Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vlees als metafoor is in deze branche nou ook weer niet zo heel vergezocht lijkt me. De dames bestaan voor een aanzienlijk deel letterlijk uit vlees, net als de heren, en hoe dat er uit ziet of aanvoelt is toch echt wel een factor in de algehele ervaring denk ik.
Mag ik daar anders over denken? Vlees in deze branche? Bijzondere opmerking toch?
Vlees ligt bij de slager. Voor de rest zie ik mensen. In deze branche - voor mij althans- vrouwen.
Ik heb best wel vaak met DVP's gedatet waar ik op straat mijn hoofd niet voor om zou draaien. Maar ze hadden een klasse, uitstraling en eigenwaarde die mij vaak deed terugkomen, uiteraard ook een prima service. Mijn eerste echte vaste dame was eind 40, ik nog geen 30. Maar wat een kracht en zelfvertrouwen straalde ze uit. Ik stopte met haar toen ik een relatie kreeg, maar zou graag met haar nog eens napraten.
Ik voelde mij ook wel wat aan een schandpaal genageld. Voor iets dat niet slecht bedoeld was
@Roxas ,
Er is maar 1 iemand die jou kan kwetsen of een slecht gevoel kan bezorgen. En dat ben jij zelf!
Waarom zal je woorden van een ander zo zwaar laten wegen. Er is niets op tegen als iemand je een serieus antwoord of advies geeft om daarover na te denken en er wel of niet iets mee te doen. Ook dat bepaal alleen jijzelf.

Maar als iemand onzin over je schrijft of alleen wil kwetsen. Waarom zal jij daar in meegaan? Als het weer gebeurd, kijk eens naar je gevoel. Voel het en blijf daar. Kijk ernaar. Het vertelt je vooral iets over jou. Wees blij met die ervaring want het leert je veel. De vatbaarheid van opmerkingen van anderen zal snel minder worden.
En weet wat hier al eerder is geschreven, je bent een sociale goede gozer.
 
Mag ik daar anders over denken? Vlees in deze branche? Bijzondere opmerking toch?
Vlees ligt bij de slager.
Ik zeg "als metafoor", volgens mij weet jij ook wel dat je een term dan dus niet letterlijk moet nemen, want dan kan je geen enkele metafoor meer gebruiken.

Nou geloof ik niet dat ik zelf deze metafoor überhaupt ooit gebruikt heb, ik reageer alleen op het feit dat Roxas dat eerder deed en hoopte te illustreren dat hij zich daar niet rot over hoefde te voelen, het was een onschuldige vergelijking, en niet een letterlijke redenatie dat dvp's verkocht moeten worden bij de slager.
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg "als metafoor", volgens mij ben je intelligent genoeg om te begrijpen dat je een term dan dus niet letterlijk moet nemen, want dan kan je geen enkele metafoor meer gebruiken.

Nou geloof ik niet dat ik zelf deze metafoor überhaupt ooit gebruikt heb, ik reageer alleen op het feit dat Roxas dat eerder deed en hoopte te illustreren dat hij zich daar niet rot over hoefde te voelen, het was een onschuldige vergelijking, en niet een letterlijke redenatie dat dvp's verkocht moeten worden bij de slager.
Of ik intelligent genoeg ben dat is nog discutabel natuurlijk 🤣.

Ik sla vaak hele pagina's over, anders kost het me allemaal veel te veel tijd.
Noch jij noch roxas moet zich ergens rot over voelen. Funfact, dat was juist het punt dat ik maakte
Maar DVP's en vlees, ja dat triggert wel wat bij mij. Ik denk dan aan een BBQ met @Miss Tiffany, niet aan mis T of wie dan ook, als mals hapje.
Wel te rusten aan ieder, het waren 2 zware dagen voor deze wolf. Drinking Wolf, was meer toepasselijk.
 
Mag ik daar anders over denken? Vlees in deze branche? Bijzondere opmerking toch?
Vlees ligt bij de slager. Voor de rest zie ik mensen. In deze branche - voor mij althans- vrouwen.
Ik heb best wel vaak met DVP's gedatet waar ik op straat mijn hoofd niet voor om zou draaien. Maar ze hadden een klasse, uitstraling en eigenwaarde die mij vaak deed terugkomen, uiteraard ook een prima service. Mijn eerste echte vaste dame was eind 40, ik nog geen 30. Maar wat een kracht en zelfvertrouwen straalde ze uit. Ik stopte met haar toen ik een relatie kreeg, maar zou graag met haar nog eens napraten.

@Roxas ,
Er is maar 1 iemand die jou kan kwetsen of een slecht gevoel kan bezorgen. En dat ben jij zelf!
Waarom zal je woorden van een ander zo zwaar laten wegen. Er is niets op tegen als iemand je een serieus antwoord of advies geeft om daarover na te denken en er wel of niet iets mee te doen. Ook dat bepaal alleen jijzelf.

Maar als iemand onzin over je schrijft of alleen wil kwetsen. Waarom zal jij daar in meegaan? Als het weer gebeurd, kijk eens naar je gevoel. Voel het en blijf daar. Kijk ernaar. Het vertelt je vooral iets over jou. Wees blij met die ervaring want het leert je veel. De vatbaarheid van opmerkingen van anderen zal snel minder worden.
En weet wat hier al eerder is geschreven, je bent een sociale goede gozer.
Er sit veel waarheid in.
 
Bekijk bijlage 183139
Mijn moeder zei altijd: Van een mooi bord kan je niet eten 😉

Hoewel uiterlijk wellicht de 1e indruk geeft, is persoonlijkheid voor mij altijd leidend.

Weltrusten lieve mooie mensen 🥰😘
Grappig hoe toeval soms werkt, mijn moeder sprak vandaag nog de gevleugelde woorden: "wat heb je aan een mooie verpakking als de inhoud lelijk is?"


Slaapwel 😊❤️
 
Wij weten dat, maar het is een publiek forum. Iemand die net meeleest snapt het misschien niet.


Die snapt 100% niet waar dit over gaat .....


🐾🐾🐾🐾
Heb me beetje laten opnaaien:(
Mocht dat resulteren in een topic(niet dit) of volledige ban.

Waarom moet men om elke scheet zo over verhit raken of zich aangevallen voelen ??

Lijkt me in 't dagelijks leven n hele opgaaf om de dag door te komen .

Mijn laatste AANGESMEERDE ban duurde iets van 4 dagen en 256 minuten , dus .......... een volledige ban zal je niet snel krijgen .

Heb wel het vermoeden dat niet iedereen van de "vaste kern" een even sociale dagbesteding heeft ........


Maar dat is maar een persoonlijke aanname 🙂🙃
 
Laatst bewerkt:
Heb me beetje laten opnaaien:(
Mocht dat resulteren in een topic(niet dit) of volledige ban.
Fijn jullie te hebben leren kennen en doe me een plezier. Houd de huidige sfeer in stand ondanks alle trollen op dit forum 😘😘

Dit topic is de Brandaris van het forum ♥️☺️😘
Gewoon je bericht verwijderen of zelf rapporteren Dat heb ik al vaker gedaan. En altijd in algemeenheid spreken niet tegen een persoon🙏🏽
 
Bekijk bijlage 183139
Mijn moeder zei altijd: Van een mooi bord kan je niet eten 😉

Hoewel uiterlijk wellicht de 1e indruk geeft, is persoonlijkheid voor mij altijd leidend.

Weltrusten lieve mooie mensen 🥰😘
Goeie morgen Miss Tiffany
Mooie gedachte van je mama ,maar ik zou eerder zeggen dat je van een mooi bord wel degelijk kan eten. Alleen , als datgene wat op het bord komt te liggen niet lekker valt ,dan voegd de schoonheid van het bord niets meer toe aan het geheel. Het is altijd mooi meegenomen , maar ik heb al vele lekkere maaltijden genoten op een iets minder bord.
Nog een prettige zondag.
 
Een mooie meid in je armen helpt wel degelijk, maar is zoals de meesten weten is dat niet alles niet alles. En ik heb steeds het gevoel dat het voor mooie vrouwen moeilijker is om met de voetjes op de grond te blijven, dus die keren dat vanbinnen en vanbuiten mooi zijn dan word het wel heel warm!
 
Laatst bewerkt:
Heb me beetje laten opnaaien:(
Mocht dat resulteren in een topic(niet dit) of volledige ban.
Fijn jullie te hebben leren kennen en doe me een plezier. Houd de huidige sfeer in stand ondanks alle trollen op dit forum 😘😘

Als ik je wat algemeen advies mag geven dat ik persoonlijk ook probeer te volgen. Het lukt niet in elke situatie maar je kan het maar proberen. Wanneer je je persoonlijk aangevallen voelt en wil reageren, doe het dan niet onmiddellijk. Als het via e-mail is, schrijf dan je email om je emotie uit je systeem te hebben maar verstuur de mail niet. Slaap er een nachtje over en kijk dan opnieuw naar je mail. Je zal zien dat je die niet zal willen versturen maar aanpassen.
Mijn moeder zei altijd: Van een mooi bord kan je niet eten 😉

Hoewel uiterlijk wellicht de 1e indruk geeft, is persoonlijkheid voor mij altijd leidend.

1 keer per jaar met Kerstmis 😜

Het uiterlijk kan wel een deur open doen maar het is de persoonlijkheid waarvoor je blijft.
Er is maar 1 iemand die jou kan kwetsen of een slecht gevoel kan bezorgen. En dat ben jij zelf!
Waarom zal je woorden van een ander zo zwaar laten wegen. Er is niets op tegen als iemand je een serieus antwoord of advies geeft om daarover na te denken en er wel of niet iets mee te doen. Ook dat bepaal alleen jijzelf.

Dat klopt maar sommige dingen zijn erg lastig. Ik heb het heel moeilijk met onrechtvaardigheid. Je kan eigenlijk ook maar echt gekwetst worden door iemand waar je om geeft. Van andere mensen trek ik het me persoonlijk totaal niet aan.
 
Laatst bewerkt:
En ik heb steeds het gevoel dat het voor mooie vrouwen moeilijker is om met de voetjes op de grond te blijven..

Het is niet eens meer te tellen de hoeveelheid keren dat mooie slanke en jonge meiden raar staan te kijken als een cliënt voor mij koos. De meeste denken toch met hun uiterlijk cliënten te kunnen behagen, tot die cliënt er achterkomt dat zij enkel uiterlijk is.. en dan kan Joke opdraven om 't op te lossen.
Dat hoeft gelukkig niet meer 🙂
 
Heb me beetje laten opnaaien:(
Mocht dat resulteren in een topic(niet dit) of volledige ban.
Als je het al verwijderd hebt is het prima, zo niet kan je dat gewoon nog doen.
Als het over dat zinnetje in het prijzentopic gaat zou ik me niet druk maken. In het slechtste geval lijkt me dat een waarschuwing, waarschijnlijk niet eens. Mogelijk is het een topicban als je daar al eerdere waarschuwingen gespaard hebt. Maar om volledig geband te worden zal je toch wat harder, uitgebreider en veel onredelijker uit de hoek moeten komen.

Dat van @TeddyB is goed advies. Dat van @Miss Tiffany trouwens ook.
1. Vermijd scheldwoorden.
2. Houd je reacties algemeen of gericht op de inhoud van een bericht (dus nooit direct over of tegen een persoon)
3. Laat duidelijk blijken dat het is wat jij denkt of dat het jouw mening is
 
Goeie morgen Miss Tiffany
Mooie gedachte van je mama ,maar ik zou eerder zeggen dat je van een mooi bord wel degelijk kan eten. Alleen , als datgene wat op het bord komt te liggen niet lekker valt ,dan voegd de schoonheid van het bord niets meer toe aan het geheel. Het is altijd mooi meegenomen , maar ik heb al vele lekkere maaltijden genoten op een iets minder bord.
Nog een prettige zondag.

Zij bedoelde ermee kijk verder dan de buitenkant 😊
En dat is ook wat ik doe. Het is een goed advies. Wat overigens niet betekend dat knappe mensen geen inhoud of fijne persoonlijkheid hebben.
Het geeft wel aan dat aantrekkingskracht meer is dan wat het oog ziet.
Mensen met een knap uiterlijk lopen er ook vaak tegenaan dat ze alleen hierop worden gekozen. Terwijl er bij deze fraaie exemplaren net zo goed behoefte is aan een diepere verbinding.
Aan beide kanten is dus investering van tijd nodig om elkaar te leren kennen.



Dat klopt maar sommige dingen zijn erg lastig. Ik heb het heel moeilijk met onrechtvaardigheid

Pff ik ook🙏🏽
Vannacht werd ik opgeschrikt door berichten van mijn fantiek religieuze familie.
Personen in kwestie wonen zelf samen. Maar ik ben in dit verhaal de goddeloze volgens hen.
Als mensen eens verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen zaken, zonder te projecteren waar zij zich zelf voor schamen, zouden er veel en veel minder problemen zijn op de wereld.
✌🏽
 
Zij bedoelde ermee kijk verder dan de buitenkant 😊
En dat is ook wat ik doe. Het is een goed advies. Wat overigens niet betekend dat knappe mensen geen inhoud of fijne persoonlijkheid hebben.
Het geeft wel aan dat aantrekkingskracht meer is dan wat het oog ziet.
Mensen met een knap uiterlijk lopen er ook vaak tegenaan dat ze alleen hierop worden gekozen. Terwijl er bij deze fraaie exemplaren net zo goed behoefte is aan een diepere verbinding.
Aan beide kanten is dus investering van tijd nodig om
Was natuurlijk ook wat beeldspraak van mijn kant maar verder volledig eens met hoe jij het verwoord
Pff ik ook🙏🏽
Vannacht werd ik opgeschrikt door berichten van mijn fantiek religieuze familie.
Personen in kwestie wonen zelf samen. Maar ik ben in dit verhaal de goddeloze volgens hen.
Als mensen eens verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen zaken, zonder te projecteren waar zij zich zelf voor schamen, zouden er veel en veel minder problemen zijn op de wereld.
✌🏽
Pffffff, tijdens de nacht dan nog wel. Hopelijk toch nog een goede nachtrust gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan