Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Praktische zaken kan ik mee helpen maar dat moet je natuurlijk voor jezelf uitmaken. Persoonlijk ga ik het niet zeggen tegen mijn vader. Hij is al een dagje ouder maar vooral omdat hij anders nog in staat is om mee te komen :ROFLMAO:
Weet je moest ik bv jou kennen of ooit eens met tiffany gedate hebben. En ik bv zeggen van k ga met teddy mee naar de efteling of die leuke dvp die ik bezocht heb tiffany heeft me mee gevraagd naar de efteling. Dan zou hij wel zijn van have fun of ik voer je met plezier. 😁

Hij weet ook wel dat ik de dvps bezoek. Heeft me wel zaterdag naar een date gevoerd grappig verhaal eigenlijk 😅😊.

Maar zo ver weg met mensen die ik nog nooit gezien heb. Hij is niet op zijn gemak. 😅
 
In jouw post zitten heel veel dingen waar ik op wil reageren en die mij ook raken.

Prachtig dat je hier zo de tijd voor neemt. Dat is echt ontroerend en bijzonder. Ik word er een beetje stil van.

Ondanks dat gebrek waren mijn damesbezoeken onoverkomelijk
ondanks of doordat?
Onoverkomelijk voor haar, dus mijn bezoeken werden automatisch ons einde.

Denk je dat het ook einde was als je t zelf verteld had?
Voor mijn gevoel wel. Klinkt alsof haar insteek gevolgd moest worden en dat is super zonde..
Ja dat werd bij de relatietherapeut wel duidelijk. Die sprak zich niet uit over wat ik deed maar wel over het niet eerlijk zijn.
Terecht.
Daarop zei mijn as ex dat het ook dan klaar was geweest.

Dat is inderdaad zonde. We hadden gek genoeg nog een hele goeie toekomst kunnen hebben samen.

Maar goed, 'das war einmal'. En nu niet meer.
 
Er is wellicht niks op tegen, maar het heeft ook tijd nodig om alles een plekje te geven en weer nieuw perspectief te zien en te voelen.

Scheiden is eerst een opluchting en daarna een soort rouw. Dat is heel normaal. Knuffel ♡♡
@Paradiso @Lonely Wolf
Voor mij is zo een samenkomst ook moeilijk regelbaar 😅 heb een veel te druk sociaal leven met bijna elke week wel wat te doen of gepland.

Dan zal je er denkbeeldig bij zijn. Wij drukken de afbeelding van jouw Avatar af en plakken die op een kartonnen pop en zetten die neer bij de bbq 🤭😂😂

Wellicht kan @Roxas nog wel mee als we hem eerder nog meeten. Anders zullen we twee kartonnen poppen moeten fabriceren 😇🥳😂😂
 
Maar kan het ook zijn dat je klem zat en stil stond? Jullie beiden waarschijnlijk?

Wat is er tegen op een goed verleden samen en een mooie toekomst, hoe die er ook uit ziet?

Daar is niks op tegen, maar ik takes two to tango.
Ik snap dat mijn gedrag niet goed was.
Dat kun je ook als startpunt voor een betere toekomst zien. Maar als je geen respect meer hebt en mij niet meer kunt zien als je man (haar woorden) en het daardoor stopt, dan is dat ook een gegeven.
En voelt het voor mij soms ook een beetje als de stok om mee te slaan.

Dus: niks op tegen maar onhaalbaar. En daarmee ook duidelijk.
Dat dat wat ik mistte (naast seks alle intimiteit, verbondenheid en hechting) er ook daadwerkelijk niet meer was.
Dus in die zin is het goed zo.
Of klopt het dat het stopt.
 
Ah wat lief, zit ik dan met tranen in mijn ogen 🥰🥰
Dit waardeer ik heel enorm. Heb het zelf niet eens zo door merk ik. Maar gisteren zei een lieverd dat ook tegen mij: "Ben jij nou zo veranderd of ik?"
Misschien zijn we allemaal een beetje veranderd 😊😘

Als ik nog meer mature ben hoop ik toch een vleugje @TeddyB en @Lonely Wolf in mijn karakter te hebben. Twee heel mooie wijze zielen, met rust in de manier waarop de wereld aanvaard wordt..
Het was helemaal niet mijn bedoeling om waterlanders bij jou op te roepen maar ik kan me helemaal verzoenen met het feit dat het hoogst waarschijnlijk tranen van geluk waren.
Een goeie morgen vroege vogel en een prettige dag gewenst.
 
Dan zal je er denkbeeldig bij zijn. Wij drukken de afbeelding van jouw Avatar af en plakken die op een kartonnen pop en zetten die neer bij de bbq 🤭😂😂

Zolang die pop maar op tijd het vlees op de bbq kan omdraaien 😜
Wellicht kan @Roxas nog wel mee als we hem eerder nog meeten. Anders zullen we twee kartonnen poppen moeten fabriceren 😇🥳😂😂

Teams meeting. Dan kan je zeggen dat je van de projectleider Tiffany verplicht moet gaan bbq'en als team building event.


Voor mij is zo een samenkomst ook moeilijk regelbaar 😅 heb een veel te druk sociaal leven met bijna elke week wel wat te doen of gepland.

Jullie gaan mij toch niet alleen de eer van ons apenland laten verdedigen. Straks denken we dat we bij Madamme Tussauds zitten met al die poppen 😉
 
Er is wellicht niks op tegen, maar het heeft ook tijd nodig om alles een plekje te geven en weer nieuw perspectief te zien en te voelen.

Scheiden is eerst een opluchting en daarna een soort rouw. Dat is heel normaal. Knuffel ♡♡
@Paradiso @Lonely Wolf


Dan zal je er denkbeeldig bij zijn. Wij drukken de afbeelding van jouw Avatar af en plakken die op een kartonnen pop en zetten die neer bij de bbq 🤭😂😂

Wellicht kan @Roxas nog wel mee als we hem eerder nog meeten. Anders zullen we twee kartonnen poppen moeten fabriceren 😇🥳😂😂
Paley_Center_for_Media_-_Big_Bang_Theory_-_The_Cruciferous_Vegetable_Amplification_(6926336418).jpg of zo 😂 plan D is een sex pop dan kan je eten in de mond steken. 😁
Jullie gaan mij toch niet alleen de eer van ons apenland laten verdedigen. Straks denken we dat we bij Madamme Tussauds zitten met al die poppen 😉
ik heb wel al eens gekeken voor de trein. 5 u onderweg naar de efteling. ( zonder vertragingen)
 
Laatst bewerkt:
eten. Ja, dat is ongetwijfeld wat iedereen er gaat insteken 🤔

Waarom is die sex pop dan eigenlijk niet plan A
Plan A is er bij zijn. 😁 wat zouden jullie er in steken 🤔
Misschien omdat het heel awkward is als je wordt aangehouden met 2 opblaaspoppen in de auto ?😅
🤣
Rita. Echterhand en Linda. inkerhand
Prettig kennis te maken meneer agent 🤣🤣🤣
Moeten rita en linda eens blazen mr de agent?
 
Ik durf zelfs niet vragen waarover het gaat maar we zullen een apart tentje zetten voor jullie 😉

yugioh GIF
 
In Nederland hebben we Hema rookworst. Of hebben julliendie ook? Dat is ook echt 🤤🤤
Zoooo lekker!

Ik denk dat we sinds de komst van AH en Jumbo veel Nederlandse producten hebben. Vroeger ging ik wel eens naar Breda naar de supermarkt maar nu ligt de AH op fietsafstand.

Persoonlijk eet ik liever droge worst zoals bv fuet. Lekker als starter voor een bbq 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan