Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fietsen gezond zeggen ze dan.

Eerst moest ik door een appel plantage fietsen, maar de sporen van de tractor waren tamelijk diep, even evenwicht kwijt: hop volle snelheid tegen een tak op. Mooie krets op de arm.
Ben ik bijna thuis, neemt een groep terroristen euhm toeristen de hele baan in. Denkt ge dat die aan de kant gaan? Nope, blijven mooi de weg innemen, mag meneer door de netels er langs door. Putain dat piekt.

Je hebt toch niet gekoerst als je niet op z'n minst 1 keer uit je pedalen bent geschoten en door de brandnetels bent gerold 😜

Denk dat het daar in de hoek wel stukken warmer is dan thuis. In de hoek is het 90 graden😅😬

Kan ook 1 graad zijn 🥶 Hangt er vanaf hoeveel hoeken het huis heeft.
Ik doe een 1e dagje strand vandaag

Er is wel veel plaats ⛱️
 
Nee je hield wel vd korte broeken maar niet vh zand toch?
Correct!
star wars GIF
 
@TeddyB Ik fotografeer het liefst zo min mogelijk mensen gezien de privacy etc.
Want het is best druk!
Alleen eigenlijk te koud 😂

Dan zeker niet naar de Belgische kust komen. Als ik eens ga dan ga ik meestal naar Zeeland. Dat is voor mij dichter dan de Belgische kust. Maar toch liever 🇪🇸

Morgen gaat het weer beginnen regenen (was nodig want het was toch al 2 dagen droog) dus dan zal het strand alleen voor jou zijn.
 
Gadver hahaha

Ik doe een 1e dagje strand vandaag

Bekijk bijlage 184412

Doe mij maar een zwembad met grasweide.
Al dat zand wat overal gaat zitten waar ik het niet wil hebben vind ik echt rete irritant daarom zal ik er nooit gaan liggen.

Morgen gaat het weer beginnen regenen (was nodig want het was toch al 2 dagen droog) dus dan zal het strand alleen voor jou zijn.

Regio Rotterdam afgelopen nacht veel miezer regen en vanaf 04:30 uur veel lichtflitsen en onweer en tussen 05:00 uur en 05:30 uur echt goeie regen gehad.
 
Dat zeg ik ook meestal 🙈

Dat zou ik als een leuke uitdaging zien zeg ik als stront eigenwijze steenbok :ROFLMAO: :ROFLMAO:. Als je het niet probeert weet je ook niet of de dame in kwestie gelijk heeft.

Ik heb dat soort dingen vaak gehad en nog wel.
Hoor ik veel en veel later: "Ja ik was verliefd op je, maar je had geen interesse."

Uh say what?!

Ik heb dat echt bijna nooit door hoor 😅

Dan zouden wij elkaar de hand kunnen schudden geloof ik. Ik ben echt intern blond wat dat aan gaat dat ik het ook niet in de gaten zou hebben.

Was vroeger ook echt mega verlegen als tiener. Ben ook wel een laat bloeier eigenlijk. Ik kwam pas los toen ik echt flink ging stappen toen ik denk ik rond de 25 was.
 

Gert Verhulst mag van mij gerust naar Mexico verhuizen 😜

Doe mij maar een zwembad met grasweide.
Al dat zand wat overal gaat zitten waar ik het niet wil hebben vind ik echt rete irritant daarom zal ik er nooit gaan liggen.

Ga eens naar de Atlantische kust in Frankrijk. Daar heb je grote golven aan het strand waardoor je broek vol zit met steentjes en schelpjes in plaats van zand.

Regio Rotterdam afgelopen nacht veel miezer regen en vanaf 04:30 uur veel lichtflitsen en onweer en tussen 05:00 uur en 05:30 uur echt goeie regen gehad.

Het blijft ook regenen maar volgende donderdag ziet het er droog uit in Rotterdam. Een dag om naar uit te kijken 😜
 
Ga eens naar de Atlantische kust in Frankrijk. Daar heb je grote golven aan het strand waardoor je broek vol zit met steentjes en schelpjes in plaats van zand.

Nee dank je wel ik sla met veel plezier over.

Het blijft ook regenen maar volgende donderdag ziet het er droog uit in Rotterdam. Een dag om naar uit te kijken 😜

Wil niet vervelend zijn maar er kan in een week helaas nog veel veranderen maar ik hoop dat het weer zo blijft.

( ik had liever gezien wat er op de selfie cam was. 🥺🥹)

Jij zegt wat ik dacht toen ik naar de foto keek :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Hahaha, mirror selfies. En dan maar posten op MySpace of een van die andere social sites (ben de namen wel kwijt 🤔)
Daar heb ik gelukkig allemaal niet aan mee gedaan 😂
Ik ook niet. De flash foto´s waren grappig want je zach niets. 😅
Hyves .....
Daar had pagina's als haat aan geflitst worden met 1 km te hard etc 🤣🤣🤣
Netlog
 
Terug
Bovenaan Onderaan