Clients to remember...šŸ”„

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar heb ik @Marco wel eens heel verstandige woorden over zien schrijven. Als je daar moeite mee hebt, maak het onderdeel van het spel. Slechts het perspectief tussen je oren veranderen, meer is het niet.
Zo'n vrouw die je eerst lekker pijpt (pzc)... en dan, terwijl ze je aankijkt met die ondeugende blik... met haar mond het condoom aanbrengt. Wat is daar niet lekker en spannend aan? Zeg nou zelf!
 
Zo'n vrouw die je eerst lekker pijpt (pzc)... en dan, terwijl ze je aankijkt met die ondeugende blik... met haar mond het condoom aanbrengt. Wat is daar niet lekker en spannend aan? Zeg nou zelf!
Dat is botergeil, maar bij mij is het zo dat het geile gevoel in mijn hoofd zich niet vertaald in een erectie. Ik kan helemaal "into the moment" zijn en het echt gruwelijk lekker vinden wat ik zie, maar toch een slappe hebben. Dat ding van mij heeft fysieke stimulatie nodig om tot leven te komen, en stimulatie om levend te houden. šŸ˜³
 
Ik herken het probleem heb ik ook last van.
Op het forum staan aantal goeie tips. Waarvan de belangrijkste ofja het vaakst door de dames wordt gezegd dat het komt omdat je een niet (goed) passend condoom hebt. :)

Maar wellicht dat Miss T eens haar licht op dit vraagstuk wil/kan werpen ?
Je heb ook zo veel condooms. Maar xs-xl, extra dun,extra glad etc
 
Dat is botergeil, maar bij mij is het zo dat het geile gevoel in mijn hoofd zich niet vertaald in een erectie. Ik kan helemaal "into the moment" zijn en het echt gruwelijk lekker vinden wat ik zie, maar toch een slappe hebben. Dat ding van mij heeft fysieke stimulatie nodig om tot leven te komen, en stimulatie om levend te houden. šŸ˜³
Nou... gelukkig heb ik een ijzersterke fantasie!
(en hoe geiler de fantasie... hoe harder die pik!)
 
Zo'n vrouw die je eerst lekker pijpt (pzc)... en dan, terwijl ze je aankijkt met die ondeugende blik... met haar mond het condoom aanbrengt. Wat is daar niet lekker en spannend aan? Zeg nou zelf
Ik zou niets kunnen bedenken en jij ook zeker niet šŸ˜‚. Dirty mind (op de goede manier hĆ©!), joy for ever, zou ook jou nickname kunnen zijn.
Nou... gelukkig heb ik een ijzersterke fantasie!
(en hoe geiler de fantasie... hoe harder die pik
Ja dat dus
 
Ik herken het probleem heb ik ook last van.
Op het forum staan aantal goeie tips. Waarvan de belangrijkste ofja het vaakst door de dames wordt gezegd dat het komt omdat je een niet (goed) passend condoom hebt. :)

Maar wellicht dat Miss T eens haar licht op dit vraagstuk wil/kan werpen ?

Ik denk dat je als man dan even uit het spel raakt en je hoofd gaat gebruiken.
Maar probeer dat los te laten. Zelf trek ik er eerst even aan šŸ™ˆ voordat ik het hoesje erom heen doe. Daarna met condoom eraan zuigen, elkaar zoenen en dan pas met hoesje in het poesje wil ook helpen.
Maar vooral, de tijd hebben
.
Gevoel dat je weinig tijd hebt maakt ook slap, omdat je weer in je hoofd gaat zitten.
 
ik merk wel degelijk een groot verschil. Maar met condoom is het nog altijd zeer leuk. Wat ik wel al heb gedacht is om te experimenteren met andere condoomsoorten.
Dat kan ik alleen maar toe juichen. Dat was onlangs de reclame van durex. Wij hebben deze type condoom zoek die dat het best bij je past.
Gevoel dat je weinig tijd hebt maakt ook slap, omdat je weer in je hoofd gaat zitten.
dat is echt wel waar. In november had ik een date van 45 min. In plaats van een uur wat ik anders doe. Het klinkt mss dom maar die 15 min minder maken zo veel voor mij.

Ik merkte dat ik mij zelf een metaal onder zware druk zette. Die tijd vloog voorbij en het was zo leuk. Maar ik betrapte dat ik vaak op de klok keek. Weer 10 min weg. Ik legde mij ergens een onbewust een tijdsdruk op. Want ik wil met haar achteraf nog na genieten met haar. Maar klaarkomen ging niet. Ze deed echt haar best op alle vlakken. Je wilt haar ook niet teleurstellen ( hoe dom het klinkt) dat begon ook in min kop te spelen.

De laatste 5 min had ik er vrede mee genomen dat ik niet zou klaar komen. Ging het wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook altijd een condoomdip.
Als die erom ging was ik de helft van mijn lust kwijt.
Werd een keer geappt door een date of ik zelf een cd mee kon nemen. Nadat ik begreep wat ze bedoelde (ik dacht eerst cd? mp3? Hoezo?šŸ˜‚) ben ik gelijk naar de Etos gerend.

Eerst even thuis de boel opmeten en toen kwam ik plots op xxl uit. Die dus gekocht en dƔt maakte heel veel uit.
Zat erom voor ik het doorhad en het ding paste perfect. Het gevoel in een vacuĆ¼m zuiger te zitten was geheel verdwenen.
En de standaard downer na het omdoen was dus ook weg.
 
Even een vraag ad heren:
Haal je uit deze tekst dat ik intiem met of zonder condoom aanbied?

ā—‡ā—‡ā—‡ā—‡
Bekijk bijlage 185711
ā—‡ā—‡ā—‡ā—‡
Goeie Morgen Tiffany
Door weekendje strand / terrasjes loop ik wat achter maar hier toch even op ingaan. Door het ontbreken van enkele stop punten en met de vele komma's leest het hier en daar wat moeilijker. Door eerst aan te halen wat zonder condoom kan lijkt het precies ( in mijn interpretatie) alsof een handjob en deeptroath met condoom is maar dan denk ik daarvan dat je dit zo niet bedoeld. Was misschien duidelijker geweest als je iets duidelijker onderscheid gemaakt had in wat wel met condoom en wat niet . Ik lees in elk geval NIET dat er intiem zonder condoom zou mogelijk zijn. Tot zo er mijn bijdrage.
Prettige werkdag verder.
 
Ik had ook altijd een condoomdip.
Als die erom ging was ik de helft van mijn lust kwijt.
Werd een keer geappt door een date of ik zelf een cd mee kon nemen. Nadat ik begreep wat ze bedoelde (ik dacht eerst cd? mp3? Hoezo?šŸ˜‚) ben ik gelijk naar de Etos gerend.

Eerst even thuis de boel opmeten en toen kwam ik plots op xxl uit. Die dus gekocht en dƔt maakte heel veel uit.
Zat erom voor ik het doorhad en het ding paste perfect. Het gevoel in een vacuĆ¼m zuiger te zitten was geheel verdwenen.
En de standaard downer na het omdoen was dus ook weg.

Dat vd XXL kan ik bevestigen
šŸ˜ŽšŸ˜Ž
Voordat het weer eens in twijvel wordt getrokken

ā—‡ā—‡
Heren dit geld dus ook voor een kleiner of slanker formaat penis. Daar heb je ook een kleiner formaat condoom voor en voelt dus ook fijner.
Zelf meenemen is een pre, ik kan het doosje eventueel na ds date voor je bewaren, dit doe ik vaker.
En ik bewaar het dan alleen voor jou en gebruik het niet voor andere herenšŸ˜Š
Goeie Morgen Tiffany
Door weekendje strand / terrasjes loop ik wat achter maar hier toch even op ingaan. Door het ontbreken van enkele stop punten en met de vele komma's leest het hier en daar wat moeilijker. Door eerst aan te halen wat zonder condoom kan lijkt het precies ( in mijn interpretatie) alsof een handjob en deeptroath met condoom is maar dan denk ik daarvan dat je dit zo niet bedoeld. Was misschien duidelijker geweest als je iets duidelijker onderscheid gemaakt had in wat wel met condoom en wat niet . Ik lees in elk geval NIET dat er intiem zonder condoom zou mogelijk zijn. Tot zo er mijn bijdrage.
Prettige werkdag verder.


Hi lieverd,

In principe is het altijd met condoom.
Ik werk in een PrivƩhuis en daar volgen ze gewoon de ggd regels, waarbij intiem/neuken/penis in poes altijd met condoom is.

Handjob/aftrekken/vingeren is bijna altijd zonder de condoom, lijkt me ook niet nodig om te vermelden.

Anus rimmen en vingeren en likken en weet ik wat, bied ik sws niet aan. Ik zoen graag en met al dat anus spel vind ik dat niet hygiƫnisch.

Anaal altijd met condoom! Anaal loopt je het meeste kwaad mee op.
Na anaal meteen condoom wissel. Je wilt niet dat die in je poes glijdt erna. Ecoli bacterie.

Nmc: Als sekswerker heb je meer risico op soa en hiv.
Je kan een condoom hebben die klapt, je kan een nare ervaring hebben in het ergste geval.
Ook met deeptroath kan je een soa in de keel oplopen.

Om het Russisch roulette zo veel mogelijk te beperken, was ik sws zelf de penis van ds klant. Behalve voorspel, kan ik ook meteen kijken hoe de penis eruit ziet.
Van te voren vraag ik ook naar preferences/voorkeuren, zodat ik kan inschatten of je mijn type klant bent.
Ik doe ook zelf het condoom om, bij langdurig vaginaal, condoom wissel en glijmiddel.
Niet omdat ik niet nat ben, maar het condoom wordt droog vd poes sapjes bij langdurig spel.

Pijpen en deeptroath alleen bij geheel ontblote eikel. Ik wil alles kunnen zien en inschatten.

Tot nu toe 2x Chlamydia gehad, 1x vaginaal en 1 keer anus (geknapt condoom).
Ik hou ook bij, wanneer een condoom geknapt is zodat ik discreet mijn klant kan informeren. Dan zsg ik alfijd maar dat ze t van mij hebben gekregen om gedoe te voorkomenšŸ˜—
Beide toen ik nog 6 tot 10 klanten ontving 2 jaar geleden in t PrivƩhuis.
Sindsdien ben ik selectiever en voorzichtiger.

Ik voel me verantwoordelijk tov mijn klanten, zijn jeugd, zijn eventuele relatie en kinderen.
En daarbij hou ik ook gewoon van mijzelf en mijn gezin.
Ik wil gewoon in goede gezondheid ouder worden.

Super blij met deze uitslagšŸ„°
Met dank aan alle heren die net zo verantwoordelijk zijn šŸ«¶šŸ¼
Screenshot_20240506_095632_Messages.jpg
Hey grappig ik had echt precies hetzelfde!

Kwam alleen op smal uitšŸ„ŗšŸ˜„
ook niks mis mee, small pf xxl je kan als dame van elke penis plezier hebben.
šŸ˜˜
Hier bestaan ook probeerpakketen voor met allerlei types/maten. Zeker handig wanneer je gewenste maat afwijkt van de standaard (52-56 mm).
LinkješŸ„°
 
Laatst bewerkt:
Buddha hoor je te krijgen.
Maar die ga ik niet wegdoen nee.
Ik wilde er eentje kopen voor de verjaardag van een kameraad.
Het kostte al wat moeite om een geschikte winkel te vinden en na het doel van mijn bezoek uitgelegd te hebben, zei de verkoopster dat Ganesha ook geschikt was om weg te geven.
Eerder hoorde ik eens dat je ze niet voor jezelf mag kopen.
 
Een man heeft op zijn jongeheer de naam van zijn vriendin, Wendy, getattoeerd. Maar in slappe toestand zie je alleen WY.

Op een dag staat hij staan in het toilet en kijkt stiekem over de rand naar de man die naast hem staat. Tot zijn verbazing ziet hij op de jongeheer van de andere man ook WY staan. De man zegt:
"Heb je ook de naam van je vriendin op je jongeheer getattoeerd?"
"Nee joh," zegt de andere man, "WELCOME TO JAMAICA, IT'S A BEAUTIFUL COUNTRY!"
Ik kende die grap in een andere variant; een man waarbij GRUP te lezen was.
Groeten Uit Paramaribo...
 
Hier bestaan ook probeerpakketen voor met allerlei types/maten. Zeker handig wanneer je gewenste maat afwijkt van de standaard (52-56 mm).
Ben ik ook mee aan het proberen. Ik vermoed dat ik net 1 maatje groter dan standaard moet hebben als ie echt hard is. Heb geen grote, maar de omtrek is net aan.

Ik denk dat je als man dan even uit het spel raakt en je hoofd gaat gebruiken.
Helemaal waar en erg goed punt. Zeker omdat het in het verleden mis is gegaan, is dat wel een trigger in mijn hoofd geworden van: ok, nu moet ik deze keer wel hard blijven.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen en er niet over nadenken gaat dan niet zo goed meer.

In dat kader een rare vraag aan de heren, maar ik weet het echt niet en ben te nieuwsgierig:

Voelen jullie zonder te kijken of ie stijf is of niet?

Ik niet namelijk. Mijn gehele lijf is in staat van opwinding, maar ik heb zonder te kijken geen idee of ie paraat staat of niet. Ik voel dat totaal niet. Ja, het spelen ermee wel, maar het erect zijn an sich? Nee. Is dat raar?
 
Ben ik ook mee aan het proberen. Ik vermoed dat ik net 1 maatje groter dan standaard moet hebben als ie echt hard is. Heb geen grote, maar de omtrek is net aan.
Omtrek is juist wat telt bij het kiezen van de beste maat condooms.
Ik raad je aan om eens het meetlint van MySize te printen en te testen wat je echt nodig hebt.
https://mysize-condooms.com/beste-condoom-maat/

Helemaal waar en erg goed punt. Zeker omdat het in het verleden mis is gegaan, is dat wel een trigger in mijn hoofd geworden van: ok, nu moet ik deze keer wel hard blijven.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen en er niet over nadenken gaat dan niet zo goed meer.

In dat kader een rare vraag aan de heren, maar ik weet het echt niet en ben te nieuwsgierig:

Voelen jullie zonder te kijken of ie stijf is of niet?

Ik niet namelijk. Mijn gehele lijf is in staat van opwinding, maar ik heb zonder te kijken geen idee of ie paraat staat of niet. Ik voel dat totaal niet. Ja, het spelen ermee wel, maar het erect zijn an sich? Nee. Is dat raar?
Ja ik wel, ik weet precies wanneer ik een erectie heb. Dan staat hij onder spanning/druk. Maar ik heb geen idee of het wel of niet raar is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan