Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij (vrouwtje en ik) waren er maandag voor de eerste keer. Super goed meegevallen, en we komen zeker nog terug. Ik dacht misschien dat het te heftig voor mijn vrouw ging zijn, maar dit was niet het geval. Ze heeft zich goed geamuseerd, eerst met een donkere man op de bedjes naast de sauna. Daarna met een Nederlandse man in de ruimte met de twee verhoogde bedden. Zeker voor herhaling vatbaar, vriendelijk personeel en uitbater ook. Wat ik me wel afvraag is, hoe of wie ziet nu of een koppel aktief is of niet, ik vraag dit puur uit nieuwsgierigheid.
Ja, dat is een goede vraag,...want je kan een koppel toch niet uren volgen?
Misschien ontmoet ik jullie nog weleens..altijd leuk...nog nooit teleurgesteld geweest.
 
Kom er al 4 jaar laatste 1/2 jaar meer praat club voor koppels geworden bar ruimte vol ,restaurant vol ,open haard ruimte vol, rest van ruimte weinig actie is mij ervaring ga lekker chatten op de kik van Amai zou ik zeggen en kom naar de club om te neuken !
Mijn ervaring is toch helemaal anders. En ja er zijn momenten dat het druk is in de bar en de lounge zone, maar er minstens evenveel momenten dat het daar compleet leeg is de matrassen allemaal vol liggen. Ik kom in verschillende clubs zowel als single als met een FWB en ben in amai mog nooit teleurgesteld buiten gegaan. Altijd actief.
 
Wat ik me wel afvraag is, hoe of wie ziet nu of een koppel aktief is of niet, ik vraag dit puur uit nieuwsgierigheid.
Ik denk dat in eerste plaats de eigenaar en personeel een heel goede intuïtie hebben. Daarnaast is het me meermaals opgevallen dat er meerdere regelmatige mannelijke bezoekers zijn die, wanneer ze een nieuw koppel in actie zien, dat tegen de eigenaar te zeggen.
 
Mijn ervaring is toch helemaal anders. En ja er zijn momenten dat het druk is in de bar en de lounge zone, maar er minstens evenveel momenten dat het daar compleet leeg is de matrassen allemaal vol liggen. Ik kom in verschillende clubs zowel als single als met een FWB en ben in amai mog nooit teleurgesteld buiten gegaan. Altijd actief.
Ja, ik ben in Amai ook nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan.
Op maandag is het open van 13.00 tot 20.00 uur....dan moet ik en vele anderen ( iedereen) toch weleens wat eten en drinken .....en ff bij komen want dat houdt mijn ( geen één) jongeheer vol.
Ik vindt het er GEWELDIG.
Vanavond ben ik er ook weer van 21.00 tot 3.00 uur....met ook rustpauzes.
 
Mijn ervaring is toch helemaal anders. En ja er zijn momenten dat het druk is in de bar en de lounge zone, maar er minstens evenveel momenten dat het daar compleet leeg is de matrassen allemaal vol liggen. Ik kom in verschillende clubs zowel als single als met een FWB en ben in amai mog nooit teleurgesteld buiten gegaan. Altijd actief.
Klopt volledig!
 
Afgelopen maandag voor het eerst geweest, na anderhalf uur aanschuiven omdat ik (nog)niet lid was toch binnen geraakt en al had ik wel ervaring in een andere club, dit was een heel andere soort ervaring! Klopt, bar en banken en alle kamers zaten vol, zelfs letterlijk op de dansvloer hadden ze sex. Weet iemand wie deze dame was en of ze er vaker komt? Midden dertig, flink golvend haar. Wat inderdaad opviel was de amicale sfeer en hoe makkelijk je een praatje kan maken met eigenlijk eender wie maar ik zou amaai zeker niet omschrijven als een praatclub. 3 keer een dame kunnen verwennen en dat had meer kunnen zijn als ik dat zelf aankon. Gelijk fan en lid geworden op het einde van de dag en kreeg zelfs 10 euro van de toegang terug. Ik noteer alvast maandag 2de pinksterdag!
 
Kom er al 4 jaar laatste 1/2 jaar meer praat club voor koppels geworden bar ruimte vol ,restaurant vol ,open haard ruimte vol, rest van ruimte weinig actie is mij ervaring ga lekker chatten op de kik van Amai zou ik zeggen en kom naar de club om te neuken !
Deze indruk had ik verleden maandag toch niet hoor.🤔 maar ieder mag een eigen mening hebben uiteraard.
 
hoe of wie ziet nu of een koppel aktief is of niet, ik vraag dit puur uit nieuwsgierigheid.
Dat iets wat ze redelijk snel door hebben. Als de koppels bvb. Gans de avond aan de bar blijven hangen. En er zijn redelijk wat vaste klanten die regelmatig een praatje slaan met Ian en die briefen wel wat ervaringen door. Let maar eens op. Ian staat zelden alleen achter de inkombalie. Ook ik ga er af en toe een praatje slaan. En dan word er gepraat over zijn zaak en de bezoekers. Ook vraagt Ian aan iedereen bij het buitengaan hoe het geweest is. Een niet actief koppel word dan wel gemeld door de single mannen en een volgende keer een beetje in het oog gehouden. Er zijn altijd single mannen die niet tegen een afwijzing kunnen. Ian en zijn team hebben redelijk snel door wie ze kunnen geloven en wie niet en welke dames actief zijn en welke niet. Ook ik heb in het verleden al niet actieve koppels aangeduid en de ene avond is natuurlijk de andere niet, dus ik duid niemand aan die eens 1 avond niet actief is, maar andere avonden wel. En actief wil niet zeggen dat je alles moet toelaten. En daar vergissen zich sommige mannen wel eens in. Als een koppel er op 1 volledig avond 2x een extra man bijnemen zijn ze actief. En op een avond van 5h zijn ze dan maar 1,5 a 2h bezig. Dus ja, die zitten dan 3h in de bar of lounge. Niets mis mee in mijn ogen.
 
Kom er al 4 jaar laatste 1/2 jaar meer praat club voor koppels geworden bar ruimte vol ,restaurant vol ,open haard ruimte vol, rest van ruimte weinig actie is mij ervaring ga lekker chatten op de kik van Amai zou ik zeggen en kom naar de club om te neuken !
En andersom ook. Wij hebben echt al een paar keer gehad dat wij dan maar aan de gang gingen (meestal naast de sauna, of in de buddhakamer). En daar als enigen lagen. Maar er dus ook niemand bij durfde te komen.

En soms zijn er momenten dat Belle op een avond 10 mannen blij maakt.

Belle gaat niet actief mannen benaderen om mee te nemen. Dat is haar eer te na. maar mannen mogen wel avances maken of ons benaderen als we bezig zijn. En ook daar mag echt niet iedereen meedoen. Uiteindelijk moet het voor Belle (en mij) ook wel lekker zijn om bezig te zijn natuurlijk.

Belle is een mooie vrouw en keus genoeg. Nooit klachten gehad hoor maar wel van andere dames gehoord dat ze iemand geklaagd had dat ze niet actief was omdat ze bepaalde mannen niet toeliet. Wij/zij zijn geen betaalde dames he. betalen ook gewoon (lagere) entree. Het moet voor iedereen leuk en lekker zijn. En voor sommige mannen (maar ook vrouwen hoor) zit er niet meer dan een praatje in. Maar ook dat kan vaak al leuk zijn.

Overigens als aanvulling. We maken ook wel eens mee dat er dan een man bijkomt wat prima is maar dan veel knuffelen en kleine kusjes overal. ergens wel aandoenlijk maar daar komen we dan ook weer niet voor he...
 
En andersom ook. Wij hebben echt al een paar keer gehad dat wij dan maar aan de gang gingen (meestal naast de sauna, of in de buddhakamer). En daar als enigen lagen. Maar er dus ook niemand bij durfde te komen.

En soms zijn er momenten dat Belle op een avond 10 mannen blij maakt.

Belle gaat niet actief mannen benaderen om mee te nemen. Dat is haar eer te na. maar mannen mogen wel avances maken of ons benaderen als we bezig zijn. En ook daar mag echt niet iedereen meedoen. Uiteindelijk moet het voor Belle (en mij) ook wel lekker zijn om bezig te zijn natuurlijk.

Belle is een mooie vrouw en keus genoeg. Nooit klachten gehad hoor maar wel van andere dames gehoord dat ze iemand geklaagd had dat ze niet actief was omdat ze bepaalde mannen niet toeliet. Wij/zij zijn geen betaalde dames he. betalen ook gewoon (lagere) entree. Het moet voor iedereen leuk en lekker zijn. En voor sommige mannen (maar ook vrouwen hoor) zit er niet meer dan een praatje in. Maar ook dat kan vaak al leuk zijn.

Overigens als aanvulling. We maken ook wel eens mee dat er dan een man bijkomt wat prima is maar dan veel knuffelen en kleine kusjes overal. ergens wel aandoenlijk maar daar komen we dan ook weer niet voor he...
Can you please describe Bella?
 
Binnen 2 weekjes gaan we onze vaste stek in Balen eens inruilen voor een bezoekje aan Club Amai.

Nu horen we verhalen over lange wachtrijen aan de inkom en het feit dat je best al lid bent van de club wil je zeker binnen geraken.

Kunnen wij als koppel vlot binnengeraken en geldt dit enkel voor de alleengekomen heren? Of doen we er ook goed aan om zo vroeg mogelijk aan te schuiven om vlotjes binnen te geraken?
 
Binnen 2 weekjes gaan we onze vaste stek in Balen eens inruilen voor een bezoekje aan Club Amai.

Nu horen we verhalen over lange wachtrijen aan de inkom en het feit dat je best al lid bent van de club wil je zeker binnen geraken.

Kunnen wij als koppel vlot binnengeraken en geldt dit enkel voor de alleengekomen heren? Of doen we er ook goed aan om zo vroeg mogelijk aan te schuiven om vlotjes binnen te geraken?
Als koppel kun je de wachtrij overslaan en direct naar binnen gaan. Daar maak je meteen ook de wachtende heren blij mee, want dan mogen er weer een paar bij ;-)
Volgens mij ben je zelfs kort voor openingstijd al welkom als koppel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan