarschijnlijk hebben ze ook betere. (y)

Marokkanenmopje doen? kan wel toch? Wat staat er op de rolstoel van een invalide Marokkaan? Islam.

kan geen vrije hoek meer vinden.
 
Godallejezus wat een niveau hier!😄 Nee deze geef ik dan maar kado anders duurt het te lang. Een pyromaan.
De volgende dan. Ietsje moeilijker, maar dat moet ook nog lukken.
Hoe noem je iemand die de ziekelijke drang tot stelen heeft?
Een kleptomaan, komt er ook nog een echte grap of alleen weetjes?
 
Het zijn allemaal grappen he, echt gemeen zijn vind ik niet leuk. ❤️
Nee weet ik toch😍😍♥️, maar soms kunnen dingen die voor sommige mensen grappig lijken voor anderen helemaal niet leuk zijn of juist kwetsend onnodig.

Ik ben zelf keihard in mijn gevoel voor humor en mn beperking ook op werk. En dat kan ik zijn omdat ik weet dat wanneer ik aangeef nu ga je voor mijn gevoel te ver die collega ook stopt.
Heel goed. En hoe noem je dan iemand die dat allebei heeft?
Geen ideee
 
Laatst bewerkt:
Nee weet ik toch😍😍♥️, maar soms kunnen dingen die voor sommige mensen grappig lijken voor anderen helemaal niet leuk zijn of juist kwetsend onnodig.

Ik ben zelf keihard in mijn gevoel voor humor en mn beperking ook op werk. En dat kan ik zijn omdat ik weet dat wanneer ik aangeef nu ga je voor mijn gevoel te ver die collega ook stopt.
Dat is het ook. Je kan er zelf mee lachen en het is oke dat er anderen er een grap over maken dat is oke.

Maar als de grap er over is of als je die grap voor de 10.000 ste keer hoort in welke variatie dan ook dan moet het stoppen.
 
Wat je aandacht geeft groeit hoorde ik zojuist...
Doe de grappen over rassen maar elders lieverds. In draadje humor oid.
Ik lach liever niet met die dingen in mijn draadje. Ik ben zelf half Arabisch.
Plus mensen die dit lezen kunnen ageren op mij, want het staat in mijn draad. Graag zelf verwijderen en even nadenken.
Dankjewel 🙏🏽🙏🏽

@Theguy en anderen..

Weltrusten
 
Wat je aandacht geeft groeit hoorde ik zojuist...
Doe de grappen over rassen maar elders lieverds. In draadje humor oid.
Ik lach liever niet met die dingen in mijn draadje. Ik ben zelf half Arabisch.
Plus mensen die dit lezen kunnen ageren op mij, want het staat in mijn draad. Graag zelf verwijderen en even nadenken.
Dankjewel 🙏🏽🙏🏽

@Theguy en anderen..

Weltrusten
@Miss Tiffany
Je hebt gelijk, bij deze bied ik mijn oprechte excuses aan voor mijn opmerking.😢
Heb mn reactie inmiddels aangepast.

Slaap lekker😘😘😘
 
Laatst bewerkt:
Wat je aandacht geeft groeit hoorde ik zojuist...
Doe de grappen over rassen maar elders lieverds. In draadje humor oid.
Ik lach liever niet met die dingen in mijn draadje. Ik ben zelf half Arabisch.
Plus mensen die dit lezen kunnen ageren op mij, want het staat in mijn draad. Graag zelf verwijderen en even nadenken.
Dankjewel 🙏🏽🙏🏽

@Theguy en anderen..

Weltrusten
Ok sorry als ik je draadje ermee benadeel, daar kan ik inkomen.

Ik zie dat je die Nederlander grap wel leuk vond en bepaalde anderen weer niet. Dat is dan een klein beetje een dubbele standaard.

Maar het is jou draadje je mag ze verwijderen, ik zie het alleen maar als wat het is. Grappen.

weltrusten 😘
 
Nee joh helemaal niet..
Ik moet gewoon met meer dingen rekening houdenn that's all. Ik ben niet zo anoniem als jullie mop.
En sommige grappen lokken geweld uit.

Nu ben ik zelf ook scherp van tong, dus daar moet ik ook bedachtzaam op zijn. Snap je?
😘
Dat is nooit mijn bedoeling, ik wilde gewoon gezellig doen en een beetje lol trappen. Ik heb zelf een hekel aan geweld en ruzie. daarom ben ik ook gestopt met de grappen als dat niet wenselijk is.

Ok nog een onschuldige dan, hoe noem je een kruising tussen een duizendpoot en een papegaai? Een walkie talkie.

😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan