Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Insatiable angels (birthday Nikkie) gisteren was leuk.

Iets te weinig mansvolk voor de sfeer, geen Lolita zoals aangekondigd, beperkt aantal amateurkoppels (maar wel twee prachtige dames), enkele haantjes, enkele marathonbeffers, maar ... enkele uitzonderlijk geile momenten beleefd zeg. Tijd vloog voorbij. Topdames en toplocatie.

Iets te weinig mansvolk voor de sfeer, geen Lolita zoals aangekondigd, beperkt aantal amateurkoppels (maar wel twee prachtige dames), enkele haantjes, enkele marathonbeffers, maar ... enkele uitzonderlijk geile momenten beleefd zeg. Tijd vloog voorbij. Topdames en toplocatie.
Te weinig mansvolk. Daar kan ik me niks bij voorstellen 😂.

Dank voor het delen! 👍

En deden de prachtige dames mee alq amateurs?

Ik kan me vinden in de feedback :) jammer van Lolita, was toch een kleine domper toen bleek dat ze er niet was. Vorige keer wel gezien, maar niet van kunnen genieten, deze keer dus ook niet :(

In het begin was ik wat teleurgesteld dat de bovenverdieping niet open was (de swing & gloryholes vind ik fantastisch), maar gelet op de inderdaad relatief lage opkomst was het niet slecht dat de actie zich beneden concentreerde.

In tegenstelling tot vorige keer dus wel vlot aan mijn trekken gekomen, blij dat ik 2BE een 2e kans heb gegeven na Swalloween wat ik een domper vond.

Nu nog maar eens langsgaan voor Lolita bij gelegenheid..

Terug
Bovenaan Onderaan