Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
gaan we ook niet doen. Er is een kans dat het ingekapseld is dan is hij safe. Mijn opa zelf is nog kalm eerst zien wat en hoe.

Maar het is al de 4de van de jaar. Eerst mijn pa huidkanker. Gelukkig hebben ze het weg kunnen nemen en was het niet uitgezaaid. Nu is hij goed. Dan een maat teelbalkanker 28 jaar en ze heben 1 moeten afzetten. Even later een andere gast uit de groep had ook een knobbel. Die mag ook op onderzoek. En nu nog eens.

Het mag stoppen 2024 is niet mijn jaar geloof ik.

Het spijt me dat te horen. Wanneer ze iets zien op een scanner weten ze ook nooit 100% wat het is. Het kan zelfs gewoon een bloedklonter zijn. Dus ja, positief blijven maar in ieder geval veel sterkte.

Huidkanker komt meer en meer voor en niet enkel bij oude mensen. Een wit velletje en de zon gaan niet zo goed samen (ik spreek van ondervinding). Hopelijk blijft het weg en blijven controleren. Zeker ook op plekken die niet in de zon komen en op het hoofd.

Teelbalkanker is een van die kankers die vooral voorkomt bij jonge mannen. Dus ja, dat is dikke pech. Maar je kan met eentje ook verder en op zich is die kanker heel goed behandelbaar.

Dokter Teddy gaat nu terug offline. Ik kan Miss Tiffany niet te lang alleen laten hé 😜

Hopelijk komt alles goed @Roxas en prettig regen wekend voor de rest.

Gene Kelly Rain Dance GIF
 
Het spijt me dat te horen. Wanneer ze iets zien op een scanner weten ze ook nooit 100% wat het is. Het kan zelfs gewoon een bloedklonter zijn. Dus ja, positief blijven maar in ieder geval veel sterkte.

Huidkanker komt meer en meer voor en niet enkel bij oude mensen. Een wit velletje en de zon gaan niet zo goed samen (ik spreek van ondervinding). Hopelijk blijft het weg en blijven controleren. Zeker ook op plekken die niet in de zon komen en op het hoofd.

Teelbalkanker is een van die kankers die vooral voorkomt bij jonge mannen. Dus ja, dat is dikke pech. Maar je kan met eentje ook verder en op zich is die kanker heel goed behandelbaar.

Dokter Teddy gaat nu terug offline. Ik kan Miss Tiffany niet te lang alleen laten hé 😜

Hopelijk komt alles goed @Roxas en prettig regen wekend voor de rest.

Gene Kelly Rain Dance GIF
Hij is jaren lang schilder geweest. Die ontvetters etc stof enz in ademen zijn niet gezond. We gaan moeten afwachten want ze kunnen niet kijken met een camera want zijn hart is te zwak.

Hij is er wel gerust in. Normaal moet hij extra zuurstof krijgen omdat zijn zuurstof in zijn bloed te laag staat. Maar hij gebruikt het zo min als mogelijk.

Huidkanker komt meer en meer voor vooral bij mensen die buiten werkten als mijn pa. Dat groeit erg snel. Maar ze konden het weg snijden. En er was niet uitgezaaid. Mijn pa bruint ook snel maar dat wil niets zeggen zij de dokter. Het is vooral langetijd in de volle zon zitten.

Verzorg haar maar goed ik wil geen klachten horen. 😁

Hier is het zon. 😁☀️
 
Tuurlijk mag je terug. 👍
Ok ik moet wel even ingrijpen hier hahaha.
Niemand bepaald voor mij wie terug mag, daarom plan ik zelf mijn dates. 😜😂

Alle mensen die hier gespeculeerd hebben nu met mij in bed te liggen, die liegen 😜
Ik heb al een hele week met niemand in "bed" gelegen. En dat voelt wel ff lekker.
Als alle dates altijd met seks te maken hebben is het wel eens lekker als het even niet alleen om seks gaat 🥰
Zijn nog zoveel andere fijne dingen. Offline ❤️
 
Tuurlijk mag je terug. 👍
Ik vraag dat atijd na de eerste date met een dvp. 🙈
@Roxas
Mijn topografische kennis van België is slecht, alleen wilde ik je even attenderen dat per 9 juni een drielanden trein gaat rijden tussen Aken Maastricht en Luik.

Aangezien je aangaf niet over een auto te beschikken. Dacht ik wellicht is dit een optie mocht je ooit een afspraak maken met Miss T.
K moet gaan kiezen op 9 juni en dan ga ik opreis.
Ok ik moet wel even ingrijpen hier hahaha.
Niemand bepaald voor mij wie terug mag, daarom plan ik zelf mijn dates. 😜😂

Alle mensen die hier gespeculeerd hebben nu met mij in bed te liggen, die liegen 😜
Ik heb al een hele week met niemand in "bed" gelegen. En dat voelt wel ff lekker.
Als alle dates altijd met seks te maken hebben is het wel eens lekker als het even niet alleen om seks gaat 🥰
Zijn nog zoveel andere fijne dingen. Offline ❤️
Totaal niets? Dat zou ik niet kunnen.

# i need help 🙈😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan