Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2bE CLUB is ook open op vrijdagavond en zaterdagavond. Heeft daar iemand ervaring mee? Zijn het dan enkel koppels of ook single mannen? Ik heb de indruk dat dat vooral een franstalige bedoening is. Ben er dan eens naartoe geweest en de man aan de inkom sprak enkel frans. Hij zal ongetwijfeld gehoord hebben dat ik nederlandstalig was, werd dan ook op een vriendelijke, doch duidelijke manier gevraagd om het af te bollen. Iemand die meer weet?
 
2bE CLUB is ook open op vrijdagavond en zaterdagavond. Heeft daar iemand ervaring mee? Zijn het dan enkel koppels of ook single mannen? Ik heb de indruk dat dat vooral een franstalige bedoening is. Ben er dan eens naartoe geweest en de man aan de inkom sprak enkel frans. Hij zal ongetwijfeld gehoord hebben dat ik nederlandstalig was, werd dan ook op een vriendelijke, doch duidelijke manier gevraagd om het af te bollen. Iemand die meer weet?
Op vrijdag en zaterdagavond is de club alleen voor leden ( Hedoclub)

Je moet een account hebben en goedkeuring om lid te mogen zijn!

Op de app kan je je dan aanmelden voor de feestjes die er zijn( voornamelijk voor koppels en geselecteerde mannen mogen soms binnen)
 
Eerste gangbang/clubbezoek gedaan vandaag (Insatiable Angels) en het is mij enorm bevallen :)
4 keer mijn lading kunnen lossen met behulp van O., Julie en een oudere amateurdame.
Op naar de volgende!
En zoals eerder aangekondigd: ook mijn 2de gangbang kom ik hier graag beleven als eerste nieuwjaarsvoornemen komende donderdag! Ik kijk er alvast naar uit om onder meer Nana, Lisa en Nina deze keer eens te voorzien van mijn blauwaderige yoghurtpomp 😂
Hoogachtend,
Jean-Gérard L'Ardeur
 
Lang geleden dat ik hier nog een reactie zag en lang geleden ook dat ik nog in 2be geweest was. Sinds half december ongeveer.
Lisa bleef wel gaan zonder mij. Ik hoop dat ze jullie beviel.
Reden voor mijn afwezigheid? Ziekte. 6 weken out door de griep. Eerst 2 weken, dan domweg beginnen werken omdat de klanten niet konden wachten… en dan volledig strike toen ik herviel.
En zeer lang geleden ook dat ik nog eens reageerde op dit topic.
Vandaar, als niemand het doet… hier ben ik!
Gearriveerd om kwart voor 12, Lisa aan de late kant vanwege file door een ongeval.
Ze was er om 20 na 12.
Moet zeggen dat ik er van geniet om met het mooiste konijntje de club binnen te gaan.
Snel snel omkleden en veel tijd om op voorhand iets te drinken was er niet. "Relax honey" zei ze, "going to finish my coffee first".
Zo heb ik ze graag. Chill.
En toen begon ze er aan. Vol overgave en genieten zoals altijd.
Line up:
Nana, Lisa, Melinda, Lolita, Amber, Yu.
In ben geen neuker van het eerste uur maar geniet wel van het toneel.
Meestal kom ik pas in actie rond 15 u.
Ik ben eigenlijk elke meid gepasseerd deze keer. Sommige meer dan eens.
Want het moet toch gezegd, zo mooi als de meisjes in 2be? Waar vind je dat nog?
Johnny had er zin in en stond steeds vrij hard tot keihard. Ik was er zelf zeer tevreden over 😂😂
Dank aan Nana om zo'n sympathiek geil wijf te zijn.
Dank aan mijn Lisa om wie ze gewoonweg is. Ik passeerde 3 keer bij haar en had ook interactie toen mijn Johnny in een andere poes zat en zij zich liet gaan met een andere dude. Haar ogen draaiden naar mij. De manier waarop, ik wist dat ze een kus verwachtte. En die kreeg ze ook.
Melinda, altijd goed gezind, dansend en ze kreeg een harde beurt van mij. Dat ding kan echt wel een en ander verdragen.
Lolita; terwijl ik met een koppel zat te soochalaaizen, kreeg ik hints van haar. Kopje op mijn schouder (ze zat naast mij), kusjes op mijn nek en wang, strelen. Ik negeerde het. Maar even later lag ze op de matras. 2 minuten later ontving ze een keiharde Johnny.
Special thanks to Yu die me steeds meer bevalt. Ik lig naar mijn gevoel ook steeds in een hogere schuif. Elke keer beter.
Wel spijtig dat ze laat aankomt. Waarschijnlijk door andere verplichtingen.
Maar als ze er is staat den dezen op de eerste rij.
Gisteren zelfs 2 keer.
Zij mocht ook mijn zaadschot ontvangen.
Jamannen. Nog 1 ding. Amber. Heel actief boven aan de glorieholes.
Ik hield ze even in het oog en vroeg me af wat je de volgende dag doet als je kaken uit de kom zijn geweest. Wat kan je dan nog zeggen? Honolulu?
Ik verdreef de gedachte en forceerde mijn lul in haar mondje. Die beviel haar en ze ging plots op haar rug liggen in het glorie kot. Ze ontknoopte haar body en Johnny stond al klaar. Ik nam haar. Voluit en hard. Trok haar recht en neukte haar achterwaarts in de franse poes. Haar handen op de grond, haar heupen in mijn handen. Ik trok ze vervolgens helemaal recht. Duwde haar gezicht tegen de muur, trok aan haar haar en deed nog een tijdje verder. Uiteindelijk vond ik dat de mannen rond ons ofwel een ticket moesten kopen om verder te kijken ofwel moesten overnemen. Het laatste gebeurde. Ik gaf Amber als dank nog een vette smak nadat ze me bekeek met haar stoute fonkeloogjes. Later op de parking gooide ze me nog een kusje.

Prima namiddag!
 
Laatst bewerkt:
Lang geleden dat ik hier nog een reactie zag en lang geleden ook dat ik nog in 2be geweest was. Sinds half december ongeveer.
Lisa bleef wel gaan zonder mij. Ik hoop dat ze jullie beviel.
Reden voor mijn afwezigheid? Ziekte. 6 weken out door de griep. Eerst 2 weken, dan domweg beginnen werken omdat de klanten niet konden wachten… en dan volledig strike toen ik herviel.
En zeer lang geleden ook dat ik nog eens reageerde op dit topic.
Vandaar, als niemand het doet… hier ben ik!
Gearriveerd om kwart voor 12, Lisa aan de late kant vanwege file door een ongeval.
Ze was er om 20 na 12.
Moet zeggen dat ik er van geniet om met het mooiste konijntje de club binnen te gaan.
Snel snel omkleden en veel tijd om op voorhand iets te drinken was er niet. "Relax honey" zei ze, "going to finish my coffee first".
Zo heb ik ze graag. Chill.
En toen begon ze er aan. Vol overgave en genieten zoals altijd.
Line up:
Nana, Lisa, Melinda, Lolita, Amber, Yu.
In ben geen neuker van het eerste uur maar geniet wel van het toneel.
Meestal kom ik pas in actie rond 15 u.
Ik ben eigenlijk elke meid gepasseerd deze keer. Sommige meer dan eens.
Want het moet toch gezegd, zo mooi als de meisjes in 2be? Waar vind je dat nog?
Johnny had er zin in en stond steeds vrij hard tot keihard. Ik was er zelf zeer tevreden over 😂😂
Dank aan Nana om zo'n sympathiek geil wijf te zijn.
Dank aan mijn Lisa om wie ze gewoonweg is. Ik passeerde 3 keer bij haar en had ook interactie toen mijn Johnny in een andere poes zat en zij zich liet gaan met een andere dude. Haar ogen draaiden naar mij. De manier waarop, ik wist dat ze een kus verwachtte. En die kreeg ze ook.
Melinda, altijd goed gezind, dansend en ze kreeg een harde beurt van mij. Dat ding kan echt wel een en ander verdragen.
Lolita; terwijl ik met een koppel zat te soochalaaizen, kreeg ik hints van haar. Kopje op mijn schouder (ze zat naast mij), kusjes op mijn nek en wang, strelen. Ik negeerde het. Maar even later lag ze op de matras. 2 minuten later ontving ze een keiharde Johnny.
Special thanks to Yu die me steeds meer bevalt. Ik lig naar mijn gevoel ook steeds in een hogere schuif. Elke keer beter.
Wel spijtig dat ze laat aankomt. Waarschijnlijk door andere verplichtingen.
Maar als ze er is staat den dezen op de eerste rij.
Gisteren zelfs 2 keer.
Zij mocht ook mijn zaadschot ontvangen.
Jamannen. Nog 1 ding. Amber. Heel actief boven aan de glorieholes.
Ik hield ze even in het oog en vroeg me af wat je de volgende dag doet als je kaken uit de kom zijn geweest. Wat kan je dan nog zeggen? Honolulu?
Ik verdreef de gedachte en forceerde mijn lul in haar mondje. Die beviel haar en ze ging plots op haar rug liggen in het glorie kot. Ze ontknoopte haar body en Johnny stond al klaar. Ik nam haar. Voluit en hard. Trok haar recht en neukte haar achterwaarts in de franse poes. Haar handen op de grond, haar heupen in mijn handen. Ik trok ze vervolgens helemaal recht. Duwde haar gezicht tegen de muur, trok aan haar haar en deed nog een tijdje verder. Uiteindelijk vond ik dat de mannen rond ons ofwel een ticket moesten kopen om verder te kijken ofwel moesten overnemen. Het laatste gebeurde. Ik gaf Amber als dank nog een vette smak nadat ze me bekeek met haar stoute fonkeloogjes. Later op de parking gooide ze me nog een kusje terug.

Prima namiddag!
ja de dames zijn bangelijk knap, geil en gewillig
 
Vertel eens… zijn er ook gasten die -zoals ik- moeilijk (of helemaal niet) klaarkomen op een gb?
Interessant bericht...
Het hangt er wat vanaf bij mij. Op zich vind ik gb's bijzonder geil maar er zijn momenten waarin podiumvrees me wat overvalt. Zeker als je bvb de eerste bent en je meteen merkt dat er al 8 achter je staan te wachten...
Soms kan ik ook gewoon niet meer omdat ik al moe gestreden ben. ;)
 
Mij overkomt het soms ook wel eens. Heeft dan niets met podiumvrees te maken, maar het gebrek aan intimiteit. Daarvoor kom je uiteraard ook niet naar een GB, maar soms betrap ik me erop te denken "vandaag had ik beter een 1op1 date gedaan".
 
Hehe. Ja hier hetzelfde. Daarom ga ik graag met Lisa. Het is een andere dynamiek. Nu donderdag ga ik met een andere meid voor een eerste keer. Naar een club gaan helemaal solo is ook niet echt niks voor mij.
Maar met Lisa heb ik een partner in crime en lukt het veel beter.
Donderdag is er een feestje Nymphosluts. Andere organisatie en andere meiden. Ik ken ook daar iedereen en breng een vriendin mee. Toch een ander gegeven als je met twee bent. Ik raad het iedereen aan.
Ik was vandaag in 2be en het feestje was top.
Ik weet wel dat ik er met Lisa kom maar ik miste Nana. Dat is zo een heerlijk vrouwtje. Mjamie.
 
Laatst bewerkt:
Aan alle beren die mijn vriendinnetje haar kutje kwamen smeren - hartelijk bedankt.
Donderdag 21 maart l.l..
Jullie zorgden ervoor dat ze het fantastisch vond, genoten heeft van bijna 4 uur non-stopneukerij en ze dus zeker terugkomt.
Het was haar eerste keer.
Om je te oriënteren; de grote nonchalante blonde die harder kon roepen dan Eva.
Party : Nymphosluts.
Verder credits aan Eva (of course) voor de backdoor-rit, Carmen de harde tante (☺️), ook nog een pittig petite dametje (blond, guitig snoetje), tja iedereen eigenlijk.
Het was voor mij één top namiddag. Goede verhoudingen ook.
Nota: toen blonde en ik thuiskwamen hebben we nog een paar uurtjes verder gedaan. Zó een heet wijf. Niet normaal.
Fier op haar en dat ik haar mocht begeleiden in het slettendom.
 
Laatst bewerkt:
Morgen is de birthday bukkake party van Nina. Dat is op zich al geweldig maar ik zag nu op de agenda dat Lisa ook nog meedoet .... Zou ze ook meedoen aan de bukkake ?
 
Iemand een klein review van gisteren?
Kon het jammer genoeg niet halen 🙃
Dinsdag lukte ook niet voor mij maar ik was er zondag.
Organisatie van de nymphosluts met als thema fetish. Eva, Lien, carmen, een blonde waarvan de naam mij ontsnapt en ook Nina was er dus.

Leuk begin met de parade. Paar koppels die ook actief waren.
Leuke namiddag gehad tot het tegen 19u wat stil viel. Dan nog Nina overtuigd om alvast de kadootjes uit te wisselen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan