Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was gisterenmiddag ff naar binnen gestapt bij Escape. Tot mijn verbazing was de toko behoorlijk gevuld met dames.
Beneden Chanel, Rosaura, de 2 Roemeense, Klaudia, Oekraïnse dame. Lola

Boven Maria, yuelle, Paloma, en de Hongaarse Henny.

Henny komt al jaren eens in de zoveel tijd naar Escape, vriendelijke pure dame. Waarmee je lekkere sexy kan hebben. Ze stelt wel eigen aan de hygiëne. Niks mis mee.

Wat me opvalt is dat er nagenoeg geen verloop is. Zit altijd het zelfde kliekje.

Vandaag was een trieste regenachtige dag. Kut weer, dus dan maar op zoek naar een natte kut. Ik was blij om een beetje droog in Escape aan te komen. Blijkbaar voor de meeste dames. Nog nooit zo rustig gezien. Geen Gina's, Ruby, ….. Qua kilo's was de bezetting dik in orde, maar de vleesmassa was verdeeld over 4 ipv minimaal 8 dames. De 1e keer dat ik niks heb gedaan.

Laatst bewerkt:
De bezetting is deze week wel erg matig. Op dinsdag en woensdag avond was ik er rond 19.30 en maar 4 dames aanwezig. vandaag zondagmiddag 3 dames aanwezig
Ben er deze week maandagmiddag geweest en vandaag nog eens. Ik kan bovenstaande beamen. Erg weinig dames aanwezig en relatief veel wandelaars. Naast weinig dames zijn de echte toppers er ook niet. Zelfs Maria deze week niet gezien.

Ik kom zo af en toe in Doetinchem, het is een dooie boel, de vaste kliek zit er al jaren. De bezetting is slechts, net als het aanbod, totaal niet divers. I de begin jaren zag je nog wel eens nieuwe dames.

Het lijkt wel of de eigenaar het niet intereseerd. Nou kan je vertellen als de vaste groep dames weg is, dan is de zaak op sterven na dood.

Schrijf jouw reactie...
0 Woorden
Terug
Bovenaan Onderaan